සංගක්කාරත් අරගලය ගැන කට අරී

gobaby

Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    ගොබ්බ තර්ක දාන්න එපා බන් බයියෙක් වුනාට...

    ඌට ඇඩ් වලට කතා කරද්දී ඌ කියන බජට් එකට කැමති වෙලා උන් ඌව සිලෙක්ට් කරනවානම් ඒක සංගාගේ වරද ද?

    කෝටි ගනන් වියදම් කරලා තොපේ මහ එවුන් රොකට් යවද්දී උබල හිටියේ කොහෙද?

    අනික ලංකාවේ සංගා දාන්නේ නැතුව උබව හරි උබෙ ෆුකේ ඉමේජ් කැම්පේන් ද කරන්න ඕන...


    සංගාගේ කැරි වැඩ ඇති,
    එත් ඌ තාමත් ක්‍රිකට් අයිඩල් එකක්...

    මුන් හිටියා කියලා Sri Lankan Air Line Plane වලින් අමුතුවෙන් ලංකාවට එන මිනිස්සු ඉන්නවද ?
    නිකන් කිච නොවී පලයන් උබලා මුන්ව පිලිගත්තට !
    පිටරට උන් බහුතරයක් මුන්ව දන්නේ නැහැ


    නිකන් කිච නොවී පලයන් උබලා මුන්ව පිලිගත්තට !
    පිටරට උන් බහුතරයක් මුන්ව දන්නේ නැහැ
    මන් උබවගේ බයියෙක්වත් ටෝයියෙක්වත් ජෙප්පෙක්වත් නෙමේ ...එක එකාට කඩේ යන තොපිලා වගේ
    උබ අනිවාර්යෙක් ජෙප්පෙක් වගේ

    අනිත් එක ...උබලා මේ උඩ දාගෙන පුම්බන චරිතම ....උබලගේ කටට රීපු දවසට කෑ ගහ කෑ ගහ ඉන්නවා...

    උදාහණයක් මුරලිදරන් .....ඌ මේ අරගලය පැත්තේ නැහැ .....
    මුරලිදරන්ගේ ප්‍රභාකරන් සහෝදරයාගේ Business එක රකින්න එපැයි ! මහින්දලත් එක්ක කරන !

    රට වෙනුවෙන් ක්‍රීඩා කරනවා කියන ....එක ලෝකය පුරා තියෙන පට්ටපල් බොරුවක් !
    මුරලිදරන් කලින් පිරමිඩ් ජාවාරමකට support දුන්නා !
    ඒ පිරමිඩ් ජාවාරමේ කරන්නේ මූ අතේ බදිනවා කියන නූලකුයි අත් ඔරලෝසුවකුයි විකුණන් කන එක ...
    ඒ පිරමිඩ් ජාවාරමෙන් ලංකාවේ සල්ලි ඇද්දා ඉස්සර ඉන්දියන් එකෙක් ! ඒ සල්ලි මහජන සල්ලි නෙමේද ?
    computer ඉස්සරහ ඉන්න ගොඩක් වුන් ලංකාවේ මොනවා උනාද කියලා දන්නේ නැහැ ඉස්සර!
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    MachoMan

    Well-known member
  • Jul 15, 2018
    1,465
    656
    113
    මුන් හිටියා කියලා Sri Lankan Air Line Plane වලින් අමුතුවෙන් ලංකාවට එන මිනිස්සු ඉන්නවද ?
    නිකන් කිච නොවී පලයන් උබලා මුන්ව පිලිගත්තට !
    පිටරට උන් බහුතරයක් මුන්ව දන්නේ නැහැ


    නිකන් කිච නොවී පලයන් උබලා මුන්ව පිලිගත්තට !
    පිටරට උන් බහුතරයක් මුන්ව දන්නේ නැහැ
    මන් උබවගේ බයියෙක්වත් ටෝයියෙක්වත් ජෙප්පෙක්වත් නෙමේ ...එක එකාට කඩේ යන තොපිලා වගේ
    උබ අනිවාර්යෙක් ජෙප්පෙක් වගේ

    අනිත් එක ...උබලා මේ උඩ දාගෙන පුම්බන චරිතම ....උබලගේ කටට රීපු දවසට කෑ ගහ කෑ ගහ ඉන්නවා...

    උදාහණයක් මුරලිදරන් .....ඌ මේ අරගලය පැත්තේ නැහැ .....
    මුරලිදරන්ගේ ප්‍රභාකරන් සහෝදරයාගේ Business එක රකින්න එපැයි ! මහින්දලත් එක්ක කරන !

    රට වෙනුවෙන් ක්‍රීඩා කරනවා කියන ....එක ලෝකය පුරා තියෙන පට්ටපල් බොරුවක් !
    මුරලිදරන් කලින් පිරමිඩ් ජාවාරමකට support දුන්නා !
    ඒ පිරමිඩ් ජාවාරමේ කරන්නේ මූ අතේ බදිනවා කියන නූලකුයි අත් ඔරලෝසුවකුයි විකුණන් කන එක ...
    ඒ පිරමිඩ් ජාවාරමෙන් ලංකාවේ සල්ලි ඇද්දා ඉස්සර ඉන්දියන් එකෙක් ! ඒ සල්ලි මහජන සල්ලි නෙමේද ?
    computer ඉස්සරහ ඉන්න ගොඩක් වුන් ලංකාවේ මොනවා උනාද කියලා දන්නේ නැහැ ඉස්සර!
    ගොන් බයියා...
    පව් බන් උබ...
    මොකො කෑ ගහන්නේ කලිසමේ හුජ්ජ ගියාද?
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Kumar Chokshanada Sangakkara is a Sri Lankan cricket commentator, former professional cricketer, businessman, ICC Hall of Fame inductee, and the former president of Marylebone Cricket Club. He is widely regarded as one of the greatest batsmen in the history of the sport
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    ගොන් බයියා...
    පව් බන් උබ...
    මොකො කෑ ගහන්නේ කලිසමේ හුජ්ජ ගියාද?
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    Kumar Chokshanada Sangakkara is a Sri Lankan cricket commentator, former professional cricketer, businessman, ICC Hall of Fame inductee, and the former president of Marylebone Cricket Club. He is widely regarded as one of the greatest batsmen in the history of the sport
    මන් උබවගේ බයියෙක්වත් ටෝයියෙක්වත් ජෙප්පෙක්වත් නෙමේ ...එක එකාට කඩේ යන තොපිලා වගේ
    උබ අනිවාර්යෙක් ජෙප්පෙක් වගේ

    මම මෙච්චර කල් දාපු පොස්ට් බලපන් ! උබ මාව දන්නේ නැත්නම් !

    රට වෙනුවෙන් ක්‍රීඩා කරනවා කියන ....එක ලෝකය පුරා තියෙන පට්ටපල් බොරුවක් !
    ඔය මහා Wikipedia ලොකු පල් හෑලි උබ ගනන් ගත්තට ... මගේ බල්ලවත් ගණන් ගන්නේ නැහැ !

    මොකද ඔය වගේ දේවල් මහින්දගේ Wikipedia සහ මේ ලෝකේ ඉන්න බොහොමයක් හොරුන්ගේ Wikipedia තියෙනවා
    මම පිළිගන්නේ මිනිස්සුන්ගේ නිහතමානීකම සහ සමාජයට තියෙන වගකීම් සහගත බව


    ඕකා ඔහොම කියලා මහින්දගේ පුක ආයෙත් ලෙව කාපු දවසට ... උබටම කලිසමේ හුජ්ජ යයි

    #GOTAGOHOME ....කියලා තියෙනවද ඕකා එක පොස්ට් එකක හෝ උගේ කටින් ... නැහැ !

    උබලාවගේ ලංකාවේ ඉන්න බහුතර උන් තමයි අර ....යෝහානි... කියන එකී ගියා international කියලා කියන්නෙත් ( Yohani Diloka de Silva is a Sri Lankan singer :p, songwriter :ROFLMAO::ROFLMAO::p, rapper:p, music producer:p:p:ROFLMAO::ROFLMAO:, and YouTuber. She is also famous on TikTok and a businesswoman of musical instruments imports and exports ) :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: DiksonAlex

    2TesticleSpectreTrespass

    Well-known member
  • Jun 7, 2017
    1,173
    750
    113
    null island
    මූ උසාවියේදි කියලා තියනවා ඌ කවදාවත් ශ්‍රී ලංකා රජය පිළිබඳ වගකීමකට බැඳිලා නෑ කියලා
     

    MachoMan

    Well-known member
  • Jul 15, 2018
    1,465
    656
    113
    මන් උබවගේ බයියෙක්වත් ටෝයියෙක්වත් ජෙප්පෙක්වත් නෙමේ ...එක එකාට කඩේ යන තොපිලා වගේ
    උබ අනිවාර්යෙක් ජෙප්පෙක් වගේ

    මම මෙච්චර කල් දාපු පොස්ට් බලපන් ! උබ මාව දන්නේ නැත්නම් !

    රට වෙනුවෙන් ක්‍රීඩා කරනවා කියන ....එක ලෝකය පුරා තියෙන පට්ටපල් බොරුවක් !
    ඔය මහා Wikipedia ලොකු පල් හෑලි උබ ගනන් ගත්තට ... මගේ බල්ලවත් ගණන් ගන්නේ නැහැ !

    මොකද ඔය වගේ දේවල් මහින්දගේ Wikipedia සහ මේ ලෝකේ ඉන්න බොහොමයක් හොරුන්ගේ Wikipedia තියෙනවා
    මම පිළිගන්නේ මිනිස්සුන්ගේ නිහතමානීකම සහ සමාජයට තියෙන වගකීම් සහගත බව


    ඕකා ඔහොම කියලා මහින්දගේ පුක ආයෙත් ලෙව කාපු දවසට ... උබටම කලිසමේ හුජ්ජ යයි

    #GOTAGOHOME ....කියලා තියෙනවද ඕකා එක පොස්ට් එකක හෝ උගේ කටින් ... නැහැ !

    උබලාවගේ ලංකාවේ ඉන්න බහුතර උන් තමයි අර ....යෝහානි... කියන එකී ගියා international කියලා කියන්නෙත් ( Yohani Diloka de Silva is a Sri Lankan singer :p, songwriter :ROFLMAO::ROFLMAO::p, rapper:p, music producer:p:p:ROFLMAO::ROFLMAO:, and YouTuber. She is also famous on TikTok and a businesswoman of musical instruments imports and exports ) :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    මම මොකෙක්ද පකෙක්ද කියලා හොයලා මහන්සි වෙන්න එපා මචං.
    මේ වෙලාවේ සංගා නෙමෙයි හුංගා හරි අරගලය පැත්තෙනම් අපිට වටිනවා...
    ඌ හෙට අරගලේ පැත්තේ ඉදීද නැද්ද කියන එක කියන්න ඌවත් දන්නේ නැතුව ඇති....
    රට බේරාගතැයි කියන නායකයෝත් ඔය හොදටම කරලා තියෙන හැටි දැන් එලිවෙන්නේ...

    නිකම් එක එකාට ටෝක්ස් දී දී හාන්නේ නැතුව ඉදින්,
    සංගා කොහොමත් උගේ ගමන යයි...
    මම මගේ ගමන යනවා..
    උබ මග රැකලා බුරද්දී අවුල් යනවා...


    යන්නම් මචං
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    මම මොකෙක්ද පකෙක්ද කියලා හොයලා මහන්සි වෙන්න එපා මචං.
    මේ වෙලාවේ සංගා නෙමෙයි හුංගා හරි අරගලය පැත්තෙනම් අපිට වටිනවා...
    ඌ හෙට අරගලේ පැත්තේ ඉදීද නැද්ද කියන එක කියන්න ඌවත් දන්නේ නැතුව ඇති....
    රට බේරාගතැයි කියන නායකයෝත් ඔය හොදටම කරලා තියෙන හැටි දැන් එලිවෙන්නේ...

    නිකම් එක එකාට ටෝක්ස් දී දී හාන්නේ නැතුව ඉදින්,
    සංගා කොහොමත් උගේ ගමන යයි...
    මම මගේ ගමන යනවා..
    උබ මග රැකලා බුරද්දී අවුල් යනවා...


    යන්නම් මචං
    සංගා තව කොහේ යන්නද බන් ..
    උබලා වගේ එවුන්ගේ ගෑනුත් පාවිච්චි කර කර.... තව අලුත් ගෑනියෙක් අරගෙන ... මෙහේ ඉන්නවා ඇරෙන්න....

    ඔච්චර සල්ලි තියෙන එකා ඇයි බන් ...මහින්දගේ අනුහසින්... මේ රටේ ආණ්ඩුවේ AD වලට පැන පැන ඉන්නේ... ඇයි පිට රට AD ලැබෙන්නේ නැත්ද ? :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    මම කියන්නේ පෞද්ගලික ආයතන වල AD ගැන නෙමේ හොදේ

    මලිත්ට ගහන කොට ඇයි බන් මේ චන්චලා සෙට් එක අඩන්නේ ...:p:p:p


    අර මුළු ලෝකෙම හදුනන ....international ගිහින් ඉන්න.. මහින්දට මෙත්කන් කඩේ ගිහින්....මහින්දගේ අනුහසින්.. ආණ්ඩුවේ වෙළද දැන්වීම් අරගත්තු .... දැන් හීනෙන් ඇහැරිලා ඉන්න.... අරගලයට බොරුවට සහය දීලා ...එත් #GotaGoHome කියා ගන්න බැරුව රෙද්දේ රෙවිලා ඉන්න ලෝක පුජිත ... සංගක්කාරයි !
    මහින්දට කඩේ ගිය තාමත් කඩේ යන ලෝක පුජිත.... මුරලිදරන්වයි !
    මහින්දට කඩේ ගිහින් මහින්දගේ රාජකීය වෙදා එලියන්ත වයිට්ගෙන් ප්‍රතිකාර අරගෙන හොදවෙලා .... තාමත් හැංගිලා ඉන්න... ලෝක පුජිත.... ලසිත් මාලින්ගයි !
    මහින්දට කඩේ ගිහින් ... කලින් හිටිය ගෑනිටයි ..ලමයටයි වන්දි මුදල් නොගෙවලා අධිකරණයට ගිහිපු ... මහින්දගේ අනුහසින්...රාජ්‍ය බැංකුවලට පොලු තියලා ...Australia ගිහින් ඉන්න... අරගලයට බොරුවට සහය දීලා ...එත් #GotaGoHome කියා ගන්න බැරුව රෙද්දේ රෙවිලා ඉන්න... ලෝක පුජිත.... දිල්ෂාන්වයි !
    මහින්දට කඩේ ගිහින් මහින්දගේ අනුහසින්.. ආණ්ඩුවේ වෙළද දැන්වීම් අරගත්තු... කලින් ගෑනිව අත්හැරලා දාපු ලෝක පුජිත.... මහේලවයි !
    මහින්දට කඩේ ගිහින්..පාර්ලිමේන්තු ගිහිපු ...හොර කුණු කරුන්කා ඉන්දියාවට පටවලා ... ඉන්දියාවේ නඩු දාගත්තු .... පවුල් කඩාගෙන හතර වටේ යන .. ලෝක පුජිත.... සනත්වයි !
    යහපාලනයට සහ චන්ද්‍රිකාට කඩේ ගිහින් ...පාර්ලිමේන්තු ගිහිපු....පර ගෑනුත් එක්ක රටේ ඇමතිකම් කරපු ... ලෝක පුජිත.... අරජුනවයි !

    අර සින්දු කියලා මුළු ලෝකෙම හදුනන...international ගිහින් ඉන්න.. හරියට සින්දුවක් කියන්න බැරි singer, සින්දුවක් ලියලා නැති songwriter, rap කියන්න බැරි rapper, Music හදන්න බැරි Music producer.... ලෝක පුජිත....යොහානිවයි !

    ....යවමු.... Elon Musk එක්ක සාකච්ඡාවට .... මොකද ..මේ ලෝක පුජිත set එක මාර ප්‍රසිද්ධයි මුළු ලෝකෙම .... මුන් සෙට් එක දැකල ඉන්න තැනම Elon Muskට චූ ගිහිල්ලා.. රෙද්දේ රෙවිලා....
    Elon Musk පැනලා මේ රටට සල්ලි දෙයි ..ආයෝජන අරගෙන එයි.....
    පව් බන් මේ රට...උබලා වගේ එක එකාව.... ලොකු කරන් ඉන්න ගොබ්බයො ඉපදිච්ච එකම මේ රටේ


    එන්න Elon Musk ගෙන් හිගා කමු
     
    Last edited:
    • Love
    Reactions: DiksonAlex

    Anathai

    Well-known member
  • Mar 28, 2021
    5,533
    7,916
    113
    Untitled.png
     
    • Like
    Reactions: Arumbaya De Almeida