රට යන්න ඉන්න එකෙක්ට ඕපන් කරන්න හොඳ බැංකු ගිණුමක්?

Erzo

Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    Middle east යන්න ඉන්නෙ.

    Com bank, Sampath , BOC , etc........ මොන bank එකෙ එකවුන්ට් එකක් ද හොඳ සල්ලි එවන්නයි ක්‍රෙඩිට් කාඩ් , ඔන්ලයින් බෑන්කින් බ්ලා බ්ලා ඔක්කොටම..?

    *** මෙහෙ බැංකු වල ඔන්ලයින් බෑන්කින් ට්‍රාන්සැක්ෂන් වලට Mobile OTP Verification කේස් එකක් එනව නේද පිටරටක යූස් කලොත්?

    එතකොට මෙහෙ බැංකුවක ඔන්ලයින් බෑන්කින් තිබුන කියල වෙන රටකදි ඒකෙ බෙනිෆිට් එකක් නෑ නේද :confused:
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Champ HB

    rumesh.fbi

    Well-known member
  • May 31, 2009
    3,056
    4,835
    113
    Benefit kiyala maha loku deyak hambenne na ban. But HNB, HSBC hodai kiyala hithenawa.

    Onemanam witharak salli ewanna. Naththam ehe account ekakama salli tika thiyaganna.
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Erzo

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    ඔන්ලයින් බෑන්කින් යුස් කරපන්. ඩයලොග් සිම් එක අරන් පලයන්. ඔනම දෙයක් ගෙදර වගේ කරන්න පුලුවන්.
    HNB
    com
    oya bank dekama hodai OB wada walata
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ඔන්ලයින් බෑන්කින් යුස් කරපන්. ඩයලොග් සිම් එක අරන් පලයන්. ඔනම දෙයක් ගෙදර වගේ කරන්න පුලුවන්.
    HNB
    com
    oya bank dekama hodai OB wada walata


    ඔන්ලයින් බෑන්කින් යුස් කරපන්. ඩයලොග් සිම් එක අරන් පලයන්. ඔනම දෙයක් ගෙදර වගේ කරන්න පුලුවන්.
    HNB
    com
    oya bank dekama hodai OB wada walata
    aa sir gedara lankawe thibba sim eka secondary phone ekakata dala bila gewa gewa awrudu ganan thiyaganna puluwanda onnam. masa 6kata withara passe block wena kathandara hema nedda
    ------ Post added on Feb 23, 2023 at 11:57 AM
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Erzo

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎



    aa sir gedara lankawe thibba sim eka secondary phone ekakata dala bila gewa gewa awrudu ganan thiyaganna puluwanda onnam. masa 6kata withara passe block wena kathandara hema nedda
    ------ Post added on Feb 23, 2023 at 11:57 AM

    apo naha kaluwo. mage mobitel sim ekak awurudhu 5 k wage tibbe. OTP enawa lasaanata. idala hitala rs 50-100 danawa sim ekata. passe roaming awulak awa unge. Dialog chaange kala. sim eka lankawe wagema wada. 500 dammama awuruddhak wage active tiyenawa. mama lankawata regular call gannet dialog sim ekan kisima lag ekak naha. a nisa sathiyaka parak reload karanawa
     

    kush294

    Well-known member
  • Nov 17, 2014
    1,097
    1,203
    113
    Colombo
    apo naha kaluwo. mage mobitel sim ekak awurudhu 5 k wage tibbe. OTP enawa lasaanata. idala hitala rs 50-100 danawa sim ekata. passe roaming awulak awa unge. Dialog chaange kala. sim eka lankawe wagema wada. 500 dammama awuruddhak wage active tiyenawa. mama lankawata regular call gannet dialog sim ekan kisima lag ekak naha. a nisa sathiyaka parak reload karanawa
    samanya rates mada machan.. also lankawe inna kenek rata inna ekkenage dialog ekata katha karama eth rates wenasak nadda
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Erzo

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,065
    113
    සේදවත්ත
    ඔන්ලයින් බෑන්කින් යුස් කරපන්. ඩයලොග් සිම් එක අරන් පලයන්. ඔනම දෙයක් ගෙදර වගේ කරන්න පුලුවන්.
    HNB
    com
    oya bank dekama hodai OB wada walataස්
    සිම් ඕනේ නෑ otp එක ඊමේල් එකට හදාවන්න ඉන්ටන්නෙට් බැන්කිං වලින්

    නොමල් බැන්ක් එකවුන්ට් එක්කින් wise රිවොල්ට් වගේ එක්කින් කෙලින්ම එවන්න පුලුවන්

    ජොබ් එකේ ලෙටර්ස් තියනවන්ම් nrfc එකක් ඇරලා bank to bank දාන්න එහෙන් මනීගෑම් වෙස්ටන් යුනියන් වගේ

    ඇප්ස් තමා ලෙසි , ගනත් අඩුයි ෆාස්ට්

     
    • Like
    • Love
    Reactions: NRTG and Erzo

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,762
    113
    Middle east යන්න ඉන්නෙ.

    Com bank, Sampath , BOC , etc........ මොන bank එකෙ එකවුන්ට් එකක් ද හොඳ සල්ලි එවන්නයි ක්‍රෙඩිට් කාඩ් , ඔන්ලයින් බෑන්කින් බ්ලා බ්ලා ඔක්කොටම..?

    *** මෙහෙ බැංකු වල ඔන්ලයින් බෑන්කින් ට්‍රාන්සැක්ෂන් වලට Mobile OTP Verification කේස් එකක් එනව නේද පිටරටක යූස් කලොත්?

    එතකොට මෙහෙ බැංකුවක ඔන්ලයින් බෑන්කින් තිබුන කියල වෙන රටකදි ඒකෙ බෙනිෆිට් එකක් නෑ නේද :confused:
    Rata yanawanam rata ekak open karapan ban. Lankawe onam HSBC wage ekak ganin. Unge rate eka wadi. But un pakey talks denawa okoma unta remit karanna ona arakai mekai kiyala. but ehema ona ne

    puluwan taram aduwen local account ekata salli ewapan. mehe huththala nathan eka eka policy genalla okata kelawai.
     
    • Like
    Reactions: Erzo

    manjulabw

    Well-known member
  • Aug 23, 2007
    17,468
    15,592
    113
    Land of the Gods 🕎
    samanya rates mada machan.. also lankawe inna kenek rata inna ekkenage dialog ekata katha karama eth rates wenasak nadda
    rates nam baluwe naha. incoming calls charge wenawa. outgoing 35 da koheda. OTP bank thunaka ena nisa Dialog secondary sim eka mage

    සිම් ඕනේ නෑ otp එක ඊමේල් එකට හදාවන්න ඉන්ටන්නෙට් බැන්කිං වලින්

    නොමල් බැන්ක් එකවුන්ට් එක්කින් wise රිවොල්ට් වගේ එක්කින් කෙලින්ම එවන්න පුලුවන්

    ජොබ් එකේ ලෙටර්ස් තියනවන්ම් nrfc එකක් ඇරලා bank to bank දාන්න එහෙන් මනීගෑම් වෙස්ටන් යුනියන් වගේ

    ඇප්ස් තමා ලෙසි , ගනත් අඩුයි ෆාස්ට්
    HNB nam email otp denawa com bank denne naha mama hitanne
    ------ Post added on Feb 23, 2023 at 12:19 PM

    HNB - Dear Valued Cardholder, We are pleased to inform that overseas spend limits on purchases and cash withdrawals have been increased to LKR 1,000,000 per week on Credit and Debit Cards. Guidelines and country restrictions apply. ~ 2500$
    ow 1 million limit kiyala msg awa ada 💪
    ------ Post added on Feb 23, 2023 at 12:19 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Erzo

    isurutmv

    Well-known member
  • May 1, 2013
    1,960
    833
    113
    29
    Gampaha
    Middle east යන්න ඉන්නෙ.

    Com bank, Sampath , BOC , etc........ මොන bank එකෙ එකවුන්ට් එකක් ද හොඳ සල්ලි එවන්නයි ක්‍රෙඩිට් කාඩ් , ඔන්ලයින් බෑන්කින් බ්ලා බ්ලා ඔක්කොටම..?

    *** මෙහෙ බැංකු වල ඔන්ලයින් බෑන්කින් ට්‍රාන්සැක්ෂන් වලට Mobile OTP Verification කේස් එකක් එනව නේද පිටරටක යූස් කලොත්?

    එතකොට මෙහෙ බැංකුවක ඔන්ලයින් බෑන්කින් තිබුන කියල වෙන රටකදි ඒකෙ බෙනිෆිට් එකක් නෑ නේද :confused:
    NTB wala apita wena rataka mobile number ekak unath add karaganna puluwan ethakota sms alerts,OTP okkoma enne ee number ekata
     

    HK-PR

    Well-known member
  • Aug 26, 2010
    822
    563
    93
    Middle east යන්න ඉන්නෙ.

    Com bank, Sampath , BOC , etc........ මොන bank එකෙ එකවුන්ට් එකක් ද හොඳ සල්ලි එවන්නයි ක්‍රෙඩිට් කාඩ් , ඔන්ලයින් බෑන්කින් බ්ලා බ්ලා ඔක්කොටම..?

    *** මෙහෙ බැංකු වල ඔන්ලයින් බෑන්කින් ට්‍රාන්සැක්ෂන් වලට Mobile OTP Verification කේස් එකක් එනව නේද පිටරටක යූස් කලොත්?

    එතකොට මෙහෙ බැංකුවක ඔන්ලයින් බෑන්කින් තිබුන කියල වෙන රටකදි ඒකෙ බෙනිෆිට් එකක් නෑ නේද :confused:
    HSBC account තියනවනම්, HSBC bank එකකින් account එකක් open කරන්න පුළුවන්, credit card එකක් වුනත් ගන්න පුළුවන්.. මෙහෙ bank එකට inform කරලා යන්න, . මම අරගෙන තියනවා රටවල් කීපයකින් , දවසකින්, accommodation වලට මාරු වෙන්න කලින්. මම hotel එකේ ඉන්නකොට company address දීල,
     
    • Like
    Reactions: NRTG and Erzo

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,197
    198,807
    113
    Colombo, Sri Lanka
    වටිනා විස්තර ගොඩක් තියනවා. ස්තුති හැමෝටම 👌

    NTB wala apita wena rataka mobile number ekak unath add karaganna puluwan ethakota sms alerts,OTP okkoma enne ee number ekata
    Nations Trust Bank එක හොදයිද මචන් ඔය වැඩ වලට. මොකද මගෙත් දැනට local account කරන්නේ මේකෙන්. පට්ටම user friendly :yes:
    ------ Post added on Feb 24, 2023 at 8:14 AM