Ane manda ban meka 4yr aduna ne, eka nisa sure ekak ns තාම මේව විශ්වාස කරණ උන් ඉන්නවනෙ :rofl:
SuperX Well-known member Jan 12, 2016 2,557 1,363 113 Rathnapure Jun 22, 2019 #21 chanakamanjula said: Ane manda ban meka 4yr aduna ne, eka nisa sure ekak ns Click to expand... තාම මේව විශ්වාස කරණ උන් ඉන්නවනෙ
chanakamanjula said: Ane manda ban meka 4yr aduna ne, eka nisa sure ekak ns Click to expand... තාම මේව විශ්වාස කරණ උන් ඉන්නවනෙ
S snm1990 Well-known member Jun 4, 2015 11,600 8,853 113 Jun 22, 2019 #22 සුවර් එකටම AirBus වෙන්න ඇති එන්නේ..