ලබ්බට කෝටූ ගහලා.. සචිත්1992 මෙහෙට වරෙන්!

aruna1

Well-known member
  • Apr 22, 2008
    10,911
    6,791
    113
    39
    Galle
    පැයක් දෙකක් කොහෙන් හරි හොයාගන්න පුළුවන් බන් උවමනාව තියනව නම්. මම මේ උබට ටෝල්ක් දෙනව නෙවේ. සිරාවට හිතල බලපන් කො. ගෙදර කරන එක සාර්ථක නෑ බං. ඕක දිගටම වෙන්නෙ නෑ ගොඩක් වෙලාවට.
    2 days per week athi da ban
     

    Sumanafer

    Well-known member
  • Jun 25, 2021
    629
    1,072
    93
    Bro oyata pm ekakut demma.podi upadesak ganna thyenawa.helap ekak one

    ඇති බන්. දවස් දෙකක් තුනක් කරගනින්.
    නිකං ම හිටියම මුකුත් ම නෑ නෙ.
    Bro oyata pm ekakut demma.podi upadesak ganna thyenawa.helap ekak one
    ------ Post added on Jun 1, 2023 at 3:33 PM
     
    • Like
    Reactions: sachith19920726