ලංකාව බ්‍රික්ස් සාමාජිකයෙක් විදියට ගන්න බෑ කියල.

Amith0424

Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,541
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    owne, dan thamai nagitte, iye ra thisse nagitala idala. iye ra ubeamma kiyala dunnama thamai dana gatteth 🤣🤣
    ubeamma BRICS gana baageta kiyala deela thiyenna ubata. dannawa wage hama uttatama panala aye noenna duwanawa :lol:
    කලින් මගෙ අතින් උඹටත් ubeammatath අතවරයක් උනාද රිදෝගෙන
     

    reddeckuka

    Well-known member
  • Nov 26, 2018
    3,114
    2,205
    113
    ඕකට යන්නේ නැති එක හොඳයි බං. නිකං බොරුවට ඇමරිකාව තරහ කර ගන්නේ මොකටද. අනික ඔය ලබ්බවල් හැදුවා කියලා මහලොකු දෙයක් කරන්න බෑ
    ehema kiyanna nm ba. BRICS eken gama denwa usd walata. habay me welawe usa boruwata traha kara gatte.
     

    Tharaka25

    Well-known member
  • Feb 12, 2018
    2,621
    2,232
    113
    ubeamma BRICS gana baageta kiyala deela thiyenna ubata. dannawa wage hama uttatama panala aye noenna duwanawa :lol:
    කලින් මගෙ අතින් උඹටත් ubeammatath අතවරයක් උනාද රිදෝගෙන
    Naha, ube gobba thakatheeru comment ekata poddak kenthi giya. Uba henama loku ego ehekin inna ekek neda? Uba vage evnva mata pennanna baha. ignore list ekatavath sudusu naha, dustbin list ekak nathi nisa danata ignore list ekata pala
     

    thilina_k

    Well-known member
  • Jan 4, 2015
    609
    624
    93

    1730319110544.png
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    ඕකට සම්බන්ධ වුනාම ලාබෙට ඉරානෙන් තෙල් හම්බවෙනවද?
    අන්රයා English බැරිව අත්ඇරපු මීටිම නේද බන් මේ
    පවු බන් උඹලා
    හැමදේම සාධාරණීකරණය කරන්න වෙලා නේද
    දෛවයේ සරදම් මේවා
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,335
    24,541
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    Naha, ube gobba thakatheeru comment ekata poddak kenthi giya. Uba henama loku ego ehekin inna ekek neda? Uba vage evnva mata pennanna baha. ignore list ekatavath sudusu naha, dustbin list ekak nathi nisa danata ignore list ekata pala
    බලහන්කො පරණ නිව්ස් එකක්නෙ නින්දෙන් ඇහැරුන වගේ දාල තියෙන්නෙ. ego එකක් නෑ.
    කලින් කමෙන්ට් එක ගිහින් බලහන් ඩිස්ලයික් ගහන්න හිත රිදෝගත්ත ද? ශෙන්ට්ට ගහපු එකට හිතරිදෝගන්න තරම් උඹ සියුමැලිද. එක්කො ටෙක්නිකලි correction එක කරන්න ඕන. උඹ ඒක කරන්න දන්නෙත් නෑ.
    උඹව කොහොමත් ගනන් නොගෙන හිටියෙ. කුණුහරුප පලන අලි සීන් උන්ව කොහොමත් ගනන් ගන්නෙ නෑ. උඹම ඇඟිලි ගහන්න ආව නිසා ටිකක් රිද්දුවෙ. කලින් අකවුන්ට් එක කේන්දරෙ බලන්න ගිහින් ඇරගත්ත නේද පොඩි එකෙක්ට කියල.