Nah man saththunta adarei.. eth anek un ge kunui ..karamai man kara gahanna yanne nah.... eka eka un pataw damma ma hotel issaraha danawa. Ballo awith hondata thiyana hotel eka kaaalama dala yanawa. Iwassanna puluwan seemawak thiyanawa. Habai hotel eken un neme kare kiyalath kiyanawa
wrong. handle karanna oni taran krama tianawa hotel ekata tawat tourists la ena eka wadi karaganna oni nam. gas kapanna oni, sattu maranna oni wage mindset tama godak ape unta tienne. education problem . mona karanna da.
oyata puluwan hatiyata kra nam hari. hodak misak narakak wen na kaatawat
ude paandara as karanna avilla hotel ekek ta current eka wadila minisu tama help karala tienne uta, u yanagaman taama current eka on eke tienne kiala hotel eka atulen off karala. paare yana ena minissunta hotel eka gawa current adala wasa deela maranna uwamanawak na ne