ලංකාවේ කෙල්ලන් ස්වයන්වින්දනයේ යෙදීම

ranga 86

Active member
  • Jun 3, 2017
    340
    91
    28
    ලංකාවේ කෙල්ලන් ස්වයන්වින්දනයේ යෙදීම

    Api danne nathi unata lankaweth kello 80 % kata qada swayan windanaye yede Wa lu ban. Mage girl ge class eke kello okkoma wage oka krala tiye lu. Samanyen AL walata awilla oka nokarana kenek nathi lu eka paarak hari. Habai Kawuruwath kaatawath kiyannr nathi lu. Apita wage ma eyalatath ewa giyaama kollo sex epa wenawa lu apita wenawa wage.

    Samanyen al kraddi onama kellek oka kranwa kiyala tamai kiuwwe.
    Mage girl witrak neme godak kello maath ekka kiyala tiyenwa. Fit eka tiyana un.
    Ado pattai neda.
    Api wagema unuth aathal gannawa puuso wage idiyata.

    Adahasak beda gatta eka witrai kare kawuda ban rep kapuwe
     

    Rampage

    Banned
    Jul 10, 2018
    421
    36
    0
    Api danne nathi unata lankaweth kello 80 % kata qada swayan windanaye yede Wa lu ban. Mage girl ge class eke kello okkoma wage oka krala tiye lu. Samanyen AL walata awilla oka nokarana kenek nathi lu eka paarak hari. Habai Kawuruwath kaatawath kiyannr nathi lu. Apita wage ma eyalatath ewa giyaama kollo sex epa wenawa lu apita wenawa wage.

    Samanyen al kraddi onama kellek oka kranwa kiyala tamai kiuwwe.
    Mage girl witrak neme godak kello maath ekka kiyala tiyenwa. Fit eka tiyana un.
    Ado pattai neda.
    Api wagema unuth aathal gannawa puuso wage idiyata.

    Adahasak beda gatta eka witrai kare kawuda ban rep kapuwe

    Too much lies in a one post fucker. :angry: First finish your A/Ls and come then we'll talk.

    Btw regarding your gf yeah she is not doing masturbation instead I used to rub her clit and g spot while sucking her nipples. In return she offers me rim job and finger bang. :rofl:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    Api danne nathi unata lankaweth kello 80 % kata qada swayan windanaye yede Wa lu ban. Mage girl ge class eke kello okkoma wage oka krala tiye lu. Samanyen AL walata awilla oka nokarana kenek nathi lu eka paarak hari. Habai Kawuruwath kaatawath kiyannr nathi lu. Apita wage ma eyalatath ewa giyaama kollo sex epa wenawa lu apita wenawa wage.

    Samanyen al kraddi onama kellek oka kranwa kiyala tamai kiuwwe.
    Mage girl witrak neme godak kello maath ekka kiyala tiyenwa. Fit eka tiyana un.
    Ado pattai neda.
    Api wagema unuth aathal gannawa puuso wage idiyata.

    Adahasak beda gatta eka witrai kare kawuda ban rep kapuwe

    80% kiyala kiwwe kohomada?
     

    delmar

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    27,269
    3,865
    113
    හැමතැනම
    ඉතිං බං ඕක මැජික් එකක් වගේ දැම්මේ ඇයි?
    ඕවා සාමාන්‍ය දේවල් බං
    කෙල්ලොන්ට සමහර වෙලාවට කොල්ලොන්ට වඩා හැගීම් එනවා.
    එකම වෙනස උන් පිරිමි තරම් හැගීම් එලියට පිට කරන්නේ නෑ.
    තමන්ගේම රහසක් විදිහට තියාගන්නවා.

    තවදෙයක් මචං
    ඔය වගේ දේවල් මැජික් වගේ සලකන්න එපා.
    ලංකාවේ ලිංගික අධ්‍යාපනය 0යි.
    ඒ හින්දා තමයි ගබ්සාවන්, කෙල්ලෝ අනාතවීම්, ලිංගික රෝග වගේ ගොඩාක් දේවල් ලංකාවේ වැඩි.
    පොඩි උන්ට නව යොවුන් කාලෙදිම ඕවා කියලා දුන්නනම් අද ලංකාවේ ගොඩක් දේවල් මේ විදිහට වෙන්නේ නෑ
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    ඕකේ ලොකු සීන් එකක් නෑ .
    මම අදුරන කෙල්ලෝ කීපදෙනෙක් මගෙන් වැල ඉල්ලගෙන තියනවා උන්ට ආතල් ගන්න ඕන නිසා .


    :rofl::rofl:
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    උන් ස්වයන්වින්දනේ කරත් නැතත් උබට මොකටද බන්
    උබල ගෑනුන්ට වඩා චිත්තනේ
     

    Rampage

    Banned
    Jul 10, 2018
    421
    36
    0
    ඕකේ ලොකු සීන් එකක් නෑ .
    මම අදුරන කෙල්ලෝ කීපදෙනෙක් මගෙන් වැල ඉල්ලගෙන තියනවා උන්ට ආතල් ගන්න ඕන නිසා .


    :rofl::rofl:

    Ha ha haaaa seriously . Keep bluffing you douche-bag this is 21 st century and each and everyone has internet their hand and yet you motherfucker is telling they need porn from you. :rofl: oh poor pathetic imagination to ejeculate. :rolleyes:
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,218
    18,866
    113
    අදාල නෑනේ
    37830490_843085275890117_7028887625431777280_n.jpg
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    Ha ha haaaa seriously . Keep bluffing you douche-bag this is 21 st century and each and everyone has internet their hand and yet you motherfucker is telling they need porn from you. :rofl: oh poor pathetic imagination to ejeculate. :rolleyes:


    the fuck I need to bluff ?
    of course this is 21st century but turn around and look at what the fuck is going on in Sri Lanka , even though this is 21st century but still most Sri Lankan acts like this is 18th century.
    still our people belive in girl's virginity , horoscopes and astrology (නැකත්) .
    most Sri Lankan doesnt have sexual education and thats why rape rate is high through the roof in our country , still people use sex as a keyword instead of porn categories.
    unlike boys , girls doesnt have talent to download perfect , good , horny porns.
    when u become friends with a girl beyond limits , they ll ask it from u too , dont try to be a keyboard hero , just go fuck your self and sleep .
     

    Rampage

    Banned
    Jul 10, 2018
    421
    36
    0


    Blah blah bla blah

    when u become friends with a girl beyond limits , they ll ask it from u too , dont try to be a keyboard hero , just go fuck your self and sleep .

    Which of my word butt hurt you bitch to realize me as a key board hero. You are the motherfucker who is trying to be a key board hero creating stories. :rofl: rarely if whatever BS you mentioned is true sad to say you are a pathetic dumb fucker of a remote area far away from Colombo. :rofl:
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    Which of my word butt hurt you bitch to realize me as a key board hero. You are the motherfucker who is trying to be a key board hero creating stories. :rofl: rarely if whatever BS you mentioned is true sad to say you are a pathetic dumb fucker of a remote area far away from Colombo. :rofl:


    ඔන්න ඊ මේල් කොපි එකක් දැම්මා , ඕන තරම් දාන්න පුලුවන් ඔහොම ඒවා , පෙට්ටිය කඩා ගෙන කොල්ලා අත ඇරලා දාපු කතාත් ඕන තරම් තියනවා ඔය වගේ.
    කොල්ලෝ කෙල්ලෝ බොක්කෙන් ෆිට් උනාම වැල ඉල්ලනවා , සෙක්ස් ලයිෆ් එක ගැන කියනවා , උබට වගේ මැජික් නෑ ඒවා.
    උබට ඉතින් කෙල්ලෙක් තියා බල්ලෙක්වත් ආදරේ කරලා නැතුව ඇති.
    උබලා වගේ ගොන් පොන්නයන්ට උත්තර දෙනවට ගහන්න ඕන මට.



    Ysli4Jt.jpg



    IEjPTLE.jpg

     
    • Like
    Reactions: SCBmedia

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    Too much lies in a one post fucker. :angry: First finish your A/Ls and come then we'll talk.

    Btw regarding your gf yeah she is not doing masturbation instead I used to rub her clit and g spot while sucking her nipples. In return she offers me rim job and finger bang. :rofl:

    :lol::lol:
    Dan thread eka dapu mahathmayage uththarey mokakdda mekata