පැනලා දෙන්න ගියාම ඔහොම වෙනවාමම මගේ ඊ බේ එකව්න්ට් එක හේශාන් දුමින්ද ට දුන්න, ඌ වැඩේ අනාගෙන දැන් ඊබේ එකව්න්ට් එක Suspend කරලා. ඊබේ එකෙන් ඊ මේල් එකක් එවලා මගේ එකව්න්ට් එක කවුරුහරි හැක් කරලලු.
පාස්වර්ඩ් රීසෙට් කරන්න විතරයි තියෙන්නේ.Haffa... ubata aye account eka restore kara ganna bari wevida?
කරන දෙය හරියට කරා නම් Suspend වෙන්නේ නැහැ බං . Suspend උණත් ලෙසෙයෙන් ගන්න පුළුවන් . අපේ කට්ටිය ebay හාන නිසා තමා ඔය Suspend කෙස් එක එන්නේLANKAAWATA EBAAY HARI YANNE NA SINHALU
Puka nodi palaya0 methaninකරන දෙය හරියට කරා නම් Suspend වෙන්නේ නැහැ බං . Suspend උණත් ලෙසෙයෙන් ගන්න පුළුවන් . අපේ කට්ටිය ebay හාන නිසා තමා ඔය Suspend කෙස් එක එන්නේ
පුක දීලා ඔය කරලා තියෙන්නේPuka nodi palaya0 methanin![]()