රාජපක්ෂ පවුලේ ගොන් ජොක් එක. 😁

yapa100

Well-known member
  • Oct 21, 2009
    8,725
    19,485
    113
    අපේ ගෙදර
    FB_IMG_1591251719744.jpg

    මට නම් මුව පෙන්නන්න බැ. කිසිම රාජපක්ෂ තෙජසක් ගැවිලා නැ මුගේ.
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,564
    3,378
    113
    Samahara Un innawa Ban uppathiyenma Abarila Kalu wela Jabba Manchokka Wage Muna thiyena(ruchira55) un unta wena ekek penumata innawa dekkama patta J
    Oka ithin shehan mihirangayatath thibbanam ban
    Ohoma jelous karanna epa ban ithin Ubalage lebima Thama
    onna ohe karawechcha bettata french white cream ekak wath aran gapan netham lide penala athme maru karaganin
     

    yapa100

    Well-known member
  • Oct 21, 2009
    8,725
    19,485
    113
    අපේ ගෙදර
    Samahara Un innawa Ban uppathiyenma Abarila Kalu wela Jabba Manchokka Wage Muna thiyena(ruchira55) un unta wena ekek penumata innawa dekkama patta J
    Oka ithin shehan mihirangayatath thibbanam ban
    Ohoma jelous karanna epa ban ithin Ubalage lebima Thama
    onna ohe karawechcha bettata french white cream ekak wath aran gapan netham lide penala athme maru karaganin
    මුගේ මොකක් ද ජෙලස් එක? මු පොන්නයෙක් වගේ නේ 😂
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,564
    3,378
    113
    මුගේ මොකක් ද ජෙලස් එක? මු පොන්නයෙක් වගේ නේ 😂
    ඉතින් උ පොන්නයෙක් නම් මට වැඩක්ද නැත්තම්් උඹට වැඩක්ද

    Mata penne Uba Hoda ponnayek uge gena thread dan meke heminenawa
    Pora me welawe uge wedak karagena athal eke athi
    Anunge Huttawal hoyanna epa ban gam wala ipaduna kiyala oya purudu thiyaganna epa
    ;-)
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Baninna epa bn. Ubalata ada lankawa kiyala ratak thiyenne me minissu nisa thamai.
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: jay-shan

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පො&න රුචිරය කොරෝනා කාලෙ මෙගා තෙර්ඩ් දාගෙන උදේ රෑ නැතුව නිවුස් දදා එක විකාරයක් නැටුව . :lol: :lol: ඉලගට තොන්ඩගෙ මළ මිනිය බදාගෙන නැටුව ,:rofl::rofl: මුහුදෙ වැලි ගොඩක් බදාගෙන හැමිනෙන්ඩ හැදුව..හාල් මුට්ටයක් ඔලුවෙ තියාගෙන විලාප නැගුව,ගොවින්ගෙන් වි කිලෝව 54 55 අරන් හාල් 96 දෙන එක වැරදියි කිය කිය ..

    දැන් චිච්යව වේසකමට අල්ල ගන්ඩ පුලුවන්ද බලන්ඩ සීන් දානව :lol: :lol: :lol:

    තොට පිස්සුද පකෝ කරන්ඩ වෙන වැඩක් නැද්ද අපත බැල්ලියෙ ??? එක එකාගෙ පු&වල් හෝද හොද ඉන්නෙ නැතුව..:baffled::baffled:


    පො&න රුචිරයගෙ ටහුකන එදාවේල මාර්කටින් :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,942
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    මිනිස්සු මැරී මැරි ජිවත් වෙන්න උත්සහ කරන රටක දාඩිය බින්දුවක්වත් හෙලන්නේ නැතුව අනුන්ගේ සල්ලි වලින් රජ සැප විදින අපේ කාලයේ වාසනාවන්ත තරුණයෙක් !
    ගරු කරපන් ! :yes:
     
    • Like
    Reactions: yapa100

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    පො&න රුචිරය කොරෝනා කාලෙ මෙගා තෙර්ඩ් දාගෙන උදේ රෑ නැතුව නිවුස් දදා එක විකාරයක් නැටුව . :lol: :lol: ඉලගට තොන්ඩගෙ මළ මිනිය බදාගෙන නැටුව ,:rofl::rofl: මුහුදෙ වැලි ගොඩක් බදාගෙන හැමිනෙන්ඩ හැදුව..හාල් මුට්ටයක් ඔලුවෙ තියාගෙන විලාප නැගුව,ගොවින්ගෙන් වි කිලෝව 54 55 අරන් හාල් 96 දෙන එක වැරදියි කිය කිය ..

    දැන් චිච්යව වේසකමට අල්ල ගන්ඩ පුලුවන්ද බලන්ඩ සීන් දානව :lol: :lol: :lol:

    තොට පිස්සුද පකෝ කරන්ඩ වෙන වැඩක් නැද්ද අපත බැල්ලියෙ ??? එක එකාගෙ පු&වල් හෝද හොද ඉන්නෙ නැතුව..:baffled::baffled:


    පො&න රුචිරයගෙ ටහුකන එදාවේල මාර්කටින් :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


    samahara dewal walata uththara nathi unama ekama wachana set eka danna epa ban. yamak aththanam eka pili ganin. mama me thread eka gena kiuwe ne serama ewata poduwe kiyanne
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මිනිස්සු මැරී මැරි ජිවත් වෙන්න උත්සහ කරන රටක දාඩිය බින්දුවක්වත් හෙලන්නේ නැතුව අනුන්ගේ සල්ලි වලින් රජ සැප විදින අපේ කාලයේ වාසනාවන්ත තරුණයෙක් !
    ගරු කරපන් ! :yes:

    දැන් වහල්ලුටික බෑව අරන් ඇවිත් ලොවලි යයි
    තමන් දහදුක් විදලා ජීවත් උනාට පක්ෂෙ නායකයා සැපවිදිද්දි සතුටුවෙන උන් ඉන්නෙ
     

    helplesser

    Well-known member
  • Nov 20, 2017
    18,231
    27,942
    113
    36
    Mirihana
    alis.alberta.ca
    දැන් වහල්ලුටික බෑව අරන් ඇවිත් ලොවලි යයි
    තමන් දහදුක් විදලා ජීවත් උනාට පක්ෂෙ නායකයා සැපවිදිද්දි සතුටුවෙන උන් ඉන්නෙ
    :yes:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    ගූ එන් පි සක්කිලි හොයා හොයා මඩ ගහන්නේ. සිරිකොතේ ගූ ගහගෙන මරාගන්නවා මේ දවස් වල. තමන්ගේ ඇහේ තියන පොල් පරාලේ දකින්නේ නැතුව අනුන්ගේ ඇහේ තියෙන කෙන්ද හොයනවා. තියන චන්ද සොච්චමත් නැතුව නැති බංගස්තාන වෙලා යන්නේ මේ සැරේ. :lol: :lol:

     

    slsaico

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,426
    2,492
    113
    ඇල්ල

    සිංහලු, මුන් දේශපාලනය කරන්නේ මෝඩ ජනතාව ඉන්නකන් විතරයි.. නැ එහෙම නෑ. ( ඇමරිකාව පිස්සෙක් පත්කර ගත්තු උගත්තුන්ට පුකේ ඇරිලා ඉන්නේ) ඒ ලැබිම.

    අනිත් සින් එක මුන් මෙහෙම නොහුටියොත් ඒක උන්ගේ කරුමේ. 1900 හෝ 1950 වගේ කාලේ දන් මුන් දේශපානය කරනවා. නමුත් අනිත් පවුල් වගේ හැදි ගැවිලා ගියේ නැ. ඒදා ඉදන්ම මුන්ට මාර ලැබිමක් තියෙන්නේ. අන්ඒකායි මුන් මෙහෙම ඉන්නේ.
     

    RAT 16F88

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,131
    86
    48
    Samahara Un innawa Ban uppathiyenma Abarila Kalu wela Jabba Manchokka Wage Muna thiyena(ruchira55) un unta wena ekek penumata innawa dekkama patta J
    Oka ithin shehan mihirangayatath thibbanam ban
    Ohoma jelous karanna epa ban ithin Ubalage lebima Thama
    onna ohe karawechcha bettata french white cream ekak wath aran gapan netham lide penala athme maru karaganin
    uba kollo kaarayekda hutto, kollange katha lassana balane ohoma? :lol::lol::lol::lol: gay alert!!
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    සර්වාගමික
    හැම චන්දයක්ම වටිනවනෙ

    mata hithune mu podi ekawa baptize karana eka wahanna sarwagamika drama ekak damma kiyala. Mona agame unath kamak ne. Eth thamange agama jathiya hangana eka nam apatha gathiyak.