මුගේ ලින්ක්ඩ්ඉන් එකේ තියෙන්නේ UI UX ඩයල් එකක් කියල.. අපේ උන් කියන්නේ software engineer කියල :lol:
niyomax Well-known member Sep 24, 2014 4,595 7,483 113 May 15, 2019 #21 මුගේ ලින්ක්ඩ්ඉන් එකේ තියෙන්නේ UI UX ඩයල් එකක් කියල.. අපේ උන් කියන්නේ software engineer කියල
K kanc Junior member Jul 8, 2007 48 3 8 May 15, 2019 #22 http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1631704 2014 ඉදන්ම කියල තියෙන්නෙ මුන් ගැන කිරියෙ ඉන්න උන්...
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1631704 2014 ඉදන්ම කියල තියෙන්නෙ මුන් ගැන කිරියෙ ඉන්න උන්...