watermark loku wediyi. lankawe godak aya mokak hari free denawanam kale kauda kiyala loku akurin danawa.
Ex: Me elakiri site ekema video song wala Elakiri.com kiyala pol akurin hathara wate yanaawa,
eka weradiyi kiyanne ne.
ane manda. decide it by yourself





මේකෙන් හදන ඒවා share කරන්න පට්ට පොට් එකක් !http://8pattan.com/
මේකත් ළඟදි පටන් ගත්තේ මචංලා.. අවුල් තියෙනම් කියපල්ලා කොල්ලනේ..!
තව පොටෝ ටිකක් දාන්න

moko bola duken ??![]()

bump ekakwath wetenne nehe bna... meka (sinhala memes generator) eka use karanna therenne nethi scene ekak wage thiynawada ban.. user frndly intserface ekak nemeda meka?![]()
thawa tikak pics ehema daapan macho..net eke thiyena wena meme generators ehema balapan..hope you all the best saho !!!! elakiriye weda kida tika dannawa nam oka shape bnthawa tikak pics ehema daapan macho..net eke thiyena wena meme generators ehema balapan..hope you all the best saho !!!!
