ඒකනෙ බන් දැන්ම තියා ඌ බම්පර් ගහන්න පුරුදුවෙන්නෙ....රෂියන් ඒවට දනවන්න වෙන විදියක් නෑනෙ ඉතිං...mu badinne russian ekak me passen yana widiyaata![]()

ඒකනෙ බන් දැන්ම තියා ඌ බම්පර් ගහන්න පුරුදුවෙන්නෙ....රෂියන් ඒවට දනවන්න වෙන විදියක් නෑනෙ ඉතිං...mu badinne russian ekak me passen yana widiyaata![]()

Russian ekak set wewa kiya pathanawa barima unoth lease ekak dala hari ekak set kraganinubata theruna![]()
සිරාවට බන්...ගෝල් දේසෙ වාගෙ වෙලා දැං කිරියත්...eka wenamaathal ekak bn![]()

ewata meeta wada loku bumper gahanna wei mutaඒකනෙ බන් දැන්ම තියා ඌ බම්පර් ගහන්න පුරුදුවෙන්නෙ....රෂියන් ඒවට දනවන්න වෙන විදියක් නෑනෙ ඉතිං...![]()
![]()
ඔව් ඉතිං,වොලි බෝලයක් වත් දාල,අස්සට යන්න කකුලෙන් වත් අනින්න වෙයි ඉතිම්...ewata meeta wada loku bumper gahanna wei muta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ඔව් ඉතිං,වොලි බෝලයක් වත් දාල,අස්සට යන්න කකුලෙන් වත් අනින්න වෙයි ඉතිම්...![]()
![]()
![]()
සිරාවටම...ow unge size wala hatiyata nam ehema karalath madi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Oi OiRussian ekak set wewa kiya pathanawa barima unoth lease ekak dala hari ekak set kraganin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

සිරාවට බන්...ගෝල් දේසෙ වාගෙ වෙලා දැං කිරියත්...![]()
![]()



අපෝ ඒවට බයවෙන්න එපා. අපේ hodakolla මහත්තයා වැඩකාරයා. ඔය ඔහොම හිටියට තමන්ගේ හැකියාවන්ගෙන් බොහොම ස්වල්පයයි පෙන්නලා තියෙන්නේ. ඒ තරම් නිහතමානී කෙනෙක්.ow unge size wala hatiyata nam ehema karalath madi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
anna balanna mcn ubata wtrai terune bn oyata aniwa Taylor nangiwa set wenwa baya nathuw innnaඅපෝ ඒවට බයවෙන්න එපා. අපේ hodakolla මහත්තයා වැඩකාරයා. ඔය ඔහොම හිටියට තමන්ගේ හැකියාවන්ගෙන් බොහොම ස්වල්පයයි පෙන්නලා තියෙන්නේ. ඒ තරම් නිහතමානී කෙනෙක්.![]()
අනේ තැන්කූ වේවාanna balanna mcn ubata wtrai terune bn oyata aniwa Taylor nangiwa set wenwa baya nathuw innna![]()
![]()
![]()
අනේ තැන්කූ වේවා........ උම්මාමාමා..........................
![]()
අපොයි....අපෝ ඒවට බයවෙන්න එපා. අපේ hodakolla මහත්තයා වැඩකාරයා. ඔය ඔහොම හිටියට තමන්ගේ හැකියාවන්ගෙන් බොහොම ස්වල්පයයි පෙන්නලා තියෙන්නේ. ඒ තරම් නිහතමානී කෙනෙක්.![]()