Puluwan ban forex brokers la hema ekama wage US INDEXES and shares CFD’s offer karanawalanakwe idan karanna puluwan da bung oka ?
ahh elazPuluwan ban forex brokers la hema ekama wage US INDEXES and shares CFD’s offer karanawa
lanakwe idan karanna puluwan da bung oka ?
Ahh elaz, balanna ona mokake da kiyalaPuluwan ithin.
Forex trade karanna account ekak haduwama godak brokers lage ekenma Index futures trade karannath puluwan.
Tiyanawa yako. Me thread eke lost eka recover kara then aye man loss una more than 10m , last 3 months of last year was disastrous, it’s a never ending struggle,oya trading karaddi stress anxiety nadda ban
mata nam keeyatwath owa karanna baha
oya salli walin Portugal wage visa ara ganin...Tiyanawa yako. Me thread eke lost eka recover kara then aye man loss una more than 10m , last 3 months of last year was disastrous, it’s a never ending struggle,