රාජ්‍ය ආයතනවල සභාපතිවරුන් සඳහා නව වැටුප්

laknath123

Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    උබේ නමේ හැටියට වැඩ කරපන්...:growl:
    හරියන තැන් වලට ඔය ක්‍රමේ හොදා...
    නැත්තම් එ ටිකත් ලැබ නොලබන මට්ටමේ ඒවා වේවි...

    optimist :yes:
    ගොඩක් ආයතන වැහිලා ගියා ඉතිහාසය තුල :(
     

    laknath123

    Well-known member
  • Jun 23, 2007
    18,233
    3,061
    113
    click here
    පඩි නං වැඩියෙන් දුන්නට කමක් නෑ සුදුසු අයට.

    වයසක අයට නං පඩි ගොඩක් තියෙන එක කරදරයක්..:yes:
    මොකද නගින්න අමාරුයි :(
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    CEO කෙනෙක්ට ලොකු salary එකක් ගෙවනව.. ඒත් government sector chairman කෙනෙක්ගෙ ලොකු role එකක් නැහැ CEO කෙනෙක් එක්ක compare කරනකොට.. Organization එක ඇතුලෙ decision ගන්න power එකවත් government sector Chairman කෙනෙක්ට නැහැ.. එහෙම කෙනෙක්ට ඒවගේ ලොකු ගාඅනක් ගෙවන එක අපරාදෙ..

    මෙහමයි මචං, ඔයා කියන එක හරි ඇත්තටම decision එකක් ගන්න වත් ඇතුලේ power එක නැත්තන් හරි, එයා එතනට සුදුසු නැත්තන් හරි, එත් මචං සුදුසු කෙනෙක් ව සුදුසු තැන තියාගන්න ගෙවන්න ඔනී ගානක් තියෙනවා, 2017 corporate governance act එක බලන්න, section B.2, directors remuneration levels එක ගැන තියෙනවා
    එකෙත් කියල තියෙනවා
    "levels of remunerations should be sufficient to attract and retain directors" කියල
    එකයි ඉතින් මම කිව්වේ, director කෙනෙක් ටත් වඩා ලොකු position එකක් නේ chairmen කෙනෙක් කියන්නේ එකයි
    සුදුසු කම් තියෙන පුද්ගලයෙක් ඔය ගානට ඉන්නේ නැ මචං
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    ඇත්ත...ඒත් වැඩි හරියක් ආයතන ලාබ ලබන්න පුලුවන්...කිහිපයයි බැරි..
    ලංගම සේවයක් විදියට තියෙන්නේ...ඒත් ලාබ ලබන්න ඇත්තටම බැරිද ?
    සතොස...
    විදුලිබල මණ්ඩලේ ගමු අපි... ඒ මණ්ඩලේ කියන්නෙම බිලියන ගණන් වලින් පාඩු..
    ඒත් වැඩ කරන එවුන්ට අවුරුද්ද අන්තිමට බෝනස් දෙනවා...වෝටර් බෝඩ් එකත් එහෙම්මම තමයි..
    එහෙනම් ලාබ නොලබන රජයේ ආයතන වල බොරු බෝනස් දෙන එක නවත්තන්න ඕනේ...:yes:


    Owa vala thiyana mulikama prashne thamai overstaff veema. Ekata hethuva api dannavaney.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ඒක හොඳයි. එතකොට ඔය ආයතනවල සේවකයින්ටත් වැඩි පඩි ඉල්ලන්න බෑ. දොස්තරලට එහෙම ලක්ෂයක් විතර අරන් සෑහීමකට පත්වෙන්න සිද්ධවෙයි. ගෝටගෙ මරු මොලේ
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    කුමාරසින්හයට ටෙලෙකොම් එකේ සභාපති වෙන්න තියෙන සුදුසුකම් මොන්වද? ඌට වඩා සුදුසුකම් තියෙන එවුන් ටෙලෙකොම් එක ඈතුලේ විතරක් කීයක් ඉන්නවද? බම්බුව
     

    Bathiiii

    Well-known member
  • Oct 26, 2015
    1,516
    370
    113
    පඩියට අමතරව ගෙයක් , වාහනයක් , petrol , phone bill , medical claim මේ සේරම ගෙවනව බන්.. ඒවට අමතරවයි පඩිය ගෙවන්නෙ..

    :yes::yes::yes:
     

    aravinda28

    Well-known member
  • Sep 14, 2014
    1,361
    141
    63
    තනතුරට නම් පඩි හොඳටම මදි. එත් ලංකාවේ පඩි ගෙවන්න ඕන රටේ හැටියට මිසක් ඒ තනතුරේ හැටියට නෙවෙයි.
    රජයේ සේවයේ එකෙක්ට ලක්ෂ 20ක් දෙනවා කියන්නේ හෙන ගහන වැඩක්
    ශ්‍රී ලන්කන් එකෙත් පඩි අඩු කරන්න ඕන
    උපරිම ලක්ෂ 3ට වැඩිවෙන්න බැහැ
    ඊට වඩා වැඩි කරනවානම් ඊට කලින් පටන් ගන්න ඕන අඩුම තනතුරු වල පඩි වලින්