දැන් ඒක මීටර් දෙකයියෝනි මාර්ගයයි ස්වසන මාර්ගයයි මීටරේ පරතරෙන් තියාගන්න
අනික අවම කාලය තත්පර 40 යි
දැන් ඒක මීටර් දෙකයියෝනි මාර්ගයයි ස්වසන මාර්ගයයි මීටරේ පරතරෙන් තියාගන්න
මොක කරත් මං තෝ වගෙ මල් මල් ජංගියකට වඩා පොරක් තමයි i can ensure about that so pons you too did the same thing neh pons. According to your theory lilman is yours pons. ආයෙත් පුකේ අල්ලගෙන රිප්ලයි දදා වැළලින්. ෆට්ට ආථල් උඹ වගෙ පොන්නයෙක් ෆෝම් කරන එක
හරියට කියපන් ෆේල් මල්ලි @Candid-B ද @redundent ද නැත්නම් @lilman ද එකක් කියන්නකො කොයිකද මගෙ ෆේක් එක? මොකද උබට sherlock holmes කතා කියෙව්වට sherlock holmes වෙන්න බෑ කියන එකත් පොඩ්ඩක් තේරුන් ගනින් A/l fail මල් පොන්නයො. අපි නම් සාමන්යයෙන් Al කරල තමයි uni ගියෙ ඊටට් පස්සෙ තමයි ජොබ් ඇප්ලයි කරන්නෙ තව qualifications හදාහෙන උබගෙ theory එක වෙනස් වගේ නේද ලොලන්ත. තෝ තව ටික කාලෙකින් වේස ගෑනි වගේ මේකෙ අඩයි අම්නේ මම්ට o/l කරන්න තියනව පාඩන් ටික කියල දෙම්න කියල හා හා උබේ කැමැත්තක් ගෙදරින් නිකන් කන්න දෙනකන් සිස්සත්තෙත් ලිව්වෑකි ඔහොම යන්
ps: දැන් මේකටත් මොකෙක් හරි එකෙක් හහා එකක් දැම්මොත් නැතම් තොගේ එකකට ඩිස්ලයික් එකක් දැම්මොත් ඒක මගෙ ෆේක් එකක් කියන් නාහෙන් අඩාගෙන හොටු පෙරාගෙන වරෙන් ලාමක සිගිති මල් ජංගියා
Oh, the poor man is now attempting to persuade people that he is not a failure.ළාමක පොන්ස් උඹ වගෙ ආට් කොමස් කරනවා නෙමෙයි මංමොක කරත් මං තෝ වගෙ මල් මල් ජංගියකට වඩා පොරක් තමයි i can ensure about that so pons you too did the same thing neh pons. According to your theory lilman is yours pons. ආයෙත් පුකේ අල්ලගෙන රිප්ලයි දදා වැළලින්. ෆට්ට ආථල් උඹ වගෙ පොන්නයෙක් ෆෝම් කරන එක
Mama dan ubage comment ekata haha ekak damma mu dan aith adagena enawa mama ubage fake kiyala onna balapanහුත්ත