වැලන්ටයින් එකට කෙල්ලට මතක හිට්න ගිෆ්ට් එ&#3482

Allen max

Member
Dec 19, 2014
60
5
0
වැලන්ටයින් එකට කෙල්ලට මතක හිට්න ගිෆ්ට් එ&#3482

වැලන්ටයින් එකට කෙල්ලට මතක හිට්න ගිෆ්ට් එකක් Part 02


මචන්ල ඔන්න ගෙනාවා මේ පාරත් හොදම බාන්ඩයක්.. මේ පාරනම් ගොඩක් ගේන්න බැරි උනා ටැක්ස් කේස් හින්දා

6839c4d9_l.jpeg


43a175d9_l.jpeg


d03b15b4_l.jpeg


a763789c_o.jpeg


b5f5ebc9_o.jpeg


ඉක්මන් එකෙත් ඇඩ් එකක් දාලා තිබ්බා. එකේ price වලට වඩා කීයක් හරි අඩු කර්ලා එලකිරි එකෙ සෙට් එකට දෙන්න හිතුවා. මෙහෙනම් හොයගන්න නැ. ebay ගෙනුවත් 6000-7000 ක් වගෙ යනවා.


Ebay link: https://goo.gl/YOqNtE
Ikman link: https://ikman.lk/en/ad/revlon-perfume-for-sale-colombo

ස්පෙශ්ල් ප්‍රයිස් ෆොර් එලකිරියන්ස්!!!

එකක් ගන්නවනම් - Rs. 3950
එකට වඩා ගන්නවනම් - Rs. 3750

Contact - 0719280438

සුවඩනම් පට්ට පට පට. USA වලින් ගෙනුවෙ. 100% genuine.

කලින් මගෙන් පෙර්ෆුම් ගත්තු අය දන්නවා කොහොමද කියල මේක. ඩවසම තියෙන්ව ඩ්‍රොප්ස් 2ක් ඩම්මම හොදටම ඇති.


එහෙනම් හැපි වැලන්ටයින් ඔක්කොටම….

බම්ප් එකක් හරි ඩාලා සුප් එකක් ඩෙන්න එහෙනම් මචන්ලා....
 
Last edited:

Allen max

Member
Dec 19, 2014
60
5
0
සොහොන;21206314 said:
Wena monawada bun perfume uba wikunane bun ?

danata me tika thama machan. godak genalla karanna puluwankamak na machn danata.. :)

oya mokak hari brand ekakin hoyanvnam kiyanna mata genalla denna try ekak dennam. genne kohomath 100% genuine eva from USA. mehe fake evath ekka karanna amrui ban me vade...
 

hansamalli

Well-known member
  • Apr 23, 2016
    1,084
    73
    48
    ඕවද බන් හොදම තෑගි කියන්නෙ
    කෙල්ලෙක් ආසම බබාලට
    කෙල්ලට බබෙක් දීපන්
     

    Allen max

    Member
    Dec 19, 2014
    60
    5
    0
    thanks

    මචන් ලා, මම පාට් 1 වල බඩු ගත්ත එකෙක්, බය නැතුව ගන්න මචන්ලා, බඩු ශුවර්.. සුවඳත් පට්ටම තමා ....

    thanks macho comment ekata...:yes: