ඇයි බන් උඹ හැම එකකටම මිනිහො මිනිහො කියන්නේ? උඹේ හැදිච්ච පරිසරයද ඒ? :yes:
spider hacker Active member Jan 18, 2017 533 52 28 වැසිකිලි වලේ. May 19, 2017 #261 essee87 said: ඇයි බන් උඹ හැම එකකටම මිනිහො මිනිහො කියන්නේ? උඹේ හැදිච්ච පරිසරයද ඒ? Click to expand...
spider hacker Active member Jan 18, 2017 533 52 28 වැසිකිලි වලේ. May 19, 2017 #262 Gasa84 said: කෝ මිනිහෝ ඉතුරු ටික ....සවලකුයි තච්චියකුයි අරගෙන ඉන්නේ වැඩේට බහින්න ...අවලමෝ Click to expand...
Gasa84 said: කෝ මිනිහෝ ඉතුරු ටික ....සවලකුයි තච්චියකුයි අරගෙන ඉන්නේ වැඩේට බහින්න ...අවලමෝ Click to expand...
P prince_AG Junior member Apr 27, 2017 149 22 18 Maharagama May 19, 2017 #263 uba kageda minihooo..thanks
shameera89 Well-known member Jun 26, 2013 16,375 12,648 113 Piliyandala May 19, 2017 #264 Koo ME miniha
subash dushmantha Well-known member Aug 27, 2010 1,333 255 83 Ja-Ela May 19, 2017 #266 Meka hari watinawa miniho +7 subash dushmantha
Sachira123 Member Jun 7, 2015 21,398 1,734 0 🐘🐘🐘♪♫•*¨*•.¸¸♫♪🐘🐘🐘 May 20, 2017 #267 ලෙසටම කියලා තියනවා මිනිහො පට්ට +4
Caps Lock Member Nov 15, 2016 5,068 615 0 والله أكبر May 20, 2017 #268 නියමයි උත්ටියේ ඊලග කොටසත් දාපන් TFS1+ Last edited: May 20, 2017
Red_frame Member Sep 11, 2015 8,026 527 0 May 20, 2017 #269 Caps Lock said: නියමයි උත්ටියේ ඊලග කොටසත් දාපන් Click to expand... ඊලග කොටස දාලා තියෙන්නේ මූසලයෝ
Caps Lock Member Nov 15, 2016 5,068 615 0 والله أكبر May 20, 2017 #270 Red_frame said: ඊලග කොටස දාලා තියෙන්නේ මූසලයෝ Click to expand... දැන් දැක්කෙ මිනිහො
Yevon1992 Well-known member Sep 3, 2012 2,010 394 83 kottawa May 22, 2017 #271 අඩෝ මන් building service කරන්නේ fire system තමයි ගොඩක්ම කරන්නේ plumbing electrical එහෙමත් කරනවා උබලගේ මොකක් හරි requirement එකක් තිබුනොත් කියපල්ලා back to back විදියට වැඩේ කරමු ..
අඩෝ මන් building service කරන්නේ fire system තමයි ගොඩක්ම කරන්නේ plumbing electrical එහෙමත් කරනවා උබලගේ මොකක් හරි requirement එකක් තිබුනොත් කියපල්ලා back to back විදියට වැඩේ කරමු ..
IamProgrammer Active member Apr 24, 2015 159 116 43 Sri Lanka iamprogrammer.lk May 25, 2017 #272 මේ thread එක කියෙව්ව මිනිහෝ දැන් පු* නොදී ඊලග thread එක දාපන්.. 'මිනිහෝ..'
N NirmanDK Banned Dec 28, 2017 894 55 0 Jan 27, 2018 #273 මරු... අර රෙජිස්ටර් කරන කොට චෙක් එකවුන්ට් එකක් ඉල්ලන්නෙ නැද්ද දැන්?
samindi Well-known member Mar 20, 2007 1,415 1,601 113 Oceania Oct 6, 2018 #279 construction kirilla kese wethath, hina kaala pana giyaa miniho, digatama liyapan miniho
y2j2 Well-known member Aug 4, 2006 2,180 495 83 EaRtH May 8, 2019 #280 Construction bsiness eka oya kiyana tharam sudara naha deyyo