රාජපක්ෂ පවුලේ ගොන් ජොක් එක. 😁

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Samahara Un innawa Ban uppathiyenma Abarila Kalu wela Jabba Manchokka Wage Muna thiyena(ruchira55) un unta wena ekek penumata innawa dekkama patta J
    Oka ithin shehan mihirangayatath thibbanam ban
    Ohoma jelous karanna epa ban ithin Ubalage lebima Thama
    onna ohe karawechcha bettata french white cream ekak wath aran gapan netham lide penala athme maru karaganin

    ලොල් ....උඹේ කතාවනම් ඇත්ත.... :love2::love2:😁

    හැබයි මේ හු %ඊගේ පුත්තු 3න් දෙනාම වහ කදුරු වගේ.....

    මිනිස්සු මැරී මැරි ජිවත් වෙන්න උත්සහ කරන රටක දාඩිය බින්දුවක්වත් හෙලන්නේ නැතුව අනුන්ගේ සල්ලි වලින් රජ සැප විදින අපේ කාලයේ වාසනාවන්ත තරුණයෙක් !
    ගරු කරපන් ! :yes:

    1591404342162.jpeg
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Thani kalu lapakotai , kota barrel wage inna light kanuwe vijithai ,agili nathi baduhetti wage unta attention nathuwa Rajapakshage lamayek ta attention ena nisa munta J . e kolla kellek badiddi munge un badinne naki punchi ammala ekatath J. Mun ge Lapakota fb live awata wada views ganak rajapskhage putha tv ekata awilla gattama ekatath J. Kuhaka ,kalakanni wairya pirunu JVP Ballo :D :yes: ;) :D