ලංකාවේ පාරේ ඉන්න නාකි සරං චන්ඩි | Sri Lanka Traffic Violations

casc_rokz

Well-known member
  • Jun 3, 2011
    1,579
    840
    113


    උදේ 7:30 ට විතර කෝල් එකක යන මේ පාකි නකා උට පාර හරහා දාද්දි මම හෝන් එක ගැහුව කියල තමා මේ සරම උස්සන් එන්නේ.
    කරපු වැරදි.
    1 කෝල් එකක් එක්ක පාර හරහා දැමීම.
    2 පාරෙ හරවන්න බැරි තැනකින් හැරවීම
    3 පහර දීම
    4 ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම
     

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    Lawyer kenek allapan.
    In addition to traffic violation minimarimata thath kireemath allapan ubata owata welawa thiyenawa nam.

    Nathnam atha arala daapan bn. Unta wada apita nathi wenna dewal wadi kiyalai mama hitha hada ganne dan.

    Unilever tshirt ekak andan inne uu. Company eken okata weight ekak dei machan.
     

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,228
    20,863
    113
    හස්තිශෛලපුර


    උදේ 7:30 ට විතර කෝල් එකක යන මේ පාකි නකා උට පාර හරහා දාද්දි මම හෝන් එක ගැහුව කියල තමා මේ සරම උස්සන් එන්නේ.
    කරපු වැරදි.
    1 කෝල් එකක් එක්ක පාර හරහා දැමීම.
    2 පාරෙ හරවන්න බැරි තැනකින් හැරවීම
    3 පහර දීම
    4 ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම

    සරම උස්සන් එන්නේ.

    ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම


    ammoo..
     
    • Haha
    Reactions: wpril5

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,929
    113
    ඉතිං ඇයි හෝන් එක ගැහුවේ?
    ඌ දානකල් බොට ටිකක් ඉවසන්න බැරිද?
    ඌත් පාර හරහා දාගන්න එපැයි කොහොම හරි.
     
    • Haha
    Reactions: hrm

    casc_rokz

    Well-known member
  • Jun 3, 2011
    1,579
    840
    113
    Lawyer kenek allapan.
    In addition to traffic violation minimarimata thath kireemath allapan ubata owata welawa thiyenawa nam.

    Nathnam atha arala daapan bn. Unta wada apita nathi wenna dewal wadi kiyalai mama hitha hada ganne dan.

    Unilever tshirt ekak andan inne uu. Company eken okata weight ekak dei machan.
    ඔව් ඔව්, යුනිලීවර් එකේ වැඩ කරන මොකෙක් හරි හිඟන ප$$
    පොලිසියට complaints දැම්ම මචන්, මේ වගේ කාලකන්නින්ගේ උණ ටිකක් බස්සන්න ඔනේ නිසා තමා මෙහෙම social media දාන්නේ.

    ඉතිං ඇයි හෝන් එක ගැහුවේ?
    ඌ දානකල් බොට ටිකක් ඉවසන්න බැරිද?
    ඌත් පාර හරහා දාගන්න එපැයි කොහොම හරි.
    ඇත්ත කියපන්, උඹ නේ මේ සරම උස්සන් එන ගං කබරයා?
    ------ Post added on Mar 23, 2026 at 3:10 PM
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,275
    6,792
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    ඔව් ඔව්, යුනිලීවර් එකේ වැඩ කරන මොකෙක් හරි හිඟන ප$$
    පොලිසියට complaints දැම්ම මචන්, මේ වගේ කාලකන්නින්ගේ උණ ටිකක් බස්සන්න ඔනේ නිසා තමා මෙහෙම social media දාන්නේ.


    oioi meka promote karapan please reddit sri lanka eke danna meka aniwa,
    cancel culture meka promote wenna ona Unilever employee kiyana eka
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k

    PolHora

    Well-known member
  • Apr 18, 2025
    620
    467
    63
    ඉතිං ඇයි හෝන් එක ගැහුවේ?
    ඌ දානකල් බොට ටිකක් ඉවසන්න බැරිද?
    ඌත් පාර හරහා දාගන්න එපැයි කොහොම හරි.
    uba harkek da othana road rules penne nadda? ehen phone eka kane
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,929
    113
    උඹ හෝන් නොගහ තත්පර 5ක් ඉවසගෙන හිටියානම් ඌ කොහොම හරි දාගන්නවා.
    බලපං හෝන් ගහපු එකෙන් ඌ බැහැලා ඇවිත් උගෙත් ලේ පුච්ච ගන්නවා උඹෙත් ලේ පුච්ච ගන්නවා.
    අනිත් එවුන්ටත් පරක්කු වෙනවා
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,275
    6,792
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    machn video eka accident 1st page ekata deepan. eetpasse Sri lanka police tag krapan comment wala
    kattiya police tag karaddi unta action ekak nogena inna ba :lol:
    aniwa me pages dekath tag karanna fb pages

    https://web.facebook.com/UnileverSriLanka
    https://web.facebook.com/UnileverCareersSriLanka

    dan dakke moo Unilever T shirt ekath andagena reddit people being idiots wage subreddit wala danna moota hondama danduwama enawa job ekenma
    ------ Post added on Mar 23, 2026 at 3:33 PM
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113


    උදේ 7:30 ට විතර කෝල් එකක යන මේ පාකි නකා උට පාර හරහා දාද්දි මම හෝන් එක ගැහුව කියල තමා මේ සරම උස්සන් එන්නේ.
    කරපු වැරදි.
    1 කෝල් එකක් එක්ක පාර හරහා දැමීම.
    2 පාරෙ හරවන්න බැරි තැනකින් හැරවීම
    3 පහර දීම
    4 ආයුධයකින් පහරදීමට තැත් කිරීම

    antry ekak daapan matath pennanna baa oya vagee pakainwa
     
    Last edited:

    maverick44

    Well-known member
  • Dec 10, 2021
    672
    709
    93
    ohama akek akka maragaththoth , heta thawa akek ohamam set wenawa . evarayak wenne naa. mama nam dan pathakata wela yanawa.
     

    casc_rokz

    Well-known member
  • Jun 3, 2011
    1,579
    840
    113
    mu boru kiyanne. oka muge video ekk newe. mu oka meke danna kalin fb eke giya
    FB eke muge muna dapu ekak giyada balapan :ROFLMAO: (Uniliver eke tshirt adan inna eka)
    Mama Traffic violation FB group ekata damma, passe mama dakka Accident 1st hari mokak hari group ekakin eka ussala dala tiyenawa,

    ohama akek akka maragaththoth , heta thawa akek ohamam set wenawa . evarayak wenne naa. mama nam dan pathakata wela yanawa.
    Ow macn, mun ekka maraganna time ekak naha, pissu kalakanni ekek dennek dawasakata set wenawama thama.
    ------ Post added on Mar 23, 2026 at 4:05 PM

    aniwa me pages dekath tag karanna fb pages

    https://web.facebook.com/UnileverSriLanka
    https://web.facebook.com/UnileverCareersSriLanka

    dan dakke moo Unilever T shirt ekath andagena reddit people being idiots wage subreddit wala danna moota hondama danduwama enawa job ekenma
    ------ Post added on Mar 23, 2026 at 3:33 PM
    ඌ කරපුව ඌ ගෙනියයි බන්, මොනව උනත් මිනිහෙක් නේ, මු කාලකන්නිය උනත් මුගෙ ගෙදර මු නිසා යැපෙන හොඳ එකෙක් හරි හිටියොත් ඌත් පවු. මේ වෙලාවේ උගෙ රස්සාවට කෙලවන්න හොඳ නෑ.
    ------ Post added on Mar 23, 2026 at 4:07 PM