Mama giya satiye, oya wage ekakata Dubai transit ekakadi kattak kewa.
Mama inna rate, vaccine 3ma gahala, app ekath update karala tiyenne, Emirates eke boarding weddi unta deela tiyena list eka update nehe. Un danneth ne balanna. Okkoma documents print outs aran, ewage apps ekka pennuwata un danne nehe ekin eka mewa harida kiyala balanna.
Un balanne heading eka.
Kohet ekai, daily covid handa aluth policies update wenawa, ewa adala tan walata yanne ne same date.