සජිත් ප්‍රේමදාස පියපදවිය ලබයි. පාක්ෂිකයන් සුභපතයි

jjpala

Well-known member
  • Oct 22, 2014
    2,831
    2,994
    113
    colombo
    boru ban me parana photo ekak wage uge nadayekge lamayak wenna athi..

    chande lang wenakota lamai nathi un highlight karanna boru mada post ekak...
    happa enam pichan wada

    mama hithuwe IVF wage ekak kiyalaaa

    unta mechchra salli thiyagena aling owakare naththe ai da danne nha wunge kamaththa ithing paudgalika dewal apita adala naha
     
    • Like
    Reactions: Any.key

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,010
    12,100
    113
    happa enam pichan wada

    mama hithuwe IVF wage ekak kiyalaaa

    unta mechchra salli thiyagena aling owakare naththe ai da danne nha wunge kamaththa ithing paudgalika dewal apita adala naha
    uta ipaduna dawase indan unlimited salli, mahindata issella lankawe no1 horek una premadasage putha..
    ithin uta lamayak ona nam mechchara kal balan inna ona naha..
    anika uta dan unath USA gihin best fertility doctor gen uge sperm count hondatama adu unath, ganige egg naththan wena kage hari egg use karala 50 panna ganige badata lamayek denna puluwan... ICSI lankaweth karanawa salli thiyanawa nam.. gemak naha..

    uta thiyana salli walata latest technology eken artificial uterus ekaka lamayek hadana research ekata unath sponsor karala lamayek hada ganna try karanna puluwan..

    ape me lankawe hingana pons la hithanne utath unta wage IUI ekak kara gannawath salli nathuwa lamai nathuwa welenawa kiyala..
    mama nam kiyanne ranil, sajith wage unta lamai naththe unta epa nisa.. nathuwa unta hadanna bari kamak nam naha