meke link eka thiyenawada?පට්ට මෝල් කැරියෝනේ ගාල්ලේ ඉන්නේ.
meke link eka thiyenawada?පට්ට මෝල් කැරියෝනේ ගාල්ලේ ඉන්නේ.
පිස්සුද හුත්තො මුන්ටThe Russian Embassy called on Russians permanently residing in Sri Lanka to return to their homeland

Soldiers la madi wela athiපිස්සුද හුත්තො මුන්ට
පකයල පෝලිමේ මිනිස්සු මරනව එහෙ. මෙහෙ random එකෙක් random කෙල්ලො ටිකක් අස්සෙ random හොටෙල් එකක අතේ ගැහුවයි කියල ඔක්කොටම ආපහු එන්නලු.
මට පට්ට දුකයි බන් ඔහොම උන් ගැන. හරියට සෙක්ස් ටිකක් ලැබෙන් නැතුව ඇති.ඌ rape කරන්න නෙවෙයි ගිහින් තියෙන්නේ. මාර පිස්සු යකෙක් නේ. කෙල්ලො මැදට වෙලා අතේ ගහන්න. මාර අසහනේ අපේ එවුන්ට
ඕවා කියන්න එපා. පුටිං බැතිමත්හු කලබල වෙයිපිස්සුද හුත්තො මුන්ට
පකයල පෝලිමේ මිනිස්සු මරනව එහෙ. මෙහෙ random එකෙක් random කෙල්ලො ටිකක් අස්සෙ random හොටෙල් එකක අතේ ගැහුවයි කියල ඔක්කොටම ආපහු එන්නලු.
පිස්සුද හුත්තො මුන්ට
පකයල පෝලිමේ මිනිස්සු මරනව එහෙ. මෙහෙ random එකෙක් random කෙල්ලො ටිකක් අස්සෙ random හොටෙල් එකක අතේ ගැහුවයි කියල ඔක්කොටම ආපහු එන්නලු.
Dan Hikkaduwa, Unawatuna, Mirissa, Waligama oya hama thanama dan business allagena inne Russian un, okun owa dala yenne naha
israel unge kada henata thiyanawa, kalin tike unge kada okkoma boycott karanna ehna campaign ekak giya racist kiyala. anik ratawala suddo pawa unta kamathi na lolDan Hikkaduwa, Unawatuna, Mirissa, Waligama oya hama thanama dan business allagena inne Russian un, okun owa dala yenne naha