වරෙං මිනිහෝ සල්ලි හොයන හැටි කියල දෙන්න

Caps Lock

Member
Nov 15, 2016
5,068
615
0
والله أكبر
නියමයි උත්ටියේ ඊලග කොටසත් දාපන්

11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif
11.gif

TFS1+
 
Last edited:

Yevon1992

Well-known member
  • Sep 3, 2012
    2,010
    394
    83
    kottawa
    අඩෝ මන් building service කරන්නේ fire system තමයි ගොඩක්ම කරන්නේ plumbing electrical එහෙමත් කරනවා උබලගේ මොකක් හරි requirement එකක් තිබුනොත් කියපල්ලා back to back විදියට වැඩේ කරමු ..
     

    NirmanDK

    Banned
    Dec 28, 2017
    894
    55
    0
    මරු... අර රෙජිස්ටර් කරන කොට චෙක් එකවුන්ට් එකක් ඉල්ලන්නෙ නැද්ද දැන්?