වහාම ක්‍රියාත්මක වෙන පරිදි තෙල් මිල ....

netudara

Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    ටික ටික VIP වෙනවා සහෝ
    😊

    කැබ් එකෙන් V8 එකට
    😊

    VIP Ambulance
    🚑
    විතරයි කියලාත් කිවුවා මතකයි
    😂
    😂


    460938746_951605660337893_5940838150584413794_n.jpg
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    Sep 30 අඩු කරයි
    අඩේ අපි තාම සැප විදින්න පටන් ගත්තේ නැද්ද බහුතරය නැති පච ජනපති ඇවිල්ලත් :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    180 ට වගේ දෙයි නේද
    අම්මෝ අම්මෝ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 9:26 PM
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: AKI-SL and Tanto

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ලයිට් බිල නම් 1/3 ක් අඩු කරනවා කියලා කිව්වේ. පෙට්‍රල් රු.300ට ගේනවලු.
    ලයිට් බිල නම් තුනෙන් එකක් කියන්නේ 30% ක් එක නම් අවුලක් නැහැ

    පෙට්‍රල් නම් 300 ට අඩු කරනවා කියන්නේ රුපියල් 30 ක් විතරයි🤦
    පෙට්‍රල් ලීටර් 10 කින් ඉතුරු වෙන්නේ රුපියල් 300ක් වගේ බොරු වැඩක් ඒක
     

    ushan sampath

    Well-known member
  • Aug 9, 2007
    1,520
    1,418
    113
    2.50 කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. රනිල්ගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    @netudara residence >> Address: 297/A, Suriyapaluwa, Kadawatha, Sri Lanka. 11850.

    දැන්වත් පුප නොදී මේ number එකට call එකක් ගනින් whats app 0759237168.. තවත් 58%ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පචයා වගේ නොවී :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    2.50 ponnayage adiyawa
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:

    liminita puke arinna set una
     
    • Haha
    Reactions: netudara

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    fuel formula ekata adu wena ekata lapaya oneeda bn ranila hityat karnwanee
    පරණ video වල තියෙනවා අනුරයා 160 දෙනවා කියල.. fb එකේ යනවා නැති වෙන්න.. SJB උන්ගේ වැඩ

    liminita puke arinna set una
    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 11:05 PM
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    පරණ video වල තියෙනවා අනුරයා 160 දෙනවා කියල.. fb එකේ යනවා නැති වෙන්න.. SJB උන්ගේ වැඩ


    3% කලවම් ශුක්‍රානු සගලයා ... උදේ ඉදන් ඇඩියාව .. 58% ක් ප්‍රතික්ෂේපිත පච අනුර ජනපතිගේ පුක් පාර අහිමි වීමේ අතුරු ප්‍රතිපල :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    ------ Post added on Sep 23, 2024 at 11:05 PM
    aniwa aa videos udata ganna onee general election kittu wunaama
     
    • Haha
    Reactions: netudara

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    aniwa aa videos udata ganna onee general election kittu wunaama
    ඇයි තාම විසුරුවා හරියේ නැද්ද?? හිටං තව හොදයි යකු.. දිවුරුම් දීලා වැඩි වෙලාවක් නෑ.. දුන්න ෂොට් එක පාර්ලිමේන්තුවට..