owne, dan thamai nagitte, iye ra thisse nagitala idala. iye ra ubeamma kiyala dunnama thamai dana gattethඋඹ දැන්ද ඇහැරුනෙ, BRICS කියන්නෙ මොකක්ද කියල දැන ගත්තෙ අද ද?
ubeamma BRICS gana baageta kiyala deela thiyenna ubata. dannawa wage hama uttatama panala aye noenna duwanawaowne, dan thamai nagitte, iye ra thisse nagitala idala. iye ra ubeamma kiyala dunnama thamai dana gatteth![]()

ehema kiyanna nm ba. BRICS eken gama denwa usd walata. habay me welawe usa boruwata traha kara gatte.ඕකට යන්නේ නැති එක හොඳයි බං. නිකං බොරුවට ඇමරිකාව තරහ කර ගන්නේ මොකටද. අනික ඔය ලබ්බවල් හැදුවා කියලා මහලොකු දෙයක් කරන්න බෑ
යකෝ ඉතියෝපියාවත් අරන් ලංකාව අරන් නෑ
හිටපන් 2/3 ගන්නකම්.. ඊට පස්සේ පෙන්නන්නම් උබල ටඇයි අනුර සමළුවට ගියේ නැත්තේ![]()
අජන්ත බ්ලොක් ගල් හොදයි ඊට වඩාNot to worry... Soon we will start BRICKS. Much stronger alliance.![]()
Naha, ube gobba thakatheeru comment ekata poddak kenthi giya. Uba henama loku ego ehekin inna ekek neda? Uba vage evnva mata pennanna baha. ignore list ekatavath sudusu naha, dustbin list ekak nathi nisa danata ignore list ekata palaubeamma BRICS gana baageta kiyala deela thiyenna ubata. dannawa wage hama uttatama panala aye noenna duwanawa
කලින් මගෙ අතින් උඹටත් ubeammatath අතවරයක් උනාද රිදෝගෙන
අන්රයා English බැරිව අත්ඇරපු මීටිම නේද බන් මේඕකට සම්බන්ධ වුනාම ලාබෙට ඉරානෙන් තෙල් හම්බවෙනවද?
බලහන්කො පරණ නිව්ස් එකක්නෙ නින්දෙන් ඇහැරුන වගේ දාල තියෙන්නෙ. ego එකක් නෑ.Naha, ube gobba thakatheeru comment ekata poddak kenthi giya. Uba henama loku ego ehekin inna ekek neda? Uba vage evnva mata pennanna baha. ignore list ekatavath sudusu naha, dustbin list ekak nathi nisa danata ignore list ekata pala