ලංකාවේ ප්‍රාථමික මනසක් සහිත විස්සවිද්යල ළමයි

elajani

Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ලංකාවේ ප්‍රාථමික මනසක් සහිත විස්සවිද්යල කුපාඩියන්ට මේවා හිතන්නවත් පුලුවන්ද
    උන්ට පුළුවන් දේ
    lovers lane එකට එන්න බැ අපි චන්ඩි
    vaccine හොරකන් කරන්න
    කුලියට ගෙවල් අරන් කෙල්ලන් එකක් ලිවින් together
    ඇඩෝව් මේක උපසන්ස්ක්රුත්ය
    ගන්ජජෙප්පෝ අපිට අරක් දියවූ මේක දියවූ



     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    පුක තමා . යකෝ ලංකාවේ ඕව කලේ 2004 මුල ගණන් වල. දන්නා පකක් කියවපන් . දන්නා පකකුත් නෑ හැබැයි නොදන්නා ලබ්බවල් නම් කියවන්න දන්නවා.
     
    Last edited:

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    පුක තමා ගොන් පකා. යකෝ ලංකාවේ ඕව කලේ 2004 මුල ගණන් වල. දන්නා පකක් කියවපන් ගොන් බිජ්ජා. ගොන් පක්කු දන්නා පකකුත් නෑ හැබැයි නොදන්නා ලබ්බවල් නම් කියවන්න දන්නවා.
    show then
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    show then
    මොරටුවේ Dr thrishantha කරපු research projects ටික හොයල බලපන්. මම හොඳටම දන්නා හින්ද කියන්නේ. හැම ලබ්බටම ලංකාව ඇති ලබ්බක් නෑ අනන් මනං ගාන්නේ නැතුව හොයල බලල කතා කරපන්. ඔය අපි ඉන්න කාලේ උන බොහොම සාමාන්‍ය projects.
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    පිටරටවල ඉස්කෝලෙ අටේ නමේ උන් ඉස්කෝලෙ ප්‍රදර්ශනේට තියන ඒවා තමයි මෙහෙ කැම්පස් උන් කරන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: akmaadj

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    පිටරටවල ඉස්කෝලෙ අටේ නමේ උන් ඉස්කෝලෙ ප්‍රදර්ශනේට තියන ඒවා තමයි මෙහෙ කැම්පස් උන් කරන්නෙ
    මචං දැකල තියෙනවද පේරාදෙණිය ඉකෙපුන්ජෝ එළියේ තියෙල තියෙන helicopter එක
    හයිඕ
     
    • Haha
    Reactions: visalbro and vito

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මචං දැකල තියෙනවද පේරාදෙණිය ඉකෙපුන්ජෝ එළියේ තියෙල තියෙන helicopter එක
    හයිඕ
    පිටරට යුනියකින් නිකන් දීපු බොඩියක්ද කොහෙද
    හැමදාම යාලත්තක් බාගෙන බෝඩ් එකක් එල්ලගෙන හිගන්නු වගේ මොනාහරි ඉල්ලනවා , වෙන හුත්තක් බෑ පොන්නයින්ට
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මොරටුවේ Dr thrishantha කරපු research projects ටික හොයල බලපන්. මම හොඳටම දන්නා හින්ද කියන්නේ. හැම ලබ්බටම ලංකාව ඇති ලබ්බක් නෑ අනන් මනං ගාන්නේ නැතුව හොයල බලල කතා කරපන්. ඔය අපි ඉන්න කාලේ උන බොහොම සාමාන්‍ය projects.

    Thesis nam athi pitu 100 k vithara lol​

     
    • Haha
    Reactions: Mohowk

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    lovers lane කියන්නේ මොකද්ද ?? :unsure:
    කැම්පස් එකේ උන් තන් මිරිකන කටටදෙන උකන තැන
    පදුරු ළග කොන්ඩමුත් තියනවා
    ඕකෙ හිටිය මගෙ යාලුවො නම් කියලා තියෙන්නෙ පේරා කැම්පස් එකෙ පෙට්ටිය තියන එකක් බදින්න ඕනනම් රූම් අරන් ගිහින් කලින් චෙක් කරපන් කියලා
    ගොඩක්ම ආට් ෆැකල්ටි තමයි
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113

    Thesis nam athi pitu 100 k vithara lol​

    දන්නාක් ලබ්බක් කතා කරපන් . research project කිව්වම thesis ලබ්බක් කතා කරනවා. යකෝ ඕව practically කරන්න ඕනේ. ලංකාවේ මිනිහගේ project එක කරන්න Neurosurgeons බෑ කිව්වම මිනිහ operate කරන්න තනියම ඉග්ර්ණ ගෙන project එක අ ගොඩ දැම්මේ. යකෝ engineering projects. උඹල මේ ඉස්සරහින් ලස්සනට තියල තියන හුන්ඩුවක් අල්ලලා ආ මේවානම් මෙහෙම තමයි ඒ නම් මෙහෙම වෙන්න ඇති නේද මේවා .

    යකෝ වැස්සට යන්න තැනක් නැති උනොත් tronic ඒකරා ගොඩ වෙලා palayan.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Registext

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    දන්නාක් ලබ්බක් කතා කරපන් පොන්ස්. research project කිව්වම thesis ලබ්බක් කතා කරනවා. යකෝ ඕව practically කරන්න ඕනේ. ලංකාවේ මිනිහගේ project එක කරන්න Neurosurgeons බෑ කිව්වම මිනිහ operte කරන්න තනියම ඉග්ර්ණ ගෙන project එක අ ගොඩ දැම්මේ. යකෝ engineering projects. උඹල මේ ඉස්සරහින් ලස්සනට තියල තියන හුන්ඩුවක් අල්ලලා ආ මේවානම් මෙහෙම තමයි ඒ නම් මෙහෙම වෙන්න ඇති නේද මේවා .

    යකෝ වැස්සට යන්න තැනක් නැති උනොත් tronic ඒකරා ගොඩ වෙලා palayan.
    practically na thadi pothak vitharane ne
     
    • Haha
    Reactions: tha123

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    ලංකාවේ තියන සම්පත් වලින් කල හැකි උපරිම කරනවා මෙහෙ ඉන්න ලමයි. මහ ලොකු දේවල් නම් බලාපොරොත්තු වෙන්න බැහැ. ලංකාවටම research වලට හම්ම වෙන්නේ සොච්චමයි. tech ෆැකල්ටි වල annual abstract ටිකක් හොයල බලන්න.
     
    • Like
    Reactions: Gemba98

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    කැම්පස් එකේ උන් තන් මිරිකන කටටදෙන උකන තැන
    පදුරු ළග කොන්ඩමුත් තියනවා
    ඕකෙ හිටිය මගෙ යාලුවො නම් කියලා තියෙන්නෙ පේරා කැම්පස් එකෙ පෙට්ටිය තියන එකක් බදින්න ඕනනම් රූම් අරන් ගිහින් කලින් චෙක් කරපන් කියලා
    ගොඩක්ම ආට් ෆැකල්ටි තමයි
    නැතිව ඉතින් තොපිල වගේ කෙල්ලෙක්ගෙ අතින් වත් අල්ලලා නැති පොන්නොයෝ හැම තැනම නෑනේ. කට්ටිය කාලා බීල, sex කරලා සැපෙන් තමා ඉන්නේ. සැපෙන්
     

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ලංකාවේ තියන සම්පත් වලින් කල හැකි උපරිම කරනවා මෙහෙ ඉන්න ලමයි. මහ ලොකු දේවල් නම් බලාපොරොත්තු වෙන්න බැහැ. ලංකාවටම research වලට හම්ම වෙන්නේ සොච්චමයි. tech ෆැකල්ටි වල annual abstract ටිකක් හොයල බලන්න.
    loku bind karapu poth nam godak thiyenava practical mokuth na
    ayi
    Ganjjeppo ekka ...yanna epayi ne