උදේ 7:30 ට විතර කෝල් එකක යන මේ පාකි නකා උට පාර හරහා දාද්දි මම හෝන් එක ගැහුව කියල තමා මේ සරම උස්සන් එන්නේ.
කරපු වැරදි.
1 කෝල් එකක් එක්ක පාර හරහා දැමීම.
2 පාරෙ හරවන්න බැරි තැනකින් හැරවීම
3 පහර දීම
4 ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම
උදේ 7:30 ට විතර කෝල් එකක යන මේ පාකි නකා උට පාර හරහා දාද්දි මම හෝන් එක ගැහුව කියල තමා මේ සරම උස්සන් එන්නේ.
කරපු වැරදි.
1 කෝල් එකක් එක්ක පාර හරහා දැමීම.
2 පාරෙ හරවන්න බැරි තැනකින් හැරවීම
3 පහර දීම
4 ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම
My childhood nickname in shortHe's f####d now..
Care to explain what's casc means..?

ඔව් ඔව්, යුනිලීවර් එකේ වැඩ කරන මොකෙක් හරි හිඟන ප$$Lawyer kenek allapan.
In addition to traffic violation minimarimata thath kireemath allapan ubata owata welawa thiyenawa nam.
Nathnam atha arala daapan bn. Unta wada apita nathi wenna dewal wadi kiyalai mama hitha hada ganne dan.
Unilever tshirt ekak andan inne uu. Company eken okata weight ekak dei machan.
ඉතිං ඇයි හෝන් එක ගැහුවේ?
ඌ දානකල් බොට ටිකක් ඉවසන්න බැරිද?
ඌත් පාර හරහා දාගන්න එපැයි කොහොම හරි.
oioi meka promote karapan please reddit sri lanka eke danna meka aniwa,ඔව් ඔව්, යුනිලීවර් එකේ වැඩ කරන මොකෙක් හරි හිඟන ප$$
පොලිසියට complaints දැම්ම මචන්, මේ වගේ කාලකන්නින්ගේ උණ ටිකක් බස්සන්න ඔනේ නිසා තමා මෙහෙම social media දාන්නේ.
uba harkek da othana road rules penne nadda? ehen phone eka kaneඉතිං ඇයි හෝන් එක ගැහුවේ?
ඌ දානකල් බොට ටිකක් ඉවසන්න බැරිද?
ඌත් පාර හරහා දාගන්න එපැයි කොහොම හරි.

aniwa me pages dekath tag karanna fb pagesmachn video eka accident 1st page ekata deepan. eetpasse Sri lanka police tag krapan comment wala
kattiya police tag karaddi unta action ekak nogena inna ba![]()
උදේ 7:30 ට විතර කෝල් එකක යන මේ පාකි නකා උට පාර හරහා දාද්දි මම හෝන් එක ගැහුව කියල තමා මේ සරම උස්සන් එන්නේ.
කරපු වැරදි.
1 කෝල් එකක් එක්ක පාර හරහා දැමීම.
2 පාරෙ හරවන්න බැරි තැනකින් හැරවීම
3 පහර දීම
4 ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම
mu boru kiyanne. oka muge video ekk newe. mu oka meke danna kalin fb eke giyamachn video eka accident 1st page ekata deepan. eetpasse Sri lanka police tag krapan comment wala
kattiya police tag karaddi unta action ekak nogena inna ba![]()
FB eke muge muna dapu ekak giyada balapanmu boru kiyanne. oka muge video ekk newe. mu oka meke danna kalin fb eke giya
Ow macn, mun ekka maraganna time ekak naha, pissu kalakanni ekek dennek dawasakata set wenawama thama.ohama akek akka maragaththoth , heta thawa akek ohamam set wenawa . evarayak wenne naa. mama nam dan pathakata wela yanawa.
ඌ කරපුව ඌ ගෙනියයි බන්, මොනව උනත් මිනිහෙක් නේ, මු කාලකන්නිය උනත් මුගෙ ගෙදර මු නිසා යැපෙන හොඳ එකෙක් හරි හිටියොත් ඌත් පවු. මේ වෙලාවේ උගෙ රස්සාවට කෙලවන්න හොඳ නෑ.aniwa me pages dekath tag karanna fb pages
https://web.facebook.com/UnileverSriLanka
https://web.facebook.com/UnileverCareersSriLanka
dan dakke moo Unilever T shirt ekath andagena reddit people being idiots wage subreddit wala danna moota hondama danduwama enawa job ekenma
------ Post added on Mar 23, 2026 at 3:33 PM