මචං ඔය speed එකට (2667 MHZ) ram එකක් set උනාද, මත් එකක් ගන්න ඔනි
උඹ ලංකාවෙද මචන් ඉන්නෙ? මේකෙන් ලංකාවට ගන්න බැරිද
මම පොඩ්ඩඩක් බැලුවා. මේක්න් අරන් ශොප් ඇන්ඩ් ශිප් එකෙන් දැම්මොත් amazon ඒකේ ගනටම වගේ එනවා.depend on the weightඋඹ ලංකාවෙද මචන් ඉන්නෙ? මේකෙන් ලංකාවට ගන්න බැරිද
උඹ ලංකාවෙද මචන් ඉන්නෙ? මේකෙන් ලංකාවට ගන්න බැරිද