විදුලි බිල අද ඉහලට... අඟුරු කුමාර ගෙදර පල....😡😡😡😡

Kumbhakarna22

Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,508
    15,478
    113
    Gampaha

    විදුලි ගාස්තු අද වැඩි කරයි...​


    මෙම වසරේ (2026) දෙවන සහ තෙවන කාර්තුවලට අදාළ විදුලි ගාස්තු සංශෝධනය අද (09) ප්‍රකාශයට පත් කිරීමට නියමිතව තිබේ.

    ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව විසින් අද දිනයේ මේ සම්බන්ධයෙන් වන අවසන් තීරණය නිල වශයෙන් නිවේදනය කිරීමට නියමිතය.

    පවතින බලශක්ති පිරිවැය සැලකිල්ලට ගනිමින් මෙම සංශෝධනය සිදු කෙරෙන අතර, මීට පෙර පැවති මහජන අදහස් විමසීම්වලින් අනතුරුව කොමිසම මෙම තීරණයට එළැඹ තිබේ.

    - LCN -
     

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,470
    8,637
    113
    Galaha
    බැනල වැඩක් නෑ හුත්තෝ ඔය කොට වේසිගෙ පුතාට. පුන්චි අම්මට හුකාගෙන බොරුවක් කියාගෙන ඉන්න දෙන්නෙ නැතුව ජ්නාධිපති කරපු උන්ට බැනපන්. :rolleyes:
     

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,597
    16,455
    113
    කරන්ට් බිල 5000කින් වැඩි වුනත් අපි මාලිමාවට කියන උනුත් ඉන්නවා හැබැයි..මදැයි ධනපති පාලකයෝ ගෙදර යවලා කරගත්ත දේ..😅
     

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,009
    8,796
    113
    In Your Heart
    කරන්ට් බිල 5000කින් වැඩි වුනත් අපි මාලිමාවට කියන උනුත් ඉන්නවා හැබැයි..මදැයි ධනපති පාලකයෝ ගෙදර යවලා කරගත්ත දේ..😅
    Malimawata dunna unta hena gahanna oni ban ..
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,292
    113
    අාාාා ඒකට කමක් නෑ මැයි 1 වෙනිදා හිරේ යන සෙට් ඵක කිව්වනේ...🤗

     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,700
    13,478
    113
    රනිල්ට ඉතුරු අවුරුදු 2 අදින්න දුන්නනම් ඉවරයි නේද?


    ගෝටට චන්දේ දීලා අනුරට චන්දේ දීපු උන් pls ඊලග පාර චන්දේ දාන්න යන්න ඒපා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,676
    75,751
    113

    විදුලි ගාස්තු අද වැඩි කරයි...​


    මෙම වසරේ (2026) දෙවන සහ තෙවන කාර්තුවලට අදාළ විදුලි ගාස්තු සංශෝධනය අද (09) ප්‍රකාශයට පත් කිරීමට නියමිතව තිබේ.

    ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව විසින් අද දිනයේ මේ සම්බන්ධයෙන් වන අවසන් තීරණය නිල වශයෙන් නිවේදනය කිරීමට නියමිතය.

    පවතින බලශක්ති පිරිවැය සැලකිල්ලට ගනිමින් මෙම සංශෝධනය සිදු කෙරෙන අතර, මීට පෙර පැවති මහජන අදහස් විමසීම්වලින් අනතුරුව කොමිසම මෙම තීරණයට එළැඹ තිබේ.

    - LCN -
    පුක දීල බලේට අරන් ඇවිල්ලා දැන් පුක දුන්නෙ නෑ වගේ කෑගහන්න එපා පොන්නයෝ. කෑගැහුවා කියලා අවුරුදු 5ට කලින් උන් යයි කියලද හිතන්නෙ?. තොපි වගේ හිඟන හුකන්නලා නිසා අපි වගේ උනුත් නිකන් කටු කනවා. :angry: :angry:
     

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,508
    15,478
    113
    Gampaha
    පුක දීල බලේට අරන් ඇවිල්ලා දැන් පුක දුන්නෙ නෑ වගේ කෑගහන්න එපා පොන්නයෝ. කෑගැහුවා කියලා අවුරුදු 5ට කලින් උන් යයි කියලද හිතන්නෙ?. තොපි වගේ හිඟන හුකන්නලා නිසා අපි වගේ උනුත් නිකන් කටු කනවා. :angry: :angry:
    අනේ පොන්න වේසිගෙ පුතෝ.. තෝ හිතුවද මහචාර්ය පට්ටම් අරන් බල්ලන්ට කටට දෙන තොගේ පොන්න හැත්ත ඇවිත් රට හැදුවායි කියලා ? තොගේ පොන්න රැලට අපි කවදාවත් ජන්දේ දෙන්නේ නෑ පකයෝ...:angry::angry::angry:

    කැරියෙක් වී මං එනවා

    තඩි පොල්ලෙන්.. සැප දෙන්නට..
    කක් තාරක කොහොමද..
    මට පුක දෙන්නේ..

    මම පොල්ල අතට ගන්නව උබෙ පුකේ හිලට ඔබනව
    බෑ බෑ කිය කිය ඇඩුවත් එලියට නොගෙනම ඉන්නවා....
    කක් තාරක කොහොමද...
    උබ බේරෙන්නේ..

    ලා ලා ලා ලා ලා ලා //


    කැරියෙක් වී මං එනවා

    තඩි පොල්ලෙන්.. සැප දෙන්නට..
    කක් තාරක කොහොමද..
    මට පුක දෙන්නේ..

    මම බුල්ට කෝල් කරනව
    අපි හොට්වයිෆ්ට හුකනව
    හොට්වයිප්ගෙ පුක පැලුනම අපි උබට පුකේ අරිනව..
    කක් තාරක කොහොමද...
    පුක බේරන්නේ...

    ලා ලා ලා ලා ලා ලා //


     
    • Haha
    Reactions: KrishanL89

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,009
    8,796
    113
    In Your Heart
    රනිල්ට ඉතුරු අවුරුදු 2 අදින්න දුන්නනම් ඉවරයි නේද?


    ගෝටට චන්දේ දීලා අනුරට චන්දේ දීපු උන් pls ඊලග පාර චන්දේ දාන්න යන්න ඒපා
    ranil adda nam me weddi mama wahana 2kma aran ,,
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,778
    28,931
    113
    කාලකන්නි අනුර ආපහු 18% කින් වැඩි කරලා :lol:

     
    Last edited:

    Sonik Sonik

    Well-known member
  • Apr 8, 2026
    982
    1
    1,838
    93
    32
    🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    wolf.lk
    Higannanta pinata widuliya, wada karana ewnta wadi milata widuliya :angry:

    Higannanta pinata widuliya, wada karana ewnta wadi milata widuliya 2

    අඩෝ EV ගත්ත උන්ට හික් ගෑවෙන නිවුස්.

    මොකෝ ඔන්ග්රිඩ් හයිබ්රිඩ් ගහපු 99%ක් ගැහුවෙ 5KW නෙ (CEB single phase limit), EV එක චාර්ජ් කරගන්න 7KW චාජරයක්නෙ එන්නෙ, අනිවා Grid එකත් use වෙනවනෙ
     
    Last edited:

    Similar threads