මචංලා. මෙන්න මේකයි ප්රශ්නය.. මගේ Vitz KSP 130 ( 2015)කාර් එකට කි.මි 50 000 හේ ඉදලා සර්විස් එකට දැම්මේ 0W-20 එන්ජින් ඔයිල් එක. ඒක මම දම්මේ Toyota එකේ ඉන්න යාළ්ය්වෙක් කීව නිසා. උගේ පැහැදිලි කිරිම උනේ අපි කි.50000 න් එහාට වගේ මේ මොඩල් එකේ CRT engine එකකට 5w-30 වගේ ඕයිල් එකක් දැම්මොත් එකේ දුස්ශ්රාවිතාවය වැඩි වෙන නිසා එන්ජිමේ මේ oil එක බැදිලා තෙල් කරන්නේ නැති සීන් එකක් එනවා කියලා. හැබැයි මීට කලින් Vitz එකක් පැදපු එකෙකුත් මේ කතාවම කිව්වා. 5W-30 oil එක දැම්මාමා තෙල් කරන්නේ නැති සීන් එක. මොකද මේ ගැන expert ලාගේ අදහස.. හැබැයි ලංකාවේ ගොඩක් අය දාන්නේ 5W-30 oil එක.
තව දෙයක්.. බොනට් එක යට මෙන්න මේ ස්ටිකර් එක ගහලා තිබ්බා. ඒක translate කරාම මෙන්න
එත් මචංලා අපි සර්විස් එක හැම කි.මි 5000ට වරක් නේ කරන්නේ... ජපානෙයි මෙහේයි කන්ඩිසන් එක අනුව මටනම් හිතෙන්නේ සර්විස් එක 7500 km වත් දැන් තියෙන තත්වය අනුව කරන එක ඇගට ගුණයිවගේ...
තව දෙයක්.. බොනට් එක යට මෙන්න මේ ස්ටිකර් එක ගහලා තිබ්බා. ඒක translate කරාම මෙන්න
එත් මචංලා අපි සර්විස් එක හැම කි.මි 5000ට වරක් නේ කරන්නේ... ජපානෙයි මෙහේයි කන්ඩිසන් එක අනුව මටනම් හිතෙන්නේ සර්විස් එක 7500 km වත් දැන් තියෙන තත්වය අනුව කරන එක ඇගට ගුණයිවගේ...