01.Secret Diary of A Call Girl
මේක කෙලින්ම කිව්වොත් Drama එකක්. නමෙන් හිතා ගන්න පුලුවන්නේ මොකක්ද වෙන්නෙ කියල. මෙකේදි සල්ලි වලට sexual acts කරන කෙල්ලෙක්ගෙ ජීවිත කතාව තියෙන්නේ. මේකේ කතාව පට්ට ලස්සනයි.
අර සීන්ස් (nude scenes) එහෙම ගත්තොත් සැරටම තියෙනවා මොකො එයාගේ job එක ගැනනේ show එක. අනිවා බලන්න.
02.True Blood (HBO)
මේක Hbo ලගෙ සුපිරු වැඩක්. ඔය cw ලගේ vampire diaries and originals බලන අය මේක බලන්නත්.මේකත් ඔය වගේ. Supernatural vampire scene එකක්. එකම වෙනස cw originals එහෙම පොඩි අයටත් බලන්න පුලුවන්. මේක බෑ.මේක HBo ලගේ limits කඩපු ශෝ එකක්. පට්ට nudity. Story එකත් සුප්පා.
03.Shameless (Showtime)
අම්මෝ මේකනම්.මේක වැඩිහිටියන්ට පමනක් වන comedy එකක්.මේක තමයි දැනට යන shows වලින් වැඩිම nudity තියෙන ශෝ එක.හැම විනාඩි 10ට වරක් ඒකක් තියෙනවාමයි. හිනාත් යනවා. මේක nudity අතින් limit කඩපු එකක්. කිව්වොත් හරි. Got මේකත් එක්ක ඒ අතින් බලපුවාම කැලේ.
04.Tell Me You Love Me (HBO)
මේක තමා කෙලින්ම කිව්වොත් HBO ලගේ limit කඩපු එක. මේක tv එකේ පෙන්නන එකත් පුදුමයි. ඇයි කිව්වොත් මේක තනිකරම couple එකකගේ sex life එක ගැන තියෙන්නේ. පුදුමේ කියන්නේ මෙකේ තියෙන scenes ටික UN-simulated. ඒ කියන්නේ ඔය අර සීන්ස් ඇත්තටම කරනවා. මේකේ තියෙන අනිත් ඒවා වගේ ANGLES වලින් Cover එහෙම කිරීම.බොරුවට සිදු කරන ඒවා නෙමේ. මෙකේ තියෙන සීන්ස් ඇත්තටම සිදු වෙන ඒවා. තෙරුනා ඇතිනේ කට්ටියට
05.Californication (Showtime)
මෙක කිව්වොත් මේක තමා showtime ඉතිහාසය තුල වැඩිම nudity පෙන්නපු ශෝ එක. මේකත් comedy එකක්. මෙකේ වෙන්නෙ sex addict කෙනෙක්ගේ ජීවිතය පෙන්නන එක. එතකොට හිතා ගන්න පුලුවන්නේGame of Thrones එක්ක සන්සන්දනය කලොත් අරවා එක්ක. Game of thrones පොඩියි
06.Banshee (Cinemax)
මේකත් අම්මො. හැම එපියකම (කලින් දුන්න ඒවා හැමොගෙමත් හැම එපියකම තිබේ) වගේ scenes තියෙනවා. Action mystery උනාට plot එක තියෙන්නෙ එපියක විනාඩි 20ක් විතර. අනිත් ටිකේ අර ඒවා. කෙලින්ම කිව්වොත් මෙකේ කට්ටිය 99%ක්ම nude ඉන්නවා.story යත් සුප්ප
07.Femme Fatale (cinemax)
මේකත් අර tell me you love me වගෙ එකක්.මේකා erotic thriller එකක්. හැම එපියකම අර වගේ scenes තියෙනවා.මේකේ දරුනු විදිහට scenes තියෙනවා. කෙලින්ම කිව්වොත් ඒවාම තියෙන tv show එකක්.වෙලාවකට හිතෙනවා අරවා පෙන්නනද මේක හදලා තියෙන්නේ
ස්ටොරි අදාලම නෑ.එපියක් ගත්තොත් 99.9%කම ඒවා තියෙන්නේ.
08.Masters of Sex(Showtime)
දැන් නමින්ම හිතාගන්න පුලුවන්නේ මගෙ හොද පුතාලට. මේකේ වෙන්නෙ sex ගැන විද්යාත්මක හැදැරීමක් කරන කට්ටියක් ගැන. විද්යාත්මකව sex ගැන දනගන්න ඔනේනම් මේක බලන්න. Scenes එහෙමත් හැම එපියකම වගෙ තියෙනවා. බාගෙට බාගයක් ඒවා ඇයි නැතිනම් බෑනේ හදාරන්න
.මමනම් බලන්නේ biology වලට ආස හින්දා
.
09.black sails(starz)
මේක ගත්තොත් මේක starz ලගේ nudity වැඩිම ශෝ එක මම බලලා තියෙන. හැම එපියක වගේම අර සීන්ස් තියෙනවා. මේකේ මේකේ story ය ගත්තොත් treasure island film එකට prequel එකක්. මුහුදු මන්කොල්ල සීන් එකක් තියෙන්නෙ. නැව් වල් එහෙම තියෙනවා. ඒවා හින්දා මමනම් බලන්නේ.
10.Spartucus (Starz)
මෙකේ රූපයක් නැති උනත් දිගටම කියනවා. මේක ගත්තොත් starz ලගේ nudity හෙවත් අර වගේ ඒවා වැඩිම ශෝ එක. Gladiator කෙනෙක් ගැන කතාව. හැබැයි එපියක කතාව විනාඩි 5ක් වගෙ තමා තියෙන්නේ. අනිත් ටිකේම මරාගන්න ඒවයි අර nude scenes තමා. මරාගන්න ඒවා ඒ ටිකෙත් තියෙන්නෙ 2%ක් වගේ ඉතිරි 98%ම අරවා. මේක කෙලින්ම කිව්වොත් අරවාම තියෙන ශෝ එකක් විදිහට ගන්න පුලුවන්. හැම එපියකම අර වගේ ඒවා තියෙනවා. හැම එපියකම 99%ක්ම අරවා තියෙන්නේ.
එහෙනම් ඔන්න දුන්නා ලිස්ට් එක.මයේ පුතීලා ටික දොරවල් ලොක් කරලා timebased දාලා මේ කතාවල්ටික බලමුකො story එක හින්දා
Copied
View attachment 146645



me set ekama free online balanna site ekak nadda bn?01.Secret Diary of A Call Girl
මේක කෙලින්ම කිව්වොත් Drama එකක්. නමෙන් හිතා ගන්න පුලුවන්නේ මොකක්ද වෙන්නෙ කියල. මෙකේදි සල්ලි වලට sexual acts කරන කෙල්ලෙක්ගෙ ජීවිත කතාව තියෙන්නේ. මේකේ කතාව පට්ට ලස්සනයි.
අර සීන්ස් (nude scenes) එහෙම ගත්තොත් සැරටම තියෙනවා මොකො එයාගේ job එක ගැනනේ show එක. අනිවා බලන්න.
02.True Blood (HBO)
මේක Hbo ලගෙ සුපිරු වැඩක්. ඔය cw ලගේ vampire diaries and originals බලන අය මේක බලන්නත්.මේකත් ඔය වගේ. Supernatural vampire scene එකක්. එකම වෙනස cw originals එහෙම පොඩි අයටත් බලන්න පුලුවන්. මේක බෑ.මේක HBo ලගේ limits කඩපු ශෝ එකක්. පට්ට nudity. Story එකත් සුප්පා.
03.Shameless (Showtime)
අම්මෝ මේකනම්.මේක වැඩිහිටියන්ට පමනක් වන comedy එකක්.මේක තමයි දැනට යන shows වලින් වැඩිම nudity තියෙන ශෝ එක.හැම විනාඩි 10ට වරක් ඒකක් තියෙනවාමයි. හිනාත් යනවා. මේක nudity අතින් limit කඩපු එකක්. කිව්වොත් හරි. Got මේකත් එක්ක ඒ අතින් බලපුවාම කැලේ.
04.Tell Me You Love Me (HBO)
මේක තමා කෙලින්ම කිව්වොත් HBO ලගේ limit කඩපු එක. මේක tv එකේ පෙන්නන එකත් පුදුමයි. ඇයි කිව්වොත් මේක තනිකරම couple එකකගේ sex life එක ගැන තියෙන්නේ. පුදුමේ කියන්නේ මෙකේ තියෙන scenes ටික UN-simulated. ඒ කියන්නේ ඔය අර සීන්ස් ඇත්තටම කරනවා. මේකේ තියෙන අනිත් ඒවා වගේ ANGLES වලින් Cover එහෙම කිරීම.බොරුවට සිදු කරන ඒවා නෙමේ. මෙකේ තියෙන සීන්ස් ඇත්තටම සිදු වෙන ඒවා. තෙරුනා ඇතිනේ කට්ටියට
05.Californication (Showtime)
මෙක කිව්වොත් මේක තමා showtime ඉතිහාසය තුල වැඩිම nudity පෙන්නපු ශෝ එක. මේකත් comedy එකක්. මෙකේ වෙන්නෙ sex addict කෙනෙක්ගේ ජීවිතය පෙන්නන එක. එතකොට හිතා ගන්න පුලුවන්නේGame of Thrones එක්ක සන්සන්දනය කලොත් අරවා එක්ක. Game of thrones පොඩියි
06.Banshee (Cinemax)
මේකත් අම්මො. හැම එපියකම (කලින් දුන්න ඒවා හැමොගෙමත් හැම එපියකම තිබේ) වගේ scenes තියෙනවා. Action mystery උනාට plot එක තියෙන්නෙ එපියක විනාඩි 20ක් විතර. අනිත් ටිකේ අර ඒවා. කෙලින්ම කිව්වොත් මෙකේ කට්ටිය 99%ක්ම nude ඉන්නවා.story යත් සුප්ප
07.Femme Fatale (cinemax)
මේකත් අර tell me you love me වගෙ එකක්.මේකා erotic thriller එකක්. හැම එපියකම අර වගේ scenes තියෙනවා.මේකේ දරුනු විදිහට scenes තියෙනවා. කෙලින්ම කිව්වොත් ඒවාම තියෙන tv show එකක්.වෙලාවකට හිතෙනවා අරවා පෙන්නනද මේක හදලා තියෙන්නේ
ස්ටොරි අදාලම නෑ.එපියක් ගත්තොත් 99.9%කම ඒවා තියෙන්නේ.
08.Masters of Sex(Showtime)
දැන් නමින්ම හිතාගන්න පුලුවන්නේ මගෙ හොද පුතාලට. මේකේ වෙන්නෙ sex ගැන විද්යාත්මක හැදැරීමක් කරන කට්ටියක් ගැන. විද්යාත්මකව sex ගැන දනගන්න ඔනේනම් මේක බලන්න. Scenes එහෙමත් හැම එපියකම වගෙ තියෙනවා. බාගෙට බාගයක් ඒවා ඇයි නැතිනම් බෑනේ හදාරන්න
.මමනම් බලන්නේ biology වලට ආස හින්දා
.
09.black sails(starz)
මේක ගත්තොත් මේක starz ලගේ nudity වැඩිම ශෝ එක මම බලලා තියෙන. හැම එපියක වගේම අර සීන්ස් තියෙනවා. මේකේ මේකේ story ය ගත්තොත් treasure island film එකට prequel එකක්. මුහුදු මන්කොල්ල සීන් එකක් තියෙන්නෙ. නැව් වල් එහෙම තියෙනවා. ඒවා හින්දා මමනම් බලන්නේ.
10.Spartucus (Starz)
මෙකේ රූපයක් නැති උනත් දිගටම කියනවා. මේක ගත්තොත් starz ලගේ nudity හෙවත් අර වගේ ඒවා වැඩිම ශෝ එක. Gladiator කෙනෙක් ගැන කතාව. හැබැයි එපියක කතාව විනාඩි 5ක් වගෙ තමා තියෙන්නේ. අනිත් ටිකේම මරාගන්න ඒවයි අර nude scenes තමා. මරාගන්න ඒවා ඒ ටිකෙත් තියෙන්නෙ 2%ක් වගේ ඉතිරි 98%ම අරවා. මේක කෙලින්ම කිව්වොත් අරවාම තියෙන ශෝ එකක් විදිහට ගන්න පුලුවන්. හැම එපියකම අර වගේ ඒවා තියෙනවා. හැම එපියකම 99%ක්ම අරවා තියෙන්නේ.
එහෙනම් ඔන්න දුන්නා ලිස්ට් එක.මයේ පුතීලා ටික දොරවල් ලොක් කරලා timebased දාලා මේ කතාවල්ටික බලමුකො story එක හින්දා
Copied
View attachment 146645
The Client ListSecret Diary of a Call Girl
Entourage
Threesome 2021
Strike back
The Client List
girlfriend experience
Shameless![]()
The Client List
Link nadda machan
KOhomada machan idm ekata ganne.. lDownload link nane.. online witarai nedaනෑ මචං . මාත් 2014 විතර බැලුවේ
Online මෙතන තියෙනවා . idm download කරගන්න පුළුවන්
https://www.s2dfree.is/TczozMToiMjI4M3x8MTAzLjI0Ny40OC42MXx8MTY1MjY2ODg0OCI7.html
Kotu danawaney bn japnIn the realm of senses.
ජපන් ෆිල්ම් එකක්.උඹල බලල තියන ඕනම වැල වගේ ෆිල්ම් එකකට වඩා මේකෙ වැල තියෙනවා.
වැල නොවන වැල ගණයට දන්නා පුළුවන් tv Series,Movies මොනවද ??
ex :
Spartacus
Banshee