ලෙදර් ෂීට් ආරක්ෂා කර ගැනීම

sanjeewa81

Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    ලෙදර් ෂීට් ආරක්ෂා කර ගැනීම

    machanla mage car eke leather seat black color, kalin ekaa leather treatment karala na, dan awuwata iri thala gihin, ath seat thama honda thathwaye thiyenawa. me thiyena tika bera ganna widihak dannawada? gedaradima karanna puluwan honda DIY job ekak nam wada hondayi, awashya karana aduma kuduma saha ewwa ganna than wagema kara ganna widiya kiyala dunnoth godakma watinawa. :dull:
     
    Last edited:

    sanjeewa81

    Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    රත්තරං;20440108 said:
    Posts: 79
    Join Date: Jan 2007
    :nerd:

    ow ban, parani samajikayek unata post count eka ohoma thama, idiriyata wenas weyi. mata hitenne me avurudee wennathi okkoma. :oo:
     

    sanjeewa81

    Active member
  • Jan 8, 2007
    439
    108
    43
    ඔබට සතුටුයිද දැන්?

    2r2w0g8.jpg


    :rofl: