ලංකාව drone එකක් මගින් රූගත කල දර්ශන පෙලක්

Jul 21, 2013
154
5
0
Bump

spinner-ani48.gif
 

dial1

Well-known member
  • Jul 11, 2006
    3,137
    737
    113
    ViRtUaL wOrLd
    oka machan issaraha foto eka tiyena quadcopter model eka nemei. oka Walkera X350 quad-copter ekak.go pro hd cam ekak ekata attach karanna puluwan.go pro hd cam eka witarak 40 paninawa
     

    Han Solo

    Member
    Jan 7, 2014
    65
    10
    0
    oka machan issaraha foto eka tiyena quadcopter model eka nemei. oka Walkera X350 quad-copter ekak.go pro hd cam ekak ekata attach karanna puluwan.go pro hd cam eka witarak 40 paninawa

    :yes::yes: aa..ow.built in HD cam eka enne phantom 2 vision ekata.eka 1199$ wenawa.anti vibration mount ekath thiyenewa.1st video ekedi dakinna athi jello effect eka enawa.ehema wenne Go pro eka kelinma hard mount karala thiyena nisa.2nd video ekenam eka dekke ne,samahara wita anti jello mount ekak daanna athi.thanks machan correct kalata.:)
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    මම දැක්ක ඕකක් තියාගෙන කරක කරකෝ වීඩියෝ කරන හයිවේ එකේ ඉඳගෙන:yes: