රට ගොඩනගන පැත්තකට තියලා මූට මුගේ පුක බේරගන්න වෙයි වගේ බන් 🤭🤭

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    uk පුරෝහිතම මූට දැන් බොරුකාරයා කියලා කියනවා. ඩයල් එක දත්ත නෑ කියලා බොරු කියන්නෙ බැනුම් අහයි කියලා බයටලු. මූටත් ලඟදිම මන්දිරේට අඬගහලා ආදරෙන් කතා කරන්න වෙයි වගෙ 🤭

    අතිගරුගෙ බොරු

    මං එකක් කිව්ව කියල මතක තියාගන්න. අතිගරු මහා මහේන්ද්‍ර ප්‍රසාදිනි දත්ත නැහැ කිව්වෙ බොරුවට. එයා ගාව මිය ගිය අය ගැන දත්ත තියෙනව. දන්නෙ නැහැ කියන්නෙ මිනිස්සු බණියි කියල. එයා ඊයෙ ආණ්ඩුකාරයො, දිසාපතිල සහ රජයේ නිලධාරීන් එක්ක කරපු සාකච්ඡාව බලන්න. එයාගෙ ෆේස්බුක් එකේ ඒක තියෙනව. එයා කොච්චර දැනුවත්ද මුළු ලංකාවම ගැන, පාරක් පාරක් ගානෙ නම් කිය කිය ප්‍රශ්න කරනව, ඇලක් ඇලක් ගානේ නම් කිය කිය ප්‍රශ්න කරනව. මෙතරම් භූමිය ගැන කතා කරපු, දැනුම තියෙන ජනාධිපති කෙනෙක් මම දැකල නැහැ. දත්ත නැහැ කිව්වෙ බොරුවට කියල කියන්න තවත් සාක්කි ඕනද. එයා නිදිමරාගෙන සිරිසේන බඩු ගහපු සොෆා එකේ ඇලයක් දාගෙන වැඩකරාට විතරක් රටක් ගොඩ ගන්න බැහැ. අහලම බලන්න එයාගෙ දැනුම:

     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    Mewa serama screenshot aran thiyaganna ona. Passe makena fb posts me.
    Ai mu malen inne AKD ekka ?
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Mewa serama screenshot aran thiyaganna ona. Passe makena fb posts me.
    Ai mu malen inne AKD ekka ?
    මම හිතන්නෙ මුගෙ මස්සිනාව (රනිලා තමා ඌව පත් කරල තියෙන්නෙ disaster response එකට) ආපු ගමන් අයින් කරලා උගෙ එකෙක්ව දාල. මුගෙ මස්සිනා සුපිරි වැඩකරුවෙක්ලු. කිසි හේතුවක් නැතුව අයින් කරලා අලුත් එකා ඌ ඉන්නකොට ඇවිත් ටොක් කරලා ස්ටාෆ් එකට "මම තමා එන්න ඉන්නෙ" කියලා. පස්සෙ මූ කොටාට ඒක කියලා බැනපු පාර කොටා කැබිනට් පේපර් එක රිවර්ස් කරලා. මූ ඔය මලෙන් ඉන්නෙ.
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,956
    15,398
    113
    මම හිතන්නෙ මුගෙ මස්සිනාව (රනිලා තමා ඌව පත් කරල තියෙන්නෙ disaster response එකට) ආපු ගමන් අයින් කරලා උගෙ එකෙක්ව දාල. මුගෙ මස්සිනා සුපිරි වැඩකරුවෙක්ලු. කිසි හේතුවක් නැතුව අයින් කරලා අලුත් එකා ඌ ඉන්නකොට ඇවිත් ටොක් කරලා ස්ටාෆ් එකට "මම තමා එන්න ඉන්නෙ" කියලා. පස්සෙ මූ කොටාට ඒක කියලා බැනපු පාර කොටා කැබිනට් පේපර් එක රිවර්ස් කරලා. මූ ඔය මලෙන් ඉන්නෙ.
    Happah... mama fb nane mewa dena ganna.
    Thanks bro !

    uwindu kiyanne wijeewerage puthada?
    Me a kolla nemei man hithanne. Wijeweera ge putha politically active wunath uu Rajapakse lata viruddawa weda karanne naha. JVP eken unge pawula amathaka karala iddi Mahinda thamai kollata igena ganna udaw karala thiyenne. Uu Mahindata respect.
    ------ Post added on Dec 2, 2025 at 10:46 AM
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    ThadiPollenCepaDenawa

    Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    අනුන්ගෙ පුකවල් වලට කූරු ගහන්න කලින් උබෙ පුක බේරගෙන ඉදපන් අරුන. පෙරේද ඉදන් එකෙක් උබෙ රෙද්ද ගලෝල තියාගෙන අරිනව කියල කිරියම දන්නව.. my red bich
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    අනුන්ගෙ පුකවල් වලට කූරු ගහන්න කලින් උබෙ පුක බේරගෙන ඉදපන් අරුන. පෙරේද ඉදන් එකෙක් උබෙ රෙද්ද ගලෝල තියාගෙන අරිනව කියල කිරියම දන්නව.. my red bich
    ආහ් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා, අනිත් උන්ට බන කියන්න කලින් අම්ම දිහා බලන්නෙ නැතුව පයිය නග්ග ගන්න විදියක් හොයාගනින්කො. 🤭 🤭
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg

    Cyber Punk

    Well-known member
  • Jul 6, 2025
    384
    851
    93
    Night City
    දැන් මේක facebook reaction හංගලා, ඩොබිbot ලාගෙන් heart reaction දාගෙන ගොඩදාගන්න බෑ.
    වහාම ක්‍රියාත්මකවන පරිදි සියලු ඩොබියන්ගෙ නිවාඩු අවලංගු කරලා, සේදීම අත්‍යාවශ්‍ය සේවාවක් විදියට ගැසට් කරන්න වෙනවා.
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,092
    113
    ulan bator
    මේ උවිඳු කුරුකුලසූරිය ඉස්සර ලසන්ත වික්‍රමතුංගල එක්ක වැඩ කරේ නිදහස් මාද්‍ය ව්‍යාපාරේ එහෙම හිටියේ.
    ah ehenam oogenw wadak na, moo sudu van ekaka noghin innne ai?
     

    hi.dushan

    Well-known member
  • Jun 29, 2009
    9,092
    10,674
    113
    මේ උවිඳු කුරුකුලසූරිය ඉස්සර ලසන්ත වික්‍රමතුංගල එක්ක වැඩ කරේ නිදහස් මාද්‍ය ව්‍යාපාරේ එහෙම හිටියේ.
    uvidu lankawen yanna hethuwa mokakda ban ?