ඕක පාඩු වෙන්නේ ඔහොම දිගටම රජයේ එකක් උනොත් තමා. පියන් ඉදන් නිකන් ඕට් පඩි ගන්නවා නේ.
airtel un kaalen kaaleta wenas katha kiyanawa.Airtel ලංකාවට ආවේ internet free දෙන්න... Dailog, mobitel කාරයෝ ඇඩුව නිසා TRC එකත් බර බර දාලා උන්ට ඒ chance දුන්නේ නැ කියලා තමා කියන්නේ... දැන් ඉතින් හැම මඟුලම private නිසා Internet එහෙම free දුන්නා නම්....
ප්රයිවට් කරාම ආයේ වෘත්තිය සමිති නෑස්ට්රයික් නෑ , වැඩ විතරයි

එයාර්ටෙල් එකත් හච් එකෙන් ගනීවී ද දන්නේ නෑ ඉස්සරහටairtel un kaalen kaaleta wenas katha kiyanawa.satellite walin mobile internet denawa kiyla minissu athara kathawak spread kala.un athal ekk ganne boru kiyala.
hutch tharamwath invest karanne na.eth kiyawanne dialog ekatath wada invest kala wage kiyawanne.
Srilankan එකේ ලාබ ලබන ආදායම් එන services දෙක තාමා විකුණන්නේSrilankan එකේ පාඩු මකන්න තමා මන් හිතන්නෙ slt, lanka hospital කියන දෙක කලින් විකුනන්නේ ඊට පස්සෙ ඒව මදි උනොත් අනිත් ඒව ටික විකුනයි
ඕක ජපානෙන් මැලේසියාවට දුන්නම තමයි පාඩු උනේ, ඉස්සර 2G/ISDN, 3G/TDSCDMA, 4G/VoLTE හරියට දුන්නේ නෑ, අනික ලංකාවට නොගැලපෙන සංඛ්යාත පාවිච්චි කිරීම.කොහොමද බන් මේ ලබ්බ පාඩු ලබන එකක් උනේ ????? අපි වගේ පොඩි මිනිස්සුන්ගෙන් මුන් රීරී මාංස උරාගෙන බොන එවුන් නෙහ් බන්.. අපි වෙලාවට මාසික ගාස්තුව ගෙවනවා.. කොහොමද පාඩු වෙන්නේ ???? ටෙලිෆෝන් + Fiber + ADSL + PeoTV ඔක්කෝගෙන්ම මුන්ට ආදායම එද්දී පාඩු උනේ කොහොමද ?
SLT eka 2022 year ekama baluwama paadu na.ඕක ජපානෙන් මැලේසියාවට දුන්නම තමයි පාඩු උනේ, ඉස්සර 2G/ISDN, 3G/TDSCDMA, 4G/VoLTE හරියට දුන්නේ නෑ, අනික ලංකාවට නොගැලපෙන සංඛ්යාත පාවිච්චි කිරීම.
https://www.speedtest.net/global-index/sri-lanka#mobile