මොනව කලත් කමක් නෑ,මීටරේ පරතරේ තියාගෙන සැස් කොරන්න ඕනැ...

මූනට දාන්නත් එපා,නහයෙන් යන්නත් පුලුවන්නෙ......මිනිහට කොරොන නන් කටට දෙන්න එපා
සුක්රානු වට වයිරස් එක තිබිල කෙලින්ම උගුරට යන්න පුලුවන්නෙ

------ Post added on Aug 4, 2021 at 6:57 PM
මොනව කලත් කමක් නෑ,මීටරේ පරතරේ තියාගෙන සැස් කොරන්න ඕනැ...

මූනට දාන්නත් එපා,නහයෙන් යන්නත් පුලුවන්නෙ......මිනිහට කොරොන නන් කටට දෙන්න එපා
සුක්රානු වට වයිරස් එක තිබිල කෙලින්ම උගුරට යන්න පුලුවන්නෙ

කෙලින් දෙයක් කියාගන්න බැරි තෝ වගේ ලොද පොන්න කිරිසප්පයෙක්ට කෙලින් කතා කරන ඕනිම එකෙක්ව පේන්නෙ @Candid-B and @redundent වගේ නම් ඒක උබගෙ තියන දුර්වලතාවක් මල්ලි . මට ඒ වෙනුවෙන් කරන්න පුලුවන් කිසිම උදව්වක් නෑ. කියන්න තියෙන්නෙ දේකට කෙලින් කතා කරන්න පුලුවන් එකෙක් වියන්. එච්චරයි බායි!CandidB නොහොත් redundant අසහන පොන්නයෝ මට මේ වෙලාවෙ හුකන්න ගෑනු හොයන්න වෙලාවක් නෑ කරන්න වැඩ තියෙනවා. උපන්ගෙයි ම මොකක් හරි අවුලක් තියෙන පොන්නයෙක් කියල පේනවා උඹගෙ කමෙන්ට් වලින් මනුස්සයෙක්ට මූණට දමලා ගහනවා වගේ උඹ කතා කරන්නෙ. උඹත් නොහුකා ඉදපන් උඹ වගෙ ම උපන්ගෙයි මන්ද මානසික පොන්න පැටව් ඉපදුණොත් ලෝකෙට බරක්.
ඌ කියන එක හරිනෙ බන්.වෙනද පුරුද්දට කටට දාන්න යන්න එපා...mu danna dewal balapnko![]()
![]()
![]()

Yeah, let's be clear I'll trust no oneCandidB නොහොත් redundant අසහන පොන්නයෝ මට මේ වෙලාවෙ හුකන්න ගෑනු හොයන්න වෙලාවක් නෑ කරන්න වැඩ තියෙනවා. උපන්ගෙයි ම මොකක් හරි අවුලක් තියෙන පොන්නයෙක් කියල පේනවා උඹගෙ කමෙන්ට් වලින් මනුස්සයෙක්ට මූණට දමලා ගහනවා වගේ උඹ කතා කරන්නෙ. උඹත් නොහුකා ඉදපන් උඹ වගෙ ම උපන්ගෙයි මන්ද මානසික පොන්න පැටව් ඉපදුණොත් ලෝකෙට බරක්.

විහිළුවට ඇහුවාට කාට හරි ප්රයෝජනවත් වෙන්න හරියටම කියන්නම්.
කෙලින් දෙයක් කියාගන්න බැරි තෝ වගේ ලොද පොන්න කිරිසප්පයෙක්ට කෙලින් කතා කරන ඕනිම එකෙක්ව පේන්නෙ @Candid-B and @redundent වගේ නම් ඒක උබගෙ තියන දුර්වලතාවක් මල්ලි . මට ඒ වෙනුවෙන් කරන්න පුලුවන් කිසිම උදව්වක් නෑ. කියන්න තියෙන්නෙ දේකට කෙලින් කතා කරන්න පුලුවන් එකෙක් වියන්. එච්චරයි බායි!
හනේ හනේ 2021 කිරියට ජොයින් උන ලොකු අයිය කෙනෙක්ගෙ කතාවවාචාලකම උඹේ පොන්නකම ඒක කෙලින් කතා කිරීම කියල හිතන් ඉන්න උඹ තාම සමාජෙට ගිහිල්ලා නැති ගේ ඇතුලෙ කී බෝඩ් එක ඔබොබ ඉන්න පොන්න පැටවෙක් බව පේන්වා. මල්ලි උල්ලි ගාගෙන එන්න එපා පොංස් මගේ වයස දන්නෙත් නැතුව උඹ නම් 2000 පස්සෙ ගොබබයෙක් කියල පේනව
ps: ෆිල්ම වලයි කතා පොත් වලයි තාමත් ජීවත් වෙන. කිසිම සමාජෙකට බැහැල නැති අඩු ගානෙ A/l වත් තාම පාස් කරගන්න බැරුව fail වෙවී අම්මලගෙන් කකා ඉන්න පොන්න මල්ලි අනේ පින්සිද්ද වෙයි අපිව කෝට් කර කර කමෙට් කරන්න කලින් විබාහයක් කරල පාස් වෙලා ඉන්නකො මෙතන 2000න් පස්සෙ ඉපදිච්ච ගෙට වෙලා අතේ ගගහ ඉන්න අනාත පොන්නය කවුද කියල දැන් පේනවනෙ නේද. ඒ නිසා දැන් ඔයා පලයක් පොන්න බල්ලො ඔයාට මීට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ. හිත රිදුනනම් පුකට පොඩ්ඩක් ඇගිල්ලක් ගහන් ආයිත් මගෙ කමෙන්ට් එක කියෝගන්න. අහ් සොරි සොරි ඔයා 2000 ට කලින් නේද ඉපදුනේ එහෙම වෙලත් තාම A/L පාස් කරගන්න බැරි උනානෙහ් නේද. මේ පාරවත් try එකක් දෙන්න.ආ ෂර්ලොක් හෝම්ස් නම් බඩගින්නෙ ඉදන් කල්පනා කරනවා මොළෙට වැඩි පුර ලේ දෙන්න ඕන බඩවැල් වලට ලේ යන එක නවත්තන්න ඕන කියල
පාඩම් කරන වැඩ තමයි අඩු ම වැඩි ම ඉතිං අතේ ගහන එක ෆිල්ම් බලන එකඕව කරොත් මට ෆේල් වෙලා ගෙදර ම ඉන්න වෙයි
මම ජොබ් එකක් කරන්න ගත්තෙ උඹ බට්ටා පනින කාලෙ පොංස්. අනේ පලයන් නිකමො යන්න ගෙදර වෙලා කීබෝඩ් ඔබන පොන්ස්ලාගෙ භාෂාව ඔය විදිය මයි. හොදට ම ෂුවර් උඹත් එහෙම පොන්න පැටවෙක් තමයි. කවචෙන් එළියට ඇවිල්ල බලපන් ලාමක පොන්නයා
lilman pons එකෙන් වරෙන් ෆේක් වලින් එන්නෙ නැතුව ps: ෆිල්ම වලයි කතා පොත් වලයි තාමත් ජීවත් වෙන. කිසිම සමාජෙකට බැහැල නැති අඩු ගානෙ A/l වත් තාම පාස් කරගන්න බැරුව fail වෙවී අම්මලගෙන් කකා ඉන්න පොන්න මල්ලි අනේ පින්සිද්ද වෙයි අපිව කෝට් කර කර කමෙට් කරන්න කලින් විබාහයක් කරල පාස් වෙලා ඉන්නකො මෙතන 2000න් පස්සෙ ඉපදිච්ච ගෙට වෙලා අතේ ගගහ ඉන්න අනාත පොන්නය කවුද කියල දැන් පේනවනෙ නේද. ඒ නිසා දැන් ඔයා පලයක් පොන්න බල්ලො ඔයාට මීට වඩා කියන්න දෙයක් නෑ. හිත රිදුනනම් පුකට පොඩ්ඩක් ඇගිල්ලක් ගහන් ආයිත් මගෙ කමෙන්ට් එක කියෝගන්න. අහ් සොරි සොරි ඔයා 2000 ට කලින් නේද ඉපදුනේ එහෙම වෙලත් තාම A/L පාස් කරගන්න බැරි උනානෙහ් නේද. මේ පාරවත් try එකක් දෙන්න.
හරියට කියපන් ෆේල් මල්ලි @Candid-B ද @redundent ද නැත්නම් @lilman ද එකක් කියන්නකො කොයිකද මගෙ ෆේක් එක? මොකද උබට sherlock holmes කතා කියෙව්වට sherlock holmes වෙන්න බෑ කියන එකත් පොඩ්ඩක් තේරුන් ගනින් A/l fail මල් පොන්නයො. අපි නම් සාමන්යයෙන් Al කරල තමයි uni ගියෙ ඊටට් පස්සෙ තමයි ජොබ් ඇප්ලයි කරන්නෙ තව qualifications හදාහෙන උබගෙ theory එක වෙනස් වගේ නේද ලොලන්ත. තෝ තව ටික කාලෙකින් වේස ගෑනි වගේ මේකෙ අඩයි අම්නේ මම්ට o/l කරන්න තියනව පාඩන් ටික කියල දෙම්න කියල හා හා උබේ කැමැත්තක් ගෙදරින් නිකන් කන්න දෙනකන් සිස්සත්තෙත් ලිව්වෑකි ඔහොම යන්පොන්න මල්ලී උඹට රිදිලා තියෙන තරම හොදට ම පේනවා රිප්ලයි එකෙන්මම ජොබ් එකක් කරන්න ගත්තෙ උඹ බට්ටා පනින කාලෙ පොංස්. අනේ පලයන් නිකමො යන්න ගෙදර වෙලා කීබෝඩ් ඔබන පොන්ස්ලාගෙ භාෂාව ඔය විදිය මයි. හොදට ම ෂුවර් උඹත් එහෙම පොන්න පැටවෙක් තමයි. කවචෙන් එළියට ඇවිල්ල බලපන් ලාමක පොන්නයා
lilman pons එකෙන් වරෙන් ෆේක් වලින් එන්නෙ නැතුව