ශුක්‍රානු තුලින් කොරෝනා ඇති විය හැකිද?

PrasangaSPerera

Well-known member
  • Jul 18, 2020
    7,390
    13,167
    113
    මොනව කලත් කමක් නෑ,මීටරේ පරතරේ තියාගෙන සැස් කොරන්න ඕනැ... :lol: :lol:

    මිනිහට කොරොන නන් කටට දෙන්න එපා
    සුක්‍රානු වට වයිරස් එක තිබිල කෙලින්ම උගුරට යන්න පුලුවන්නෙ
    මූනට දාන්නත් එපා,නහයෙන් යන්නත් පුලුවන්නෙ......:lol:
    ------ Post added on Aug 4, 2021 at 6:57 PM
     

    Renu77

    Well-known member
  • Apr 28, 2021
    741
    776
    93
    Sexual health is an important part of our overall health. However, sex can be complicated in the time of this, especially for those without an intimate partner in their household or whose sexual partner is at higher risk for COVID-19. Like other activities during COVID-19 that involve physical closeness, there are some things you can do to minimize the risk of getting infected and spreading the virus. The lowest risk sexual activity during COVID-19 involves yourself alone. If you choose to engage in an in-person sexual encounter with someone outside of your household or close contacts bubble, there are some steps you can take to reduce your risk. The most important step is to establish a trusting relationship...

    Current evidence indicates there is a very low likelihood of contracting the coronavirus through semen or vaginal fluids. However, even if the people involved do not have symptoms, sexual activity with new partners does increase your risk of getting or passing COVID-19 through close contact, like kissing.

    Remember as with all social interactions, try to keep your number of close contacts low if possible. I would recommend to limit your interactions with others except your household… as some people mentioned, try self satisfaction if it’s not a problem…
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    Gonawala_GUNE

    Well-known member
  • Jun 21, 2020
    3,111
    7,983
    113
    Kandy
    කොරෝනා හැදුන උන්ට නගිනවද කියලා ඉස්සරලම හොයලා බැලුවොත් නරකද
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    CandidB නොහොත් redundant අසහන පොන්නයෝ මට මේ වෙලාවෙ හුකන්න ගෑනු හොයන්න වෙලාවක් නෑ කරන්න වැඩ තියෙනවා. උපන්ගෙයි ම මොකක් හරි අවුලක් තියෙන පොන්නයෙක් කියල පේනවා උඹගෙ කමෙන්ට් වලින් මනුස්සයෙක්ට මූණට දමලා ගහනවා වගේ උඹ කතා කරන්නෙ. උඹත් නොහුකා ඉදපන් උඹ වගෙ ම උපන්ගෙයි මන්ද මානසික පොන්න පැටව් ඉපදුණොත් ලෝකෙට බරක්.
    කෙලින් දෙයක් කියාගන්න බැරි තෝ වගේ ලොද පොන්න කිරිසප්පයෙක්ට කෙලින් කතා කරන ඕනිම එකෙක්ව පේන්නෙ @Candid-B and @redundent වගේ නම් ඒක උබගෙ තියන දුර්වලතාවක් මල්ලි . මට ඒ වෙනුවෙන් කරන්න පුලුවන් කිසිම උදව්වක් නෑ. කියන්න තියෙන්නෙ දේකට කෙලින් කතා කරන්න පුලුවන් එකෙක් වියන්. එච්චරයි බායි!
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,426
    1
    62,086
    113
    Mother Earth
    CandidB නොහොත් redundant අසහන පොන්නයෝ මට මේ වෙලාවෙ හුකන්න ගෑනු හොයන්න වෙලාවක් නෑ කරන්න වැඩ තියෙනවා. උපන්ගෙයි ම මොකක් හරි අවුලක් තියෙන පොන්නයෙක් කියල පේනවා උඹගෙ කමෙන්ට් වලින් මනුස්සයෙක්ට මූණට දමලා ගහනවා වගේ උඹ කතා කරන්නෙ. උඹත් නොහුකා ඉදපන් උඹ වගෙ ම උපන්ගෙයි මන්ද මානසික පොන්න පැටව් ඉපදුණොත් ලෝකෙට බරක්.
    Yeah, let's be clear I'll trust no one
    You did not break me
    I'm still fighting for peace
    I've got thick skin and an elastic heart
    But your blade it might be too sharp
    I'm like a rubber band until you pull too hard
    I may snap and I move fast
    But you won't see me fall apart
    Coz I've got an elastic heart :love::love2:
     

    Indrajith Gamage

    Well-known member
  • Aug 15, 2020
    3,354
    5,930
    113
    35
    Moratuwa
    www.facebook.com
    විහිළුවට ඇහුවාට කාට හරි ප්‍රයෝජනවත් වෙන්න හරියටම කියන්නම්.

    නෑ, කොරෝනා කියන්නෙ ශ්වසන පද්ධතිය ආශ්‍රිත වෛරසයක්. ශුක්‍රාණු තරලය හරහා බෝ වෙන්නෙ නෑ. ඒ කිව්වෙ ආසාදිත කෙනෙක්ගෙ ශුක්‍රාණු රසායනාගාර තත්ව යටතේ ගත්තොත් ඒවගෙ viral load එක බෝ විය හැකි මට්ටමේ නෑ.

    හැබැයි ඉතින් ප්‍රායෝගිකව ලිංගික කටයුතු කරන වෙලාවට වෙන ක්‍රමවලින් ඕන තරම් බෝ වෙන්න පුළුවන්. දෙන්නාම ඉණෙන් උඩ full PPE දාගෙන, අත් දෙක sanitize කරගෙන, ඔබන වැඩේ විතරක්ම කරොත් බෝ වෙන් නෑ.

    මුඛ සංසර්ගය කරනවා නම් රෝගී පිරිමි කෙනා මුලින්ම full PPE දාගෙන, අත් දෙකයි, ලිංගික ප්‍රදේශයි තමන්ම හොඳට සබන් දාලා හෝදගන්න. දැන් වෙනම තැනකට ගිහින් මුඛ සංසර්ගය ලබා ගන්න. හෝදපු තැනදි එපා.

    රෝගී කෙනාගෙ කටින් මුඛ සංසර්ගය ලබා ගන්න එක නම් සෑහෙන අමාරු වැඩක්. ගෑනු කෙනා full PPE දාගෙන ඉද්දි පිරිමි කෙනා ඒක ලබා දීලා, තමන් ආපහු Full PPE දාගෙන, sanitize කරගෙන ඇවිත් ගෑනු කෙනාගෙ ඉණෙන් පහළ සම්පූර්ණයෙන්ම හෝදලා දෙන්නත් ඕන.

    හිනා ගියාට මේ කියන්නෙ ඇත්ත. Sex මූලික අවශ්‍යතාවක්. ලෝක සෞඛ්‍ය සංවිධානයෙන් ඕකට guidelines පවා දීලා තියෙන්නෙ. මෙන්න ලින්ක් එක.

    හැබැයි නොකර ඉන්න බලන එක තමයි highly recommended. 👍

    https://www.who.org/covid-safety/guidelines/personal/sexual-activities-with-an-infected-person/
     

    timetraveler1921

    Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    වාචාලකම උඹේ පොන්නකම ඒක කෙලින් කතා කිරීම කියල හිතන් ඉන්න උඹ තාම සමාජෙට ගිහිල්ලා නැති ගේ ඇතුලෙ කී බෝඩ් එක ඔබොබ ඉන්න පොන්න පැටවෙක් බව පේන්වා. මල්ලි උල්ලි ගාගෙන එන්න එපා පොංස් මගේ වයස දන්නෙත් නැතුව උඹ නම් 2000 පස්සෙ ගොබබයෙක් කියල පේනව :lol:


    කෙලින් දෙයක් කියාගන්න බැරි තෝ වගේ ලොද පොන්න කිරිසප්පයෙක්ට කෙලින් කතා කරන ඕනිම එකෙක්ව පේන්නෙ @Candid-B and @redundent වගේ නම් ඒක උබගෙ තියන දුර්වලතාවක් මල්ලි . මට ඒ වෙනුවෙන් කරන්න පුලුවන් කිසිම උදව්වක් නෑ. කියන්න තියෙන්නෙ දේකට කෙලින් කතා කරන්න පුලුවන් එකෙක් වියන්. එච්චරයි බායි!
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    වාචාලකම උඹේ පොන්නකම ඒක කෙලින් කතා කිරීම කියල හිතන් ඉන්න උඹ තාම සමාජෙට ගිහිල්ලා නැති ගේ ඇතුලෙ කී බෝඩ් එක ඔබොබ ඉන්න පොන්න පැටවෙක් බව පේන්වා. මල්ලි උල්ලි ගාගෙන එන්න එපා පොංස් මගේ වයස දන්නෙත් නැතුව උඹ නම් 2000 පස්සෙ ගොබබයෙක් කියල පේනව :lol:
    හනේ හනේ 2021 කිරියට ජොයින් උන ලොකු අයිය කෙනෙක්ගෙ කතාව 😂 උබ වෙනුවෙන් තව බනින්න හිතෙනව ඒත් උබ ගැන දුක හිතුන උබ කලින් දාපු ත්‍රෙඩ් මතක් වෙලා ඒ නිසා බායි!
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    ආ ෂර්ලොක් හෝම්ස් නම් බඩගින්නෙ ඉදන් කල්පනා කරනවා මොළෙට වැඩි පුර ලේ දෙන්න ඕන බඩවැල් වලට ලේ යන එක නවත්තන්න ඕන කියල
    පාඩම් කරන වැඩ තමයි අඩු ම වැඩි ම ඉතිං අතේ ගහන එක ෆිල්ම් බලන එක :lol: ඕව කරොත් මට ෆේල් වෙලා ගෙදර ම ඉන්න වෙයි
    ps: ෆිල්ම වලයි කතා පොත් වලයි තාමත් ජීවත් වෙන. කිසිම සමාජෙකට බැහැල නැති අඩු ගානෙ A/l වත් තාම පාස් කරගන්න බැරුව fail වෙවී අම්මලගෙන් කකා ඉන්න පොන්න මල්ලි අනේ පින්සිද්ද වෙයි අපිව කෝට් කර කර කමෙට් කරන්න කලින් විබාහයක් කරල පාස් වෙලා ඉන්නකො මෙතන 2000න් පස්සෙ ඉපදිච්ච ගෙට වෙලා අතේ ගගහ ඉන්න අනාත පොන්නය කවුද කියල දැන් පේනවනෙ නේද. ඒ නිසා දැන් ඔයා පලයක් පොන්න බල්ලො ඔයාට මීට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ. හිත රිදුනනම් පුකට පොඩ්ඩක් ඇගිල්ලක් ගහන් ආයිත් මගෙ කමෙන්ට් එක කියෝගන්න. අහ් සොරි සොරි ඔයා 2000 ට කලින් නේද ඉපදුනේ එහෙම වෙලත් තාම A/L පාස් කරගන්න බැරි උනානෙහ් නේද. මේ පාරවත් try එකක් දෙන්න.
     
    • Haha
    Reactions: lilman

    timetraveler1921

    Well-known member
  • Jan 19, 2021
    1,057
    1,253
    113
    පොන්න මල්ලී උඹට රිදිලා තියෙන තරම හොදට ම පේනවා රිප්ලයි එකෙන් :lol: මම ජොබ් එකක් කරන්න ගත්තෙ උඹ බට්ටා පනින කාලෙ පොංස්. අනේ පලයන් නිකමො යන්න ගෙදර වෙලා කීබෝඩ් ඔබන පොන්ස්ලාගෙ භාෂාව ඔය විදිය මයි. හොදට ම ෂුවර් උඹත් එහෙම පොන්න පැටවෙක් තමයි. කවචෙන් එළියට ඇවිල්ල බලපන් ලාමක පොන්නයා
    :lol: lilman pons එකෙන් වරෙන් ෆේක් වලින් එන්නෙ නැතුව



    ps: ෆිල්ම වලයි කතා පොත් වලයි තාමත් ජීවත් වෙන. කිසිම සමාජෙකට බැහැල නැති අඩු ගානෙ A/l වත් තාම පාස් කරගන්න බැරුව fail වෙවී අම්මලගෙන් කකා ඉන්න පොන්න මල්ලි අනේ පින්සිද්ද වෙයි අපිව කෝට් කර කර කමෙට් කරන්න කලින් විබාහයක් කරල පාස් වෙලා ඉන්නකො මෙතන 2000න් පස්සෙ ඉපදිච්ච ගෙට වෙලා අතේ ගගහ ඉන්න අනාත පොන්නය කවුද කියල දැන් පේනවනෙ නේද. ඒ නිසා දැන් ඔයා පලයක් පොන්න බල්ලො ඔයාට මීට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ. හිත රිදුනනම් පුකට පොඩ්ඩක් ඇගිල්ලක් ගහන් ආයිත් මගෙ කමෙන්ට් එක කියෝගන්න. අහ් සොරි සොරි ඔයා 2000 ට කලින් නේද ඉපදුනේ එහෙම වෙලත් තාම A/L පාස් කරගන්න බැරි උනානෙහ් නේද. මේ පාරවත් try එකක් දෙන්න.
     
    Last edited:

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    පොන්න මල්ලී උඹට රිදිලා තියෙන තරම හොදට ම පේනවා රිප්ලයි එකෙන් :lol: මම ජොබ් එකක් කරන්න ගත්තෙ උඹ බට්ටා පනින කාලෙ පොංස්. අනේ පලයන් නිකමො යන්න ගෙදර වෙලා කීබෝඩ් ඔබන පොන්ස්ලාගෙ භාෂාව ඔය විදිය මයි. හොදට ම ෂුවර් උඹත් එහෙම පොන්න පැටවෙක් තමයි. කවචෙන් එළියට ඇවිල්ල බලපන් ලාමක පොන්නයා
    :lol: lilman pons එකෙන් වරෙන් ෆේක් වලින් එන්නෙ නැතුව
    හරියට කියපන් ෆේල් මල්ලි @Candid-B@redundent ද නැත්නම් @lilman ද එකක් කියන්නකො කොයිකද මගෙ ෆේක් එක? මොකද උබට sherlock holmes කතා කියෙව්වට sherlock holmes වෙන්න බෑ කියන එකත් පොඩ්ඩක් තේරුන් ගනින් A/l fail මල් පොන්නයො. අපි නම් සාමන්‍යයෙන් Al කරල තමයි uni ගියෙ ඊටට් පස්සෙ තමයි ජොබ් ඇප්ලයි කරන්නෙ තව qualifications හදාහෙන උබගෙ theory එක වෙනස් වගේ නේද ලොලන්ත. තෝ තව ටික කාලෙකින් වේස ගෑනි වගේ මේකෙ අඩයි අම්නේ මම්ට o/l කරන්න තියනව පාඩන් ටික කියල දෙම්න කියල හා හා උබේ කැමැත්තක් ගෙදරින් නිකන් කන්න දෙනකන් සිස්සත්තෙත් ලිව්වෑකි ඔහොම යන් 😅😂

    ps: දැන් මේකටත් මොකෙක් හරි එකෙක් හහා එකක් දැම්මොත් නැතම් තොගේ එකකට ඩිස්ලයික් එකක් දැම්මොත් ඒක මගෙ ෆේක් එකක් කියන් නාහෙන් අඩාගෙන හොටු පෙරාගෙන වරෙන් ලාමක සිගිති මල් ජංගියා
     
    • Haha
    Reactions: timetraveler1921