මට පොඩ්ඩක් කියපන් උබ චිකන් ගන්න කඩෙයි, දියර කිරි, සීනී, තේ කොළ, ගන්න කඩෙයි කොහේද තියෙන්නෙ කියලා.
දියර කිරි ලීටරේ රු 340යි. ලිටර් 30 ට යනවා 10200/-ක්.
අපේ පැත්තේ හොද ගනන් සර් කෙනෙක් ඉන්නවා. මං සෙට් කරලා දෙන්නම්. උබ ඔක්කොටොම ඉස්සෙල්ලා ගනන් ටිකක් ඉගෙන ගනින්.
Education Expences : 5000 hethuwa meka
Education Expences : 5000
Ekko oni ne
Uba kana chicken brand eka mokakda bn healthy daPodi eka witharane igena ganne. Pora 2 wasare.
Yanne government school ekakata. No monthly fees.
English class ekata 1000
Sinhala, Maths, parisaraya combined 1500
Anith ewa poth path thamai
Ai ban ubalata sure naththe
දර ලිපේ ඉව්වම කිසිම භාහිර බලවේගයකට අපිව පාලනය කරන්න බැහැ. ගෑස් තිබ්බත් එකයි, කරන්ට් තිබ්බත් එකයි උයාගෙන කනවා. ඔය හැඩගැසීම ඉස්සරහට හොදයි. මොකද ලෙබනන් වගේ කෙල වෙලාම ගියොත් එදාට නෝ වොරීස්.dara lipe uyala foot cycle padala kiyala patan aran fresh milk meat liquor internet fuel walin iwara kalama confuse wenawane ban.
gas cooker 1i rice cooker 1i ganin boruwa danne nathuwa.
Fresh chicken ban. Freeze karapuwa nevi.Uba kana chicken brand eka mokakda bn healthy da
මේක අස්සෙත් ස ට කඩේ යනවා නේයකෝ, සිනි කිලෝ එකක් ගන්ඩ සල්ලි නැ කියල අඩපු එකා නේද මේ..![]()
math dara lipe uyala thiyanwa. epa wenne bn alu yanawa hulagata kama ekatath. anika dum suwada enawa kama wala. idala hitala athal ekata hodai.දර ලිපේ ඉව්වම කිසිම භාහිර බලවේගයකට අපිව පාලනය කරන්න බැහැ. ගෑස් තිබ්බත් එකයි, කරන්ට් තිබ්බත් එකයි උයාගෙන කනවා. ඔය හැඩගැසීම ඉස්සරහට හොදයි. මොකද ලෙබනන් වගේ කෙල වෙලාම ගියොත් එදාට නෝ වොරීස්.
පුටාර් එකේ ගියාම තෙල් පශ්න නැහැ. තෙල් කීය උනත් එකයි. අනික පෝක් එහෙම කද්දි ඇග මහන්සි නොකොලොත් ඇගට හරි අමාරුයි කල් යද්දි
Pork thamai awula. Anith ewala nam oil aduiමස් කනවා වැඩී. උබට තව අවුරුදු 5කින් ඔකට 00,000ක් එකතු කරන්න. වෙයි බෙහෙත් වලට
Boiler fresh eka.Kohenda ganne farm ekenda broiler neweda
Lipa hariyata paththu nowunama duma wadi. Experience ekath ekka wena deyak eka.math dara lipe uyala thiyanwa. epa wenne bn alu yanawa hulagata kama ekatath. anika dum suwada enawa kama wala. idala hitala athal ekata hodai.
උබ පොතක් පතක් කියවන්නෙ නැද්ද මිනිහෝPodi eka witharane igena ganne. Pora 2 wasare.
Yanne government school ekakata. No monthly fees.
English class ekata 1000
Sinhala, Maths, parisaraya combined 1500
Anith ewa poth path thamai
Ai ban ubalata sure naththe
දැලි තමයි අවුල දර ලිපේ උයන කොටදර ලිපේ ඉව්වම කිසිම භාහිර බලවේගයකට අපිව පාලනය කරන්න බැහැ. ගෑස් තිබ්බත් එකයි, කරන්ට් තිබ්බත් එකයි උයාගෙන කනවා. ඔය හැඩගැසීම ඉස්සරහට හොදයි. මොකද ලෙබනන් වගේ කෙල වෙලාම ගියොත් එදාට නෝ වොරීස්.
පුටාර් එකේ ගියාම තෙල් පශ්න නැහැ. තෙල් කීය උනත් එකයි. අනික පෝක් එහෙම කද්දි ඇග මහන්සි නොකොලොත් ඇගට හරි අමාරුයි කල් යද්දි
Fresh chicken ban. Freeze karapuwa nevi.
Broiler fresh gana mama kiyanneඋබ පොතක් පතක් කියවන්නෙ නැද්ද මිනිහෝ
දැලි තමයි අවුල දර ලිපේ උයන කොට
ෆ්රෙශ් ඒවා කොහෙන්ද බන් ඔය ගානට මේ දැන් බ්රොයිලර් කිලෝ එකකුත් 780ක් වගේ වෙනවා
Mama book layouting wala ban inneඋබ පොතක් පතක් කියවන්නෙ නැද්ද මිනිහෝ
මම හිතුවෙ අර ගම් කුකුල්ලු කියලාBroiler fresh gana mama kiyanne
View attachment 163573
Oya ada gana
Dawas ganan parana ewa nevi. Fresh badu
Mama book layouting wala ban inne
Poth kiyawanawa isma yanna
------ Post added on Mar 13, 2022 at 2:44 PM
Anna dakka ne. Mun okkoma karanne boruwa.නිර්ධන ද යකෝ ඔය? එතකොට නිර්ධන උන්ට කියන්නේ ධනවත් කියලද?
Insurance ekata 62k gewana ekaa nnirdhana panthiye wenne kohomada ban?Service ekata 12i max unoth 15k yavi. 15k kawadawath gihin naha.
Insurance ekata 62i
Loku issue ekak na.
Credit card na, loan na, lease na
Maseta 5i neInsurance ekata 62k gewana ekaa nnirdhana panthiye wenne kohomada ban?
Ethakota mama middle class da?නිර්ධන පන්තිය කියන්නේ fixed ආදායමක් නැති සෙට් එක නේ. උන්ගේ ඇවරේජ් පඩි 20 000 - 30 000
Ub job field eka it bnMaseta 5i ne
Masen bass kenek dawasata 4000k gannawa dan
Ethakota mama middle class da?
Math nirdana panthiye thamai ban.
------ Post added on Mar 13, 2022 at 3:28 PM