Lankawe Campus ekakin Jobak karana ekek hadanne Medical Faculty ekenui,Dental Faculty ekenui witharai...Engineering faculty walinuth Enjo haduwata Doka wage jobatama Degree eka hadila na...Anith eunta Degree ekak thama labenne...Athhtatama Lankawe campus yana eun eliyata eddi O/L fail un unath hoda mattamaka innawa unta wada...Science faculty yana hugak ayata ithuru wenne Teaching...Hugak eun degree karanne balen un matha patawechcha barak wage...Anagathe pahadili nathi paarak hugak eunta thiyenne....Oya wage prashna hinda Degree eken wadak hari degree ekata wadak hari wena thathwaya hodata pahala gihin thiyenne.....Degree wala International standard thiyanawa...Habai ewagen wadak ganna Lankawe system thaama hadila na..me yana widihata hadenneth na...Enjo wada karanna yaddi paga gahanne nathi eunta system eke inna marui(Civil)...Un ithin epa wela rata panina eka thama karanne...
Oya prashna athare sirama dial nathuwa newei....Ungen wadak ganna luku putu wala eun bayay.....
Lankawe Enginnering kiyala aththatama Engineering thiyenne Software field eke witharai...
Rate anith hama sector ekak wagema Adyapana sector ekath walbihiwela thiyenne....Ekata hugak hethu karana balapaala thiyanawa...
Man danna de thama oya.....