ශ්‍රී ලංකාවට Tax එක 200% කින් විතර වැඩි කරගන්න යන්නේ😂😂😂

nul

Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,006
    113
    කිරියෙ කංකෙඳිරි බයියොන්ට අනුව
    1. ටික දවසකට කලින් ලංකාව ඇමරිකානු බේස් දාන්න යන රටක්.
    2. ප්ලේන් වලට එන්න නොදුන්න අයියෝ අම්මෝ මෙන්න සෑර්ලට එන්න දීල නෑ
    3. උන්ට විතරක් නෙවේ ඉරානෙට එන්නත් නොදුන්න කියල දැන ගත්තම පාර්ලිමේන්තුවේ කීව එක වැරදි දැං අපි ඉවරයි.
    4. මේකෙ ඉන්න මෝඩ බයියො හිතාගෙන ඉන්නෙ ඇමෙරිකාවයි ඉරානෙයි නිව්ස් බලල තීරන ගන්නව කියලද මන්ද 😂😂😂😂😂
     

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,924
    4,871
    113
    ජෙප්පෝ තෙත් කරන්න ගිහින් කලිසම තෙත් කරගන්න වෙලා තියෙන්නේ.
    කට නිසා නහින්නේ ගොන් වස්සෝ සෙට් එක.
    I thought they were more liberal and friendly with the IMF than Ranil was, so I wonder why this statement was made in Parliament. Now, media outlets all over the world are misusing parts of it.

    Now call international media n say " what we speak in our parliament are absolute lies so ignore it"😁
     

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,006
    113
    Carima moda karayo tika inne mekene. Regu pk thama na
    මුන් මෝඩයෝ වෙන්නෙ විහින් බනින්න මොකක්හරි හදාගන්න ට්‍රයි කරන නිසා. ඒකට මුන්ගෙ පොඩි කල්ට් එකක් ඉන්නව උන්ම ලයික් කර කර කොමෙන්ට් කර කර යන නිසාත්. මුන්ගෙ සක්කිලි හැසිරීමත් එක්ක අනිත් මිනිස්සු මේවට වැඩියෙ එන්ගේජ් නොවන නිසාත් උන් හිතනව උන්ගෙ මතේ හරියට හරි කියල

    @2osama නම් කොහොමත් උපන්ගෙයිම මෝඩයා හැබැයි. 😂
     
    • Haha
    Reactions: Clockwork

    vali aththa

    Well-known member
  • Feb 5, 2013
    3,827
    1,921
    113
    ඕක තව ට්‍රෙන්ඩ් වෙලා ට්‍රම්ප් කාරයගෙන් එකෙක් ඕක අහපු ගමන් තමා ආතල් එක එන්නෙ. ගොන් හුකන්නෙක් බන්. ඔය කතාව කිව්වා කියලා අපිට ඇති වැඩකුත් නෑ. ඩෝබියො චූන් කරන්න ගිහින් ඉල්ලන් කන්න හදන්නෙ.
    Na yako mu Muslim vote nathi wei kiyala oya aduwe.
     

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    මට හිතෙනවා අපි ඔතන සසම්පූර්ණ විස්‍තරය හො ඇත්ත දන්නේ නෑ කියලා... ඕක කියන්න ඕනිනං කලින් ඇවිත් කියන්න තිබ්බා...

    මේකේ timing බැලුවොත්, අර ඇමරිකන් ලොක්කා ආව දාට පහුවෙනිදා උදෙන්ම දුවං දුවං ඇවිත් ඕක පාර්ලිමේන්තු අත ඇරියා...

    මුලක් මැදක් අගක් තේරෙන්නේ නෑ...

    Mekata thamai kivve mey yakkunta experience na kiyala ratak karanna. Owa kiva yuththe godak dura balala.
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,648
    9,133
    113
    මුන් මෝඩයෝ වෙන්නෙ විහින් බනින්න මොකක්හරි හදාගන්න ට්‍රයි කරන නිසා. ඒකට මුන්ගෙ පොඩි කල්ට් එකක් ඉන්නව උන්ම ලයික් කර කර කොමෙන්ට් කර කර යන නිසාත්. මුන්ගෙ සක්කිලි හැසිරීමත් එක්ක අනිත් මිනිස්සු මේවට වැඩියෙ එන්ගේජ් නොවන නිසාත් උන් හිතනව උන්ගෙ මතේ හරියට හරි කියල

    @2osama නම් කොහොමත් උපන්ගෙයිම මෝඩයා හැබැයි. 😂
    Munuth ape thaththalage wayase set eka wenna oone 40-45.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    30,001
    28,910
    113
    Mark my words this shit will dry up by tomorrow morning and nothing will change at all.
    shannon j miles GIF
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,976
    18,123
    113
    පුදුම නිවටයෝ ගොඩක් ඉන්නේ ලංකාවේ දැන්..🤣.. කොටි ඵක්ක යුද්ද කරේ අපරාදේ.. ඉන්දුනීසියාවේ east timor වගේ කොටින්ට ටැමිල් ඊළමත් දීල දාන්න තිබ්බේ අැමරිකාවට ඔය තරම් බය නම්....😅

    Village People Dancing GIF by de chinezen


    propaganda පැත්තෙන් මේක ලංකාවට හොඳයි. දෙමල ඩයස්පෝරාවේ උන්ගේ tactic එක වෙලා තිබ්බේ මෙච්චර කල් ලංකාව ඊශ්රායලේට සමාන කරලා උන් පලස්තීනේ උන් වගේ කියල මේ conflict එකෙන් උන්ගේ පැත්තට අනුකම්පාව ගන්න එක. මේ වගේ දේවල් වලින් වෙන්නේ උන්ගේ narrative එක බිඳ වැටෙන එක. ඊශ්රායාලේ propaganda war එක පරාද වෙන කාලෙක ඔය රටවල් වල ඉන්න උන්ට ලංකාවත් ඒ ගානට දාල හිතන්න පුරුදු කරනවා කියන්නේ ඊළමේ උන්ට වෙන රටක් දෙන්න නීති හදන එකට උන් ලව්වා චන්දෙ දීගන්න පුළුවන් කියන එක. උන් මේ news වලින් පුක බිම ඇනගෙන ඉන්නේ
     
    • Love
    Reactions: Bitter Truth

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,625
    25,985
    113
    කටවල් නෑ - ඇරියොත් මොළේ බිම
    පුපවල් නෑ - බයියෝ, ටෝයියෝ සහයෝගයෙන් ඩොබියෝ පුක්ෂණය කරනවා
    ආණ්ඩුව නෑ - පාන්ඩුව
    අනාගතය - Nil
     

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    10,005
    6,687
    113
    ගග අද්දර
    I thought they were more liberal and friendly with the IMF than Ranil was, so I wonder why this statement was made in Parliament. Now, media outlets all over the world are misusing parts of it.

    Now call international media n say " what we speak in our parliament are absolute lies so ignore it"😁
    They just needed the power and trying to be in power so hard. That statement was also done to be the hero and to get away from the current backlash they are getting from the public.
    Yeah, probably he will say it was also a lie.
    දවසක බොරුවට අධිපති කියලා දේවාලයක් හදලා මුගේ පිළිමයක් ඇතුළේ තියන්න ඕන. 😑
     

    SomiBoyz

    Well-known member
  • Apr 24, 2016
    1,997
    2,345
    113
    Birmingham
    ඩොබිලා ටික වැඩිපුර Orgasm කරන්න ගිහින් රෙවා ගන්න යන්නේ ලපයා.
    වෙනදා ගානට තෙත් කරා නම් ඉවරයි :(
     
    • Like
    Reactions: AKI-SL