මීට වඩා පොඩ්ඩක්වත් premium කරගන්න බැරිද බන් මේව plan කරනකොට. Price point 13 million. මේ ගාණ මිනිහෙක් වාහනයක් ගන්න එනකොට interior එකේ මෙහෙම cheap build quality එකක් තිබ්බොත් ගනීද බන් ඉතින්? ගනී මීට කලින් වාහනයක් අරන් නැති එකෙක්ට සෙට් උනොත්. Whats your opinion guys
dan almost 35 mil banHaval Jolion eka witarai ne mehe assembly karanne? last year 12 million introduce price eka kiwwe.
Senok. changan deepal electric eka gennaneth unකාටද manufacturing (SKD) ලයිෂන් එක තියෙන්නේ... ?
JDM Toyota raize hybrid gennanna puluwan oya gaanata. eke build quality ita wada hodai balan giyahama.It's a budget SUV. Don't expect luxury interior.
In other countries same car cost around 5.8milion srilankan rupees. we are paying double due to taxes. For 5.8mil it's worth it.
Raize 1.0ltr, so taxes are lower than 1.5ltr haval. Raize build quality not much better than this.JDM Toyota raize hybrid gennanna puluwan oya gaanata. eke build quality ita wada hodai balan giyahama.
------ Post added on Jan 12, 2026 at 6:46 PM