වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කරගන්න

charitha2011

Well-known member
  • Jan 25, 2011
    16,594
    1
    32,331
    113
    - උඩරට -
    ටැංගෝ තාම තියෙනවාද බන් මම ඉස්සර පාවිච්චිකරා Penpalworld නම් පාවිච්චි කරලා නෑ ඒක හොදයි කඩ්ඩ හදාගන්න.
    මොකක්ද බන් ටෙලිග්‍රෑම් ගෘෆ් එක.?
    https://t.me/SLBESTFRIENDSSL

    පෙන්පල් එකෙත් එහෙමටමයි කියලා කඩ්ඩ හදා ගන්න බෑ බන්.. ( සුද්දියන්ව ටෝක් කරනවා නම් පුලුවන් )
    උන් එකේ හෙන හෑලී දාලා තියෙනවා කඩ්ඩෙන්..
    අපිත් ඉතින් ඒවා දිහා බලලා උන් එක්ක දවස් 2 ක් 3 ක් කඩ්ඩෙන් කොටලා වට්සැප් වලට මාරු උනාම හැමදාම සිංහල විතරයි :lol: ( ලංකාවේ එවුන් )
     

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,806
    23,364
    113
    චී ලංකාව
    හොද sex drive එකක් තියෙන කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්නෙ කොහොමද බ්න්. අපිට සෙට් වෙන්නෙ sex සතෙකට ගැන උවමනවක් නැති පොන්න කෙල්ලොමනෙ.

    Fantasy sex වලට එහෙම කැමත් වල් කෙල්ලෙක් සෙට් කර ගන්න ඔනෙ කියල උබලට හිතෙන්නෙ නැද්ද
    ක්ලබ් යන්න.
     

    YAKALK

    Well-known member
  • Feb 6, 2018
    338
    1
    381
    63
    Hondama sex drive ekak thiyena ewun thamai Thai Kello. Ape vibe eka unta set nan yati pahule indan lewa kagena enne. Ekama de unge story ekata ahunkan denna purudu wenna one. Lankawe ganunta ahamben sex drive ekak enne. Mala mini seen eke inne. Thai /Bali kello ehema patta widiyata sex enjoy karana ewun. Unge minissunge powder look ekata un kamathi ne. Un indian ewuntath kamathi ne. Lankawe api unwa hariyata balance karanna puluwannan un patta athal ekak denne. Thai kellek ge athakin alluwath danena saneepe mehe ape ganungen labenne na kawadawath.
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    ටින්ඩර් එකේ ඉන්න කෙල්ලොන්ට සුකපන් . එම සුකනකොට එම ඒවා සෙට් වෙනවා . හැබැයි සුකන එක වැඩි නම් එකම එකට උනුත් සුකන්න ආස නෑ , එක්කො උන්ගේ උත්ත නලලේ, එක්කෝ හෙන එක්ස්පෙන්සිව් , එක්කෝ කිසිම පිලිවෙලක් චාරයක් නෑ. ඔක්කම එකට සෙට් උනානම් දුවන්න පුලුවන් උකන්න පුලුවන් අන්න මරු . ටෙස්ට් කරන්න ඕනේ