වාහනයක් ගන්න හරි පාර කියපල්ලා
Thilantdm Well-known member Sep 15, 2010 22,615 5,869 113 අද නම් හදට ආවා Nov 17, 2015 #22 maruti , panda gnna epa machn. tikak iwasala toyota,nissan wage ekak try krnna.
asknrk Well-known member Feb 10, 2007 2,854 800 113 @Thusithaya Nov 17, 2015 #23 KPZ said: Click to expand... KPZ said: Click to expand... අපෝ මේකාට ඉන්දියන් අරහං පැන්ඩා වලට ජාති ජාතිත් වෛරයි
KPZ said: Click to expand... KPZ said: Click to expand... අපෝ මේකාට ඉන්දියන් අරහං පැන්ඩා වලට ජාති ජාතිත් වෛරයි
asknrk Well-known member Feb 10, 2007 2,854 800 113 @Thusithaya Nov 17, 2015 #24 Thilantdm said: maruti , panda gnna epa machn. tikak iwasala toyota,nissan wage ekak try krnna. Click to expand... eth fuel effi wadi indian wahana witharai
Thilantdm said: maruti , panda gnna epa machn. tikak iwasala toyota,nissan wage ekak try krnna. Click to expand... eth fuel effi wadi indian wahana witharai
king_pandukabaya Well-known member Apr 20, 2010 13,465 891 113 Colombo Nov 28, 2015 #28 දැන් ඉතින් පුතෝ ඉවරයි.
Mal Baba Well-known member Apr 26, 2009 106,278 5,603 113 Blob Storage www.37innovate.com Nov 28, 2015 #30 maruti alto ekath den 17k da koheda ban mama hithanne