සනීපද මහත්තයෝ/වාහන තියන උන් පොඩ්ඩක් වරෙන&#3530

Pink panther

Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    avatar242676_29.gif
     

    honesty

    Well-known member
  • May 2, 2015
    2,488
    4,678
    113
    එක්කෝ මේකෙ පුක දෙන ටොයියන්ට වාහන නෑ,

    නැත්නම් පොන්නයො වගේ මේ ත්රෙඩ් බලලා හොරෙන් යනවා reply කරන්නෑ,,, :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    nmcjanaka

    Well-known member
  • Jul 22, 2014
    886
    340
    63
    මල් පොන්න හැතිකරේ

    යහපාලනේට කඩෙි ගිය හැතිකරේ කෝ දැන් තොපිට සනීපයිද/ දුප්පත් බයික් එකක් පැදල ඊලග හීනෙ උනේ 3වීල් එකක් එකත් ගත්තා lb financ එකෙන්/ දැන් ඉතින් මෙවා ගෙදර තියල මෑවැල් අරින්න වෙන්නේ/හෙනගහපියවි:growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl::growl:
     
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    rajitha_ks

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    8,856
    1,305
    113
    එක්කෝ මේකෙ පුක දෙන ටොයියන්ට වාහන නෑ,

    නැත්නම් පොන්නයො වගේ මේ ත්රෙඩ් බලලා හොරෙන් යනවා reply කරන්නෑ,,, :lol::lol:

    ටොයියො කියන්නෙ තාම ඉස්කෝලෙ යන පොඩි එවුන්.. උන්ට ඕව ගැන තේරුමක් නෑ
     

    jkasunsee

    Active member
  • Dec 15, 2010
    593
    77
    28
    අපමණ අගය ලැබුන නේ මචන්ලා...නොදැනෙන්න තියලා ඇරියා නේද බන්..මුන්ගේ අම්මලටම තමයි...:growl::growl::growl:
     

    3rdEye

    Member
    Mar 21, 2014
    4,465
    401
    0
    රවියගේ තියරිය 5000 ගෙවහන් නැතිනං වාහනේ අප්‍රිකාවට පටවපන්
    ඊළඟට පරණ වාහන එමිෂන් ටෙස්ට් ඒක පාස් නොවෙන්න මගුලක් ගෙනෙයි. එතකොට ඉතිං තියෙන වාහනේ අප්‍රිකා පටවල ඇල්ටෝ එකක් ගන්නව සින්හලුටික.

    අප්ප්‍රිකාවෙන් ලක්ෂ විස්සට පරණ අපේ වාහන ගනීවිද :lol::lol:

    ඕක රවීගේ පචයක් බන්

    ඇමරිකා,AUS වලින් අවුරුදු 05ක් ගිය වාහන ලක්ස 20ත වඩා අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන්,බොහෝ දුරට නොමිලේම :dull:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    SL Hypocrite

    Well-known member
  • Sep 17, 2014
    2,472
    1,432
    113
    In every country running a motor vehicle is an expensive affair. You do not flood vehicles on roads, giving duty free permits, cheap fuel and easy access for driving licences etc. This is a good move and restrict private ownership of vehicles and improve public transport.
     

    ashan_j

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    1,638
    290
    83
    7.2906° N, 80.6337° E
    In every country running a motor vehicle is an expensive affair. You do not flood vehicles on roads, giving duty free permits, cheap fuel and easy access for driving licences etc. This is a good move and restrict private ownership of vehicles and improve public transport.

    Meka kohomada yako good move ekak wenne :angry:
    ehenm issarala public transport service eka hariyata diyunu karala inna one me waga tax gahanna kalin.
    Bus welawata enawanm..trains welawata tiyanwa nam minissu ewa use karanawa.
    eth lankawe ehema tiyanawada ??? :oo:
    ewa nathi nisa thama byk kattak hari
    podi car kattak hari
    aran minissu tamunge wada karaganne. :dull:
    ekatath tax gahana eka good move wenne kohomada ?

    tax gahanawa kiyala mehemath gahanawada ? :angry:
    Hamotama duty free permits labenwada ???
    ekath loku unta witharai...
    ewata gennaneth tel bona wahana... ewa harida ethakota ??
    Public transport system ekai,parwal tikai
    hariyata develop karanna
    kisima wadasatahanak hariyata nathuwa digata harahata tax gahuwama hariyanwada yako ???
    minissu tamange wada karaganna yanna one gon karaththawalada ethakota ???
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    Yahapala_Naya

    Member
    Apr 10, 2015
    2,223
    182
    0
    ගෙදර
    In every country running a motor vehicle is an expensive affair. You do not flood vehicles on roads, giving duty free permits, cheap fuel and easy access for driving licences etc. This is a good move and restrict private ownership of vehicles and improve public transport.

    Wow. Go north korea style to solve shitty inconveniences. Just wow. :frown:
     
    • Like
    Reactions: Miami-Vice

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    In every country running a motor vehicle is an expensive affair. You do not flood vehicles on roads, giving duty free permits, cheap fuel and easy access for driving licences etc. This is a good move and restrict private ownership of vehicles and improve public transport.

    එතකොට ඒ රටවල උන් යන්නේ බර කරත්තවලද
    සිංහලුන්ගේ රටේ අවරුදු 20ක් පරණ වාහනේ ලක්ස 20+
    වෙන රටවල අවරුදු 10 පරණ වාහනේ ලක්ස 5
    මෙහෙම ගියොත් වාහන මිනිස්සු ගෙවල් වල සුරක්ෂිත කරල තැන්පත් කරයි රට්ටරන් වගේ නේ වටිනවා එන්න එන්නම
     

    ashan_j

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    1,638
    290
    83
    7.2906° N, 80.6337° E
    එතකොට ඒ රටවල උන් යන්නේ බර කරත්තවලද
    සිංහලුන්ගේ රටේ අවරුදු 20ක් පරණ වාහනේ ලක්ස 20+
    වෙන රටවල අවරුදු 10 පරණ වාහනේ ලක්ස 5
    මෙහෙම ගියොත් වාහන මිනිස්සු ගෙවල් වල සුරක්ෂිත කරල තැන්පත් කරයි රට්ටරන් වගේ නේ වටිනවා එන්න එන්නම

    :lol::lol::lol:
     

    rishan11

    Member
    Jul 25, 2015
    314
    51
    0
    revenue license 15,000/-
    Emission test fee 5,000/-

    ඇත්තද මේ කියන්නේ?

    ඇත්තනම් ප්‍රතිඵල බලමුකෝ එහෙනම් ලබන මැතිවරණයකින්ම. :D

    රවියගේ අම්මා පව්.