යෝනිය අවට රෝම ඉවත් කරන්නේ කෙල්ලගේ තියෙන ව&#350

cedric1986

Member
Apr 9, 2012
29,703
941
0
192.168.1.1
ඒ ෂේව් කරපු තැන උඹට පෙන්නුවාද...... ?අන්න එහෙනම් ඒ ඒ කෙල්ලගේ වනචරකම... :lol:
 

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    මම නම් හිතන්නේ ඔය මයිල් තියෙන්නේ රහස් ප්‍රදේශ ආරක්ෂා වෙන්න තියන දෙයක් කියලයි ඒ ගොඩක් ඉස්සර මිනිස්සු පරිණාමය වෙන්න කලින් එතනට මේ වෙනකන් මොනවත් දල වහගෙන ඉඳල නැනේ එක නිසයි වැවෙනවා ඇත්තේ, අඩු ගැනේ පරිනමයවත් හිතන්නේ නැතුව ඇති මිනිස්සු මෙච්චර ඉක්මනට විලි වහගනී කියල එක නිසා තවම වැවෙනවා ඇත්තේ, එත් දැන් මම නම් හිතන්නේ ඒවා ඕන නෑ වගේ, රෙදි තියනවනේ වහගන්න, එක නිසා පිරිසිදු කමට ඕව අයින් කලට කමක් නැතුව ඇති (යකුනේ මේ මට හිතුන දේ - බනින්න නම් එපා හොඳේ)

    :shocked::shocked::shocked::shocked: ow mai
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    kella mulu mail okkoma shave karalanam wena mokak hari reason ekak..naththam e hariya witharak shave karalanam pirisidu kama wenna athi..:yes: anika ithin uba ai ban ahanne wanachara kamada kiyala oka shave karata...ube kellane..uba danne nadda oki wanacharada nadda kiyala :lol:
     

    dinuka rukshan

    Well-known member
  • Mar 23, 2010
    12,997
    1,205
    113
    South Korea
    පිරිසිදුකමට.. පිරිසිදුකමට.. ඔය අස්සෙ වනචරකමට මවිල් බාන කෙල්ලොත් නැත්තෙ නෑ.. ඒ උනාට පිරිසිදුකමට කියලා හිතාගනිංකො.. :angry:

    මං මේ කල්පනා කරන්නෙ............ එක්කො ඕන නෑ..:dull:

    එහෙනම් උබේ ඇටේ මයිල් නැත්තේ මොකක් නිසාද? අර පනදාගෙන ඉස්සර ත්‍රෙඩ් පෙරලුවේ..:baffled:
     

    C0d3_X

    Member
    Dec 15, 2013
    262
    30
    0
    în thê Exploits on Ÿøûr Mïñd
    shave karala thiyena widiyen thama machan wanacharada nadda kiyala balanna wenne, photo ekak danna wenawa putho hari answer ekak denna nam...:)

    10400002_1532021010404764_6659990013247936073_n.jpg
     

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    මේ බන් ඕකට යෝනිය කියන්නේ නැතුව වෙන වචනයක් තිබිල්ම නැද්ද බන්..මට නම් හරි කැතයි ..එහෙම කියද්දී.......