https://lankacnews.com/යාපනයේ-සතියට-දින-දෙකක්-උප/
ehema karanne kohomada lekam? meka joke ekak wenawa, ehema nithiyen puluwan nam e nithiya remove karanna ona, prajathanrawade kale.මෙම උපකරක පන්ති තහනම පනවා ඇත්තේ 01 වසර සිට 09 වසර දක්වා ඉගෙනුම ලබන සිසු දරුවන්ට බවටද
irida thahanama lankawata ma damma(ho danna giya) eka parak poya saha agamika niwadu dawas wala tution baha kiyala, eka usawi gihin cancel kara mathaka widihata. okatath supreme court giya nam iwaraiෆෙඩරල් දෙන් නැත්තම් වෙන තැනකට වැඩ කරමු , උතුරු නැගෙනහිර වැසියන්
Demala hukannalata tiyenne wenama neethiyak. Ara MP kaaraya police kaarayata banina eka balapan. Itapase parliament ekey awilla kari demalu set eka eka race related problem ekak karanwa.ehema karanne kohomada lekam? meka joke ekak wenawa, ehema nithiyen puluwan nam e nithiya remove karanna ona, prajathanrawade kale.
Saniparashaka aniwarya karana eka mita kalin indanma karanna thibba dewal eth dawas dekak thahanam karanna lekamta kohomada balathala thinne, mewa sarala naha, wenas wenna ona nithi rata joke ekak wenawa.
irida thahan karanna haduwama usawi gihin eka nawattuwa neda issara
Unge system eka hari . Lankawe government school 100% fail...school wala uganwanawa nam ai amathara class yanne?දැන් නම් දෙමල්ලු රඟනවා වැඩි. කුහරන් සාටකයක් දාන මහත්තයෙක් ගේන්න වෙනවා දෙමල්ලු ටිකට පාඩමක් උගන්නන්න.