විශේෂෙන්ම කියන්ට ඕන පන්දන් අරගෙන යක්කුත් පිටියට ආවා . තෑන්ක් යු

allrights

Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    ?





    ?




    ?





    maxresdefault.jpg
     
    Last edited:

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,290
    113
    ඔය පන්සලට මේ වෙනකන් බිලක් අැවිත් නැහැලු නේද..ඔක්කොම ඵකතු කරල මේ පාර ඵක බිලකට දීල තියෙන්‍නේ..කොහොමහරි ඒකෙන් රනිලගෙ ලකුණු කැපිලා සජිතට ලකුණු වැටුණා..අන්න උෟ බිල ඔක්කොම ගෙවලා..😅
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    ඔය පන්සලට මේ වෙනකන් බිලක් අැවිත් නැහැලු නේද..ඔක්කොම ඵකතු කරල මේ පාර ඵක බිලකට දීල තියෙන්‍නේ..කොහොමහරි ඒකෙන් රනිලගෙ ලකුණු කැපිලා සජිතට ලකුණු වැටුණා..අන්න උෟ බිල ඔක්කොම ගෙවලා..😅

    aparade gewwa nam... 41 laks kiyala hamuduru kiwe... karanna thibbe ee ganen pansalata solar ekak gahala dena eka...
     
    • Like
    Reactions: neyohk

    Axi

    Well-known member
  • Jun 6, 2023
    703
    1,922
    93
    ආන්න මිහින්තලා හොර ගණයාගේ හෙළුවැලි වීඩියෝ, කුණුහරුප වීඩියෝ ෆේස්බුක් එකේ.


    සිවුරක් දාගෙන ඉන්නා හොර වලත්තයෙක්.
     
    • Haha
    Reactions: monson

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,193
    54,961
    113
    Colombo
    පිස්සු හුත්තල බන්.රෑට අලි,සර්පයො පාරෙ ඉන්නව.පුදුමයි කරදරයක් නැතුව ගියා.

    ඔය පලාත් වල රෑට එලියට යන එක පට්ට රිස්කි වැඩක්.
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    lol :lol:
    publish the Financial reports on last few years.

    Akila Viraj is damn Right.
    Every major Non Profit Organizations, Religious Institutions needs to thoroughly audited.
    and publish financial papers publicly.

    This is why i prefer RW over NPP and JVP.

    NPP will protect the buggers,
    JVP will make a deal out of this.
    SJB is same as NPP
     
    • Like
    Reactions: monson