වද බෙහෙත් දාපු කිරි බොනවට රුපියල් 1000ක් අතට

iboy

Member
Jul 25, 2017
267
47
0
හැටේ වත්ත
වද බෙහෙත් දාපු කිරි බොනවට රුපියල් 1000ක් අතට

මොක්ද හිතන්නෙ?

මුස්ලිම් ආයතනයක් ළමයි හම්බෙන්න ඉන්න අම්මලටයි පොඩි උන්ටයි කිරි වීදුරුවක් බොනවට රුපියල් 1000ක් ගෙවනවාලු වැල්ලම්පිටිය පැත්තෙ. මාර මගුලක් නෙ බන්. කිරි වීදුරුවක් බොන්න රුපියල් 1000ක් ගෙවන්නෙ ඇයි..? අවුරුදු 12, 15 කෙල්ලොන්ව තනියෙන් එවන්න කියනවලු සල්ලි වලට. වීඩියෝ ටික බලපන් ඩේටා තියේ නම්





ජාතිවාද මගුල් කියාගෙන එන්න එපා ඕං!!!
මේ ගැන දන්න විස්තර නූලට අමුනපන්​
 
Last edited:

amasin

Member
Nov 11, 2012
11,743
766
0
44
ඔය කිරි ලන්කාවේ තම්බි සේරටම අල්ලගෙන පොවන්නකො:lol:මේවා ඔක්කොම මේ රට අරාජික කරන්න ගහන ප්ලෑන්.එහෙම කිරි එකක් පොවලා වඳ කරන්න පුලුවන් බෙහෙතක් තාම හොයාගෙන නෑ පොන්නයො.එක කිරි වීදුරුවකින් මිනිහෙක් ගෑනියෙක් පර්මනන්ට් වඳ කරන්න බෑ.මෙහෙමත් මී හරක්:lol::rofl:
 

iboy

Member
Jul 25, 2017
267
47
0
හැටේ වත්ත
ඔය කිරි ලන්කාවේ තම්බි සේරටම අල්ලගෙන පොවන්නකො:lol:මේවා ඔක්කොම මේ රට අරාජික කරන්න ගහන ප්ලෑන්.එහෙම කිරි එකක් පොවලා වඳ කරන්න පුලුවන් බෙහෙතක් තාම හොයාගෙන නෑ පොන්නයො.එක කිරි වීදුරුවකින් මිනිහෙක් ගෑනියෙක් පර්මනන්ට් වඳ කරන්න බෑ.මෙහෙමත් මී හරක්:lol::rofl:

ඔය දායක සභාව ඇවිස්සිලා තියන්නෙ..:rolleyes::rolleyes::lol::lol:
 

541100

Well-known member
  • Nov 4, 2013
    6,734
    1
    1,757
    113
    වැඩේ කියන්නේ ඕවා අහුවෙන්නේ මහසොහොන්, සිංහලේ, බොදුබලේ වගේ උන්ට විතරනේ. උන්ම දීලා උන්ම වීඩියෝ කරලද මන්ද..:cool::cool:
     

    kajja

    Well-known member
  • Nov 29, 2008
    1,814
    112
    63
    වැඩේ කියන්නේ ඕවා අහුවෙන්නේ මහසොහොන්, සිංහලේ, බොදුබලේ වගේ උන්ට විතරනේ. උන්ම දීලා උන්ම වීඩියෝ කරලද මන්ද..:cool::cool:

    එහෙනං පොලිසිය ඇතුලේ ඉන්න තම්බි සෙට් එකත් උන්ම අරන් එන්නැති...අල්ලාගේම පිහිටයි.
     

    amasin

    Member
    Nov 11, 2012
    11,743
    766
    0
    44
    වැඩේ කියන්නේ ඕවා අහුවෙන්නේ මහසොහොන්, සිංහලේ, බොදුබලේ වගේ උන්ට විතරනේ. උන්ම දීලා උන්ම වීඩියෝ කරලද මන්ද..:cool::cool:

    eka dose ekakin permanent vanda karanna puluvan kisima drug ekak naha.:lol:
     

    ~Hansel~

    Member
    Mar 17, 2013
    3,735
    355
    0
    Berlin නෙමේ
    Mehema modayo inna ratak kawada goda yaida. Wanda karanna ba beheth walin, temporary witarai ehema tiyanawa nam surgery karanne ai minissu. oka gana doc kenek article ekak dala tibba.
    Market research kiyala okata kiyanne ekata salli gewanawa thamai. Mewa dakkama lankawama epa wenawa yako moda minissu
     
    • Like
    Reactions: Troop

    thilihare

    Well-known member
  • Apr 30, 2013
    6,686
    742
    113
    Kandy
    Ethakota wada karana kena danne naaaa neee mona companyatada wada karanne kiyala puduma lokayak ne
     
    Last edited:

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    හම්බයෙක්ට සැහෙන්න රිදිලා

    වද බෙහෙත් දාපු කිරි... 09-03-2017 03:20 PM para thambinta huththa pudapu kariwesige putho, malponna pakayo geri hambayanta baninna barinam nam thread eke tolenjiwela pala huththiye. ponnaya wage bayata bump kiyala witharak danna epa huthto.

    රේප් කන්නද පකෝ
     
    • Like
    Reactions: ryandok