kello wagema samahara kolloth shave karanawa neda ban.e moko e
එතකොට පොල්ල ලොකුවට පේනවනේ බං

kello wagema samahara kolloth shave karanawa neda ban.e moko e

menses walatat oka shave karanawa kello habai sexualy active unata passet shave karanawa mokada intercorse ekedi mawil ekka amaru nisa
90% lankawe inna normal kello shave nokarathi.. menses nemei gan watura galuwat
eka nisa podak parisamen




මම නම් හිතන්නේ ඔය මයිල් තියෙන්නේ රහස් ප්රදේශ ආරක්ෂා වෙන්න තියන දෙයක් කියලයි ඒ ගොඩක් ඉස්සර මිනිස්සු පරිණාමය වෙන්න කලින් එතනට මේ වෙනකන් මොනවත් දල වහගෙන ඉඳල නැනේ එක නිසයි වැවෙනවා ඇත්තේ, අඩු ගැනේ පරිනමයවත් හිතන්නේ නැතුව ඇති මිනිස්සු මෙච්චර ඉක්මනට විලි වහගනී කියල එක නිසා තවම වැවෙනවා ඇත්තේ, එත් දැන් මම නම් හිතන්නේ ඒවා ඕන නෑ වගේ, රෙදි තියනවනේ වහගන්න, එක නිසා පිරිසිදු කමට ඕව අයින් කලට කමක් නැතුව ඇති (යකුනේ මේ මට හිතුන දේ - බනින්න නම් එපා හොඳේ)



ow mai
anika ithin uba ai ban ahanne wanachara kamada kiyala oka shave karata...ube kellane..uba danne nadda oki wanacharada nadda kiyala 
ado uba pana thiyena jeewiyekda nattam mokak hari system ekakin auto "bump" kiyala watenna hadalada thiyenne....bump

පිරිසිදුකමට.. පිරිසිදුකමට.. ඔය අස්සෙ වනචරකමට මවිල් බාන කෙල්ලොත් නැත්තෙ නෑ.. ඒ උනාට පිරිසිදුකමට කියලා හිතාගනිංකො..
මං මේ කල්පනා කරන්නෙ............ එක්කො ඕන නෑ..
ado uba pana thiyena jeewiyekda nattam mokak hari system ekakin auto "bump" kiyala watenna hadalada thiyenne....

shave karala thiyena widiyen thama machan wanacharada nadda kiyala balanna wenne, photo ekak danna wenawa putho hari answer ekak denna nam...![]()
එහෙනම් උබේ ඇටේ මයිල් නැත්තේ මොකක් නිසාද? අර පනදාගෙන ඉස්සර ත්රෙඩ් පෙරලුවේ..
muth wanachara kamatada thamai ehenam karala aththe 
මේ බන් ඕකට යෝනිය කියන්නේ නැතුව වෙන වචනයක් තිබිල්ම නැද්ද බන්..මට නම් හරි කැතයි ..එහෙම කියද්දී.......
Onna ahu una..muth wanachara kamatada thamai ehenam karala aththe
![]()
