රට වෙනුවෙන් බුද්ධිමත්ව සිතීම ඔබේ මෙන්ම ම&#3535

sasamantha

Member
Dec 16, 2008
1,167
18
0
පැටියා;5710271 said:
Ee mokakda ban ee?
Ooka Sirasa TV eke yanawa wage matakai.:eek:

Uba sirasa balanne nati eke oowa kohomada danne machan:oo:

Kauda Kiwwe Mama Sirasa Balanne na kiyala. Mama Sirasa News First Balanawa. Ake Witharai Ape Me Bankoloth Deshapaluwo Karana Kiyana Dewal Pennanne..:lol::lol::lol:
 
Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
kisima pakshayak oluwata aragena na mama :D
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif