ශිරන්තිගෙ_පෙට්ටිය_කැඩුවෙ_මර්වින්

???

  • ඔව්

    Votes: 40 63.5%
  • අවිශ්වාසයි

    Votes: 23 36.5%

  • Total voters
    63

K850

Member
Nov 8, 2009
38
0
0
රටේ ජනතාව වශයෙන් මේ වැනි දෙයක් දැමිම පිළිබදව
දුක් වෙනවා..
ඇය ‍ගැන කිසිම විවේචනයක් අපි දරන්නේ නැහැ
හොදම නිදසුන තමයි සරත් ෆොන්සේකාගේ බිරිද
අනෝමා ෆොන්සේකා මහත්මිය ජනාධිපති ආර්චාව පිළිබදව අදහස්
පළ කලේ ඇය හොද මවක් ලෙස ඔවුන්ට සැලකු බවයි
ඉතින් ජාතියේ මවකට අගරැ නොකර
තමන්ගේ කොන්දක් තිබේනම් හරි අයිඩි එකෙන් එන ලෙස ඇරයුම් කරනවා
මර්වින් වගේ බල්ලෙක් නොවන්න

ත්‍රෙඩ් එක දාලා මාරු වෙලා..... :angry:පව් අප්පා දුක හිතෙනවා මේ වගේ පාහරයෝ ගැන.........:( මුන් වගේ එකාලා තමා සරත් ෆොන්සේකාව වගේම මහින්ද රාජපක්ෂවත් චාටර් කරවන්නේ..........!! :frown::frown:
100% true bro....:):):)
 

textreme1

Member
Oct 14, 2006
783
42
0
mewage katha methanata oonema ne machan........

ekaserayak mathakane Swarnawahini parippuwak kanna giya...

:no::no::no::no::no::no::no::no:


mona unath mewa anumatha karanna be..............
 

ugmdjmali

Member
Feb 22, 2007
1,175
69
0
CMB, Dehiwala
කවුරු කලත් මේ වගෙ වැඩ නොකර ඉමු. විනය ගරුක සමාජයක් ගොඩ නැගිමට වග බලා ගමු.
 

Puzhi

Well-known member
  • Jan 15, 2009
    2,413
    323
    83
    ~** මිණිපුර **~
    මචන් මේක සරත් ෆොන්සේකාටවත් මහින්දටවත් විතරක් අයිති රටක් නෙමේ.අපි හැමෝගෙම රට.චන්දෙ වෙනුවෙන් තමන්ගේ ආත්මේ පාවදෙන්නෙපා
     

    bundy123

    Well-known member
  • May 4, 2008
    3,909
    111
    63
    42
    SMICE
    Yaluwa mechchara pahath thanata watila thread danna apa............

    Meka dakina aun baninne oyawa hadapu ayata.....ahinda karuna karala me wage wada karanna apa..............

    GT ayya me thread aka delete karala danne


    Yep Mcn..........

    Owagen wenne EK 1ke Image 1ka Damege Wena 1ka..........................:frown:
     

    bundy123

    Well-known member
  • May 4, 2008
    3,909
    111
    63
    42
    SMICE
    umbalage ammage pettiya kaduwe mervinge balla nedha ekane umba buranne


    Penawane Anith Ayage Reactions........................................:confused:

    Thread 1ka Dapu Kenagen Ahanne......
    Ai Thamange Ammawa Me Tharam Pahath Thaththwekata Watena Widihata Wada Karanne..............:angry::angry::angry:

    shame Bro....................
    :no::no:
     
    Dec 24, 2009
    139
    5
    0
    Mahinda lokka mewa dakkoth mona karai da manda!

    mahindagei siranthigei sambandeta mahindalage paule un kemathi wela na hethuwa siranthila lansi paulak mahindala game minissu marvin mahindage game gajaya marvin lawa thamai siranthiwa ussala mahindawai siranthiwai ekathu karala thiyenne marvin & mahindage yaluwo