Ane manda bn. set una hama kellama e wage. ahinsakai.
set wennema ehema kali.
dan one patta wal kallak
uba ese mese ponnayek wenna be. oka kellange waradak nemei thoge warada
Ane manda bn. set una hama kellama e wage. ahinsakai.
set wennema ehema kali.
dan one patta wal kallak
වැඩ කරන තැන ඕව පටන්ගත්තහම කරදර නැද්ද .වැරදියට වටහා ගන්න එපා.. හැම කෙල්ලෙක්ම මෙහෙම නෑ. මෙහෙම කෙල්ලොත් ඉන්නවා සුළුතරයක්. හරි කෙල්ල තෝරාගන්න බැරි එකට ඉතින් මොනවා කරන්න ද. මම ඉස්සර කරපුවා දැන් කරන්නෑ බං. මම දැන් බැදලා ඉන්නෙ. මම බදින කොට මගෙ වයිෆ් ගෙ අතීතෙ නම් මම හෙව්වෙ නෑ. මොකද මගේ අතීතෙ හෙව්ව නම් ලොවෙත් බදින්න වෙන්නෙ නෑ![]()
oyata wage 15inch dixk ekak naa bn. ekaiuba ese mese ponnayek wenna be. oka kellange waradak nemei thoge warada
නෑ බං. සාමාන්ය විදියට හැසිරෙනවා.වැඩ කරන තැන ඕව පටන්ගත්තහම කරදර නැද්ද .
කොච්චර පරිස්සමෙන් කරත් වටේ ඉන්න උන්ට තේරෙන්න ගන්නවනේ මුන් දෙන්න අතර පලහිලව්වක් තියෙනවා කියල .
Wdym nice guyPutha okkoma gaanu gon ne. There are chicks who like to take advantage of the nice guys. So if you are looking to fuck make sure your intentions are clear at some point (probably sometime after you start getting close). If she keeps saying No, push a bit but know when to give it up cos there is a chance of you doing all the shit but not getting anything in return.
Some times you endup beent he pseudo gay friend of girls. Don't let that happen, Every dick deserves least one pussy.
NOHAKIYAWA THMAI.. bo pala wage inna kello thamai okkoma hithema thyan inne,,,awussala gattagaman wakkae kaduwa wage thmai....හොද sex drive එකක් තියෙන කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්නෙ කොහොමද බ්න්. අපිට සෙට් වෙන්නෙ sex සතෙකට ගැන උවමනවක් නැති පොන්න කෙල්ලොමනෙ.
Fantasy sex වලට එහෙම කැමත් වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්න ඔනෙ කියල උබලට හිතෙන්නෙ නැද්ද
True machan.. uba neda ara dannati kellekwa approach karana thread eka demmme?හැම කෙල්ලම පට්ට වල්. උන් ගෙ වල් අවුස්සල ගන්න ඕන.
තාපසයෙක් වගේ කෙල්ලට ලන් උනාම උන් ලොක් වෙනවා. විහිළු කරල ගානට අවුස්සපං
මම දන්න ස්ට්රැටජි ටිකක් කියන්න හැදුවෙ. මේකෙ උන් හැමදේම දන්න උන් නිසා අතහැරල දැම්ම පස්සෙ. මගේ කාලෙ අපරාදෙනෙ බංTrue machan.. uba neda ara dannati kellekwa approach karana thread eka demmme?
Uba qwa godak dewal atta, mage experiences ekkaමම දන්න ස්ට්රැටජි ටිකක් කියන්න හැදුවෙ. මේකෙ උන් හැමදේම දන්න උන් නිසා අතහැරල දැම්ම පස්සෙ. මගේ කාලෙ අපරාදෙනෙ බං
මෙන්න කෙටියෙන්ම ඔක්කොම ටික කියලා තියෙනවා , මේක කියවලත් උබට කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න බෑ කියන්න එපා පුතේ...මම අත්දැකීමෙන් කියන්නම්.. හැබැයි කෙල්ලෙක්ව රවට්ටලා අනාත කිරීම සිකීම ආතල් ගැනීම සහ ගහන සහ හෙන ගහන අපරාදයක්.
වල් කොල්ලො සහ වල් කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ... හොද කොල්ලො සහ හොද කෙල්ලො කියලා කොට්ටාශයක් නෑ
කොල්ලො වගේම කෙල්ලොත් සෙක්ස් කියන දේට කැමතියි. කොල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් වුනාට කෙල්ලො සෙක්ස් ගැන ඕපන් නැත්තෙ මේ සමාජෙ තියෙන තුප්පහි ක්රමේ නිසා. ප්රශ්නය තියෙන්නෙ අන්න එතන.
ඒකට කරන්න ඕන ඒ සමාජ ක්රමේට බම්බු ගහගනින් කියලා හිතන සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් එකක් ගන්න කැමති කෙල්ලෙක් ව ගානට හොයා ගන්න එක සහ හිර කරලා වහලා ඉන්න ඒ ආශාවන් එලියට ගන්න එක.
මේ කොටස ආයෙ කියන්න ඕන. ඒ තරම්ම වැදගත් නිසා.. රවට්ටලා ආතල් ගන්න එපා. දෙන්නගෙන්ම කැමැත්තෙන් වෙන ඕනම දෙයක්.
මෙහෙමයි.. අපිට බෑ නෙ පාරෙ ඉන්න කෙල්ලෙක් ට ටෝක් කරන් ඔය වැඩේ කරන්න. අනිවාර්යෙන්ම ඔය වැඩේ කරන්න පුලුවන් වෙන්නෙ නිතර දකින නිතර හම්බ වෙන දෙන්නෙක්ට. හොදම ඔෆිස් මේට්.
මෙතනින් එහාට අපි හිතමු ඔෆිස් මේට් කෙනෙක් හම්බ වුනා. තමන්ට ක්රශ් එකකුත් ඇති වුනා.. එහෙනම් ඉස්සරවෙලාම කරන්න ඕන හොදම යාලුවෙක් වෙන එක. මෙතනදි විශ්වාසය කියන එක පට්ටම විදියට වැදගත් වෙනවා.
මම එහෙම කියන්නෙ කිසිම කෙල්ලෙක් කැමති නෑ තමන්ගෙ නමට ඉස්සරහින් වේස හෝ බඩුව හෝ ඒ දෙකම දාලා ආමන්ත්රනය කරගන්න. ඒක නිසා විශ්වාසය ඉස්සර වෙලා හැදෙන්න ඕන. අන්න ඒකට ඉතින් ක්රියාවෙන් ඔප්පු කරන්න ඕන. මේක හරියට කරගන්න බැරි වුනොත් මෙතනින් එහාට කිසිම දෙයක් කරන්න බෑ. විශ්වාසෙ ඇති කරගන්න පොඩි පොඩි ට්රික්ස් ටිකක් තියෙනවා. ඒවා අවස්තානුකූලයි.
විශ්වාසය ඇති වුනාම තමන්ගෙ පුද්ගලික දේවල් දෙන්න හුවමාරු කරගන්න පෙලඹෙනවා. කෙල්ලෙක් හිටියා එන්නෙ ට්රාන්ස්පෝට් බස් එකේ. මෙන්සස් දවස් වල අපහසු උනාම ඒකි මට කියලා ඩ්රොප් කරගන්නත් මට කියලා පික් කරගත්තා. මුල් මාස දෙක තුනේ එහෙම කිව්වට පස්සෙ ආයෙ මමම මැසෙජ් එක දානවා හෙට මම ඔයාව ගන්න එන්නම් කියලා. එතකොට ඒකි ගැන මම හිතනවා හැබැයි රකිනවා කියලා විශ්වාසය ඇති කරා. පුද්ගලික කාරනා පවා ආරක්ශා කලා.
ඕනෑම ප්රශ්නයකදි කලබල නොවී සාවදානව අහන් ඉන්න එක පුරුදු කරගන්න. ඕනවට වඩා කියවන්න යන අයට පිරිසක් මැද කෙල්ලෙක්ට විහිලු කරන අයට මේ වැඩේ කරන්න බෑ. විශේශයෙන්ම බීලා කියවන උන්ට ඩේලි ඔෆිස් පාටි දාන උන්ට මේවා කරන්න බෑ. මොකද කෙල්ලො දන්නවා බිව්වම මාත්ෘකා ඔෆිස් එකේ කෙල්ලො කියලා. දවසක් කොල්ලො කෙල්ලො ඔක්කොම චැට්ස් එකේ බිව්වා. හැමෝම බීලා කියවන්න ගත්තෙ කෙල්ලොන්ගෙ ඇග ගැනයි පස්ස ගැනයි එහෙම. මම ටාගට් කරන් හිටිය කෙල්ල එතන හිටිය නිසා මම වචනයක් වත් උන් එක්ක එකතු වෙලා කිව්වෙ නෑ. ඔය කෙල්ල දවසක් මගෙන් ඇහුවා ඔයාගෙ චොයිස් ගැන කිව්වෙ නෑ නේ ඇයි කියලා. මම කිව්වෙ මම කැමති කියවන්න නෙවෙයි.. කෙල්ලෙක්ගෙ ලස්සන හිතින් විදින්න කියලා. ඔන්න ඕක තමා මගේ ටර්නින් පොයින්ට් එක වුනේ
අනෙක් කාරනේ තමා කෙල්ලෙක් තමන්ට කියන කිසි දෙයක් නවත්තන්න වලක්වන්න එප. අහන් ඉන්න බෙනිෆිට් එක වෙනුවෙන්. මම එහමයි කලේ. ගොඩක් වෙලාවට ඔෆිස් එකේ භාහිර කටයුතු වලදි එයා ගැන අවදානයෙන් ඉන්නව කියන එක පෙන්නන්න ඕන.. ගර්ල් ෆ්රෙන්ඩ් ලෙවල් එකට යන්න එපා. මොකද ඔය සෙක්ස් එක්ස්පීරියන්ස් ගන්න කෙල්ලො කැමති නෑ ඕනවට වඩා ඉන්වෝල් වෙන අයට. අතේ දුරින් බට් ඕනම හදිසියකට ඉන්නවා කියන එක දැනෙන්න ඕන. එක සැරයක් මම ඔෆිස් පාටි එකකදි කෙල්ලව දාන්න පිලියන්දලා ගියා පාන්දර තුනයි ගානකට. බෙනිෆිට්ස් ගැන හිතලා
කෙල්ල ශොපින් කරන්න යන්න කතා කලොත් අනිවාර්යෙන් යන්න සහ අනිවාර්යෙන් කප්පමක් ඉල්ලන්න. රෝල්ස් දෙකක් ෆ්ෘට් ජූස් එකක්.. ඒක පුරුද්දක් කරගන්න. ඇදුම් ගන්න ගියොත් අනිවාර්යෙන්ම ඩ්රෙස් කරලා පෙන්නන්න කියන්න. මෙන්න මේ වගේ තැන් මාර වටිනවා. ඔතනදි ලැජ්ජාව කියන එක නැති වෙනවා කෙල්ලෙක්ගෙ.
ඔය වගේ ගානට ආවම දැන් තමා වචනය දාන්න ඕන. ඇදුමක් ඇන්දන් ආවත් සාරියක් ඇදන් ආවත් අලුතින් පට්ට කැත වුනත් ෆෝන් එක අතට අරන් එස් එම් එස් එකක් දාන්න ඕන, ( හුරතලේට හදාගත්ත නම ) කියලා අද මාර ලස්සනයි නේ ඕයි.. කියලා. මේවා වෙන්න ඕන හොරාට. ඉදලා හිටලා දවසක නිකන් වුනත් මේ වගේ ඒවා දාන්න ඕන. මම නම් එහෙම කරලා සාර්ථක වෙච්ච ඒවා තියෙනවා. දවසක් වැඩකට මගේ ලඟට ඇවිල්ලා යන වෙලාවෙ මම මැසේජ් එකක් දැම්මා සුවඳ අද <3 <3 <3 කියලා.
ඔතනින් පටන් ගත්ත මැසේජ් කිරිල්ල නැවතුනේ සෙක්ස් ආසාවල් පවා අහගෙන. මෙච්චර දුර ආවා කියන්නෙ ඉතිරි ටික ගේමක් නෑ.. හොද නිවාඩුවක් බලලා අහන්න තියෙන්නෙ කොහේ හරි යමුද කියලා විතරයි.. ඊට කලින් කෙල්ලගෙ මනස හදන්න ඕන නිවාඩුවක් ඕන කොහේ හරි කෑමකට යන්න ඕන වගේ සිතුවිල්ලක් එන විදියට.
ටිකක් වියදම් වෙන වැඩක් පලවෙනි පාර.. දෙවනි පාර ඉදලා බෙනිෆිට් එන්නෙ තුනපහ පිටේ බැදන්.
හැබැයි එකක්.. ලව් කරන්න යන්න එපා. අවශ්ය නම් කරන්න ඒක දෙන්නගෙ කැමැත්ත. ඕනවට වඩා හුරතල් කරන්න තොදොල් වෙන්න යන්න එපා. සෙක්ස් ෆැන්ටසියක් තියෙන සෙක්ස් වලට ආස කෙල්ලො කිසිම කෙනෙක් හුරතල් නෑ. උන්ට ඕන දැනෙන්න සෙක්ස් කරන්න. තියෙන සීමිත ටයිම් එකෙන් උපරිම ප්රයෝජන ගන්න..
ටැංගෝ තාම තියෙනවාද බන් මම ඉස්සර පාවිච්චිකරා Penpalworld නම් පාවිච්චි කරලා නෑ ඒක හොදයි කඩ්ඩ හදාගන්න.ෆේස්බුක් එකෙන් යාලු උනා වට්සැප් වලට මාරු උනා වල් පල් දොඩවන ගමන් සෙස් ගැන ඒවත් දාපන්.. ඊට පස්සේ මීට් වෙලා ගේමට බහින්න තියෙන්නේ .
වල් කෑලී වැඩිපුරම ඉන්නේ ඉමෝ එකේ.. උන් අපිට උගන්වයි A to Z
ටෙලිග්රෑම් වරෙන් ලස්සන පොඩි කෑලී ඉන්නවා !! ගෲප් එකක් තියෙනවා .. හොඳ නරක දෙකම
පෙන්පල් වර්ල්ඩ් එකේ ඉන්නවා තව සෙට් එකක් .. කඩ්ඩෙන් කෙටුවා අල්ල ගත්තා.
Search Google > Penpalworld
අනිත් එක ටැන්ගෝ - මේකේ Nearby කට්ටිය පෙන්නනවා GPS වලින්..

පිරිමින්ගෙත් සෑහිමකට පත් වෙන්නෙ නැ බ්න්. මගෙ එක්ක යාලුවෙලා හිටිය කෙල්ලො ගොඩක් පට්ට හොදයි, කවදාවත් පිට යන්නෙ නැති කෙල්ලොත් හිටිය. හැබයි උන් නෑ.ඔහොම එකක් බැන්ද ම තේරෙයි උඹට
හිතේ කිසි සැනසීමක් නෑ බන් කොයි වෙලේ තව උන්ගෙන් කයි ද කියල හිතෙන්න ගනී. ඕනවට වඩා වල් ගෑනු කියන්නෙ බදින්න හොද ජාතියක් නෙමෙයි.
උන්ට එකකින් සැනසෙන්න බෑ.
කොහොමත් ගෑනු ලේසියෙන් සැටිස් වෙන්නෙ නෑ. සමහර ගෑනු සල්ලි වලින් සනසලා ඉවර කරන්න බෑ. අවුල්ක නෑ ඒකිල රණ්ඩු කර කර හහි ඉදී. වල් වේස ගැනියෙක් බැන්දොත් යන එක සුවර්. උඹ මේ අද ඊයෙ ඉපදිච්ච පොඩි එකෙක් වෙන්න ඇති ඔච්චර ගොන් සිතුවිලි පහල වෙන්නෙ![]()
Adareta neme ne uba badinne ehenam wesakamata ne.පිරිමින්ගෙත් සෑහිමකට පත් වෙන්නෙ නැ බ්න්. මගෙ එක්ක යාලුවෙලා හිටිය කෙල්ලො ගොඩක් පට්ට හොදයි, කවදාවත් පිට යන්නෙ නැති කෙල්ලොත් හිටිය. හැබයි උන් නෑ.
කොච්චර හොද කෙල්ලෙක් උනත් අපෙ තරමට වේස නැත්ත එපා වෙනව බ්න්
ඔවා බයිල කතා බන්. ආදරෙට බැදල සැපට හුකන්න නැති උනාම තම තෙරෙන්නෙAdareta neme ne uba badinne ehenam wesakamata ne.
Ehenam badinna onath na wesa ganu allagena wate yan gaman idapan naki wenakam.