uta ipaduna dawase indan unlimited salli, mahindata issella lankawe no1 horek una premadasage putha..
ithin uta lamayak ona nam mechchara kal balan inna ona naha..
anika uta dan unath USA gihin best fertility doctor gen uge sperm count hondatama adu unath, ganige egg naththan wena kage hari egg use karala 50 panna ganige badata lamayek denna puluwan... ICSI lankaweth karanawa salli thiyanawa nam.. gemak naha..
ape me lankawe hingana pons la hithanne utath unta wage IUI ekak kara gannawath salli nathuwa lamai nathuwa welenawa kiyala..
mama nam kiyanne ranil, sajith wage unta lamai naththe unta epa nisa.. nathuwa unta hadanna bari kamak nam naha