ලංකාවේ කෙල්ලොන්ගේ පුවර් හයිජීන්!!

Anathai

Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,537
    7,935
    113
    ඇයි බන් මේ ගොඩක් කෙල්ලොන්ගේ පූසා ගඳ???? ඇයි මුන් මේක හෝදන්න කම්මැලී?? මූන නම් හඳක් වගේ.. පූසට නහය ලං කරන්න බෑ...මට එහෙම කෙල්ලෝ ගොඩක් සෙට් වෙලා තියෙනවා බන්.. මුන්ගේ අහවලෙකෙන් බැක්ටීරීයා නිසාද?

    දැන් මෙතන හැමිනෙන්න එපා මගේ වයිගේ නම් එහෙම අවුලක් නෑ කියලා..

    ඇරත් කොල්ලොන්ගෙත් ඔහොමයිනේ ගාන්න එපා.. ඩේලී නාලා කරලා ශේව් කරලා ඉන්න කොල්ලොන්ගේ පොල්කුඩු සීන් නෑ...

    එළකිරි විද්වත් කථිකාවකට ආරාධනා...!!!
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    පක් කරන්න කලින් වොෂ් කරලා ඉදපන්.
    උදේ ඉදන් පැයගානක් පෑන්ටියට තැම්බිලා තියන හුත්තට මූන ඔබන්න එපා.
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,900
    3,402
    113
    Samahara unge essential bacteria dead wunama salmon tin ekak open kala wage pattama gandak enawa. Ehema unge vaginal discharge eka wedi weddi ganda wedi wenawa. Et eka STD case ekak neweyi.
     

    luk3r

    Well-known member
  • Apr 21, 2022
    7,656
    10,237
    113
    Lankawe hoda pussy wash na ban, Thiyena ewath afford karanna ba godak ayata.

    soap walin gada yan na.
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,986
    2
    15,742
    113
    ඇයි බන් මේ ගොඩක් කෙල්ලොන්ගේ පූසා ගඳ???? ඇයි මුන් මේක හෝදන්න කම්මැලී?? මූන නම් හඳක් වගේ.. පූසට නහය ලං කරන්න බෑ...මට එහෙම කෙල්ලෝ ගොඩක් සෙට් වෙලා තියෙනවා බන්.. මුන්ගේ අහවලෙකෙන් බැක්ටීරීයා නිසාද?

    දැන් මෙතන හැමිනෙන්න එපා මගේ වයිගේ නම් එහෙම අවුලක් නෑ කියලා..

    ඇරත් කොල්ලොන්ගෙත් ඔහොමයිනේ ගාන්න එපා.. ඩේලී නාලා කරලා ශේව් කරලා ඉන්න කොල්ලොන්ගේ පොල්කුඩු සීන් නෑ...

    එළකිරි විද්වත් කථිකාවකට ආරාධනා...!!!

    ගඳ වෙන්නෙ තප්පදෝරු පිටි මුට්ට හැත්තගෙ බං. කොච්චර කිව්වත් පුස් ඊරියො වගේ කලව මහත හැත්තගෙ දාඩිය දානවා වැඩියි, අනික එකට අ‍ැතිල්ලෙනවා, ඉකිලිවල fungus හැදෙනවා, පුක කලු වෙනවා. හිතලම වෙනම loofah එකක් වගේ දාල scrub කරලා clean පිට හිටියොත් තමයි හරියට තියෙන්නෙ.

    කෙට්ටු කෙල්ලොන්ගෙ කොහොමත් ඔය ප්‍රශ්න නෑ. Thigh gap එක නිසා ඉකිල්ලයි පුකයි fungus හැදිල කළු වෙන් නෑ. කොච්චර දාඩිය දැම්මත් එහෙම ලොකු ගඳක් නෑ. සාමාන්‍ය විදිහට දවසට සැරයක් දෙකක් නාලා/අ‍ැ‍ඟ හෝදලා ඉන්න කෙට්ටු කෙල්ලෙක්ගෙ pussy එකවත් පුකවත් කිසිම අප්පිරියා හිතෙන ගඳක් නෑ.
     

    Bogdanoff

    Active member
  • Jan 5, 2024
    258
    187
    43
    සොරි මචො උබට සෙට් වෙලා තියෙන්නෙ නම් අවුල් කෑලි වගෙ. මටනම් එහෙම අවුල් කියන්න එකක් සෙට් වෙලා නැ.පිරිසිදු නැති එකෙක් එක්ක මොකටද බන් උකන්න යන්නෙ.අදුම් ගලවන්න ඕන නැ.කකුල් බලපන්.කකුල් දෙක ක්ලීන් එකට සුප්ප වගෙ තියන් ඉන්න එකක් ඇදපන් අනිත් දවසෙ 💪
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,139
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    breathe tv land GIF by nobodies.
     
    • Haha
    Reactions: Ulti and Solo Rider

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,841
    1
    11,179
    113
    ane mnda bn kello 4-5k ashraya karala thiyenawa meke un kiynawa wage chora ewa set wela nane ehema :eek: