සනීපාරක්ෂක තුවා bump
eeya ban ookatane api diwa daanne![]()
bump
tfs+
niyamai!
..TFS සහෝ..
You must spread some Reputation around before giving it to Garrus again.
ලංකාවේ පාවිච්චි වෙන්න ඇති ලේසියෙන් තියෙන නිසා Issara lankawe owwa hadunwala dunna kaale, kumburu wada karana gaanu owwa use karalu, kumburata ambula aran yanakota oluwa uda thiyaganda. Mokada ewwa nomilelu dunne, product eka promote karanda.
ara wadeta wada mehema oluwe thiyagena yanna meka maru kiyala a gaanu kattiyata therunalu, a gollange wada katayuthuth ekka.
Aththa boru danne na, marketing igena ganna kaale example case ekak widiyata ohoma ekak awa

මුකුත් නෑ... (මොකක්)
TFS.. Machang.